hoe doe ik dat toch steeds......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
Weer twee, waar gaan we verder?
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leukquote:
Dat sowiesoquote:
hihi dank......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
We gaan hier wel verder
Ik sluit die van mij wel
[..]
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leuk
En liefde![]()
Geen dank hoor, jij was snellerquote:
da vind ik dan ook wel knap van onsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij snellerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Lekker!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
ik zit erover te denke om een zak blauwe m&m's te gaan halen
Joepie eindelijk dan eens, ik ben de held in het maken van dubbele geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij sneller
het is het feit dat ik weer naar school moet hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt gelukkig nog wel mee dan
ja da's ook wel weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is het feit dat ik weer naar school moet he
ben al een hele tijd niet geweest ivm stage enzquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer zo natuurlijk
Whehehe that's the spirit!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
En weer een systeem wat niet helemaal meer werkt...
Hoe denken we daar over?
[ afbeelding ]
Was toch al niet van plan veel uit te gaan voeren vandaag
Haha dat is toch niet ergquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Joepie eindelijk dan eens, ik ben de held in het maken van dubbele geloof ik
Welke stage? Of heb je er nu dan toch eindelijk 1?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben al een hele tijd niet geweest ivm stage enz
Is goed, tot zoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
owkee ik ben over ff boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
succes!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
Eensch!quote:
Carnaval... ik zuip wel zonder een apenpak aan te trekkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Smerig hoerendorp!
Alles dicht hier...tyfuscarnaval, ik hoop dat ze hier allemaal aan een alcoholvergiftiging sterven![]()
Nee, hard spankenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
* Sgele slaat.. nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
Dan maar een bakje koffie doen dan?quote:
quote:
quote:
Thx!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
En nu heb ik wel quote buttons.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Sjonge jonge, hoe rustig het gisteren was hoe druk was het vandaag. Alleen maar problemenGelukkig zijn die er voor om op te lossen, nog gelukt ook
Pssst, ik was om 13u al thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan nog, ga lekker naar huis toe voordat ik je echt ga spanken
Mangothee, pleasequote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
Ten eerste, ontzettend veel sterkte met het gezeik op je stage. En het is wel ontzettend achterbaks dat het achter je rug om gebeurd, volgens mij zijn ze toch verplicht een dergelijk iets aan je te melden? Dat je in de gaten wordt gehouden? Is bij mijn organisatie in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd op de dinsdag, woensdag en donderdag overdag vrijwel me niet meer hier melden. Ik heb vandaag gelezen dat ik in de gaten wordt gehouden. Diegene die mij dus opdrachten geeft enzo..moest vanmiddag boodschappen doen en toen heeft die naar iemand gemailt dat diegene mn scherm ff in de gaten moest houden. (diegene weet dat ik op het fok! forum zit, weer een lesje geleerd) Want als ik op het internet zou zitten dan zou het tegen mn stagebegeleider gezegd worden en die zou dan weer wat tegen mij zeggen. Vrijwel erg achterbaks dit.
Vanochtend deed mn batterij van mn telefoon raar. Dus ik ging ff op het tweakers forum kijken of ik wat kon vinden. Schijnbaar heeft diegene gedacht dat ik op het fok! forum zat en direct maar ff iemand ingeschakelt. ik doe mn werk gewoon een meestal ook goed. Heb ik vragen dan vraag ik dat heb ik ze niet dan is het simpel. Dus ik het gewoon maar een gezeur om niets. Maarja als zij het zo graag willen. Trouwens ik zit eigenlijk niet eens meer op fok! tijdens mn stage. Ik heb mn gmail en google nodig voor mn verslag. Dus als mn stagebegeleider morgen naar me toe komt heb ik mn woordje al klaar en zal ik hun eens een poepje laten ruiken. Dit gedoe ben ik namelijk spuugzat. Kotsmisselijk gewoon. Hij denk serieus dat hij meer is dan mij. Ik moet doen zoals hij wil. Werkvolgorde moet zo gaan zoals hij wil..de manier waarom moet zo gaan zoals hij wil. Nou dan heb je het toch echt verkeerd bij mij. Want ik ben eigenlijk iemand met een eigen willetje en laat me niet snel dingen opleggen.
Oja vanaf volgende week heb ik geen stagebegeleider meer. Die heeft ontslag genomen ofzo. Dus dat is natuurlijk ook heel fijn. Moet ik daar weer achteraan.![]()
en als dit rot forum mn reactie nu niet plaatst..dan dan wordt ik boos ofzo
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ten eerste, ontzettend veel sterkte met het gezeik op je stage. En het is wel ontzettend achterbaks dat het achter je rug om gebeurd, volgens mij zijn ze toch verplicht een dergelijk iets aan je te melden? Dat je in de gaten wordt gehouden? Is bij mijn organisatie in ieder geval wel zo.
Hopelijk komt het wel goed met je stagebegeleider.
In ieder geval sterkte, en het komt allemaal wel goed
pfff, wat een zeikerds daarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.
Hij zit de hele dag te lullen enzo..en lijkt ook wel of hij niets te doen heeft.
Laten we het maar hopen dat het goed komt.
Wat een loserquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.
Hij zit de hele dag te lullen enzo..en lijkt ook wel of hij niets te doen heeft.
Wat een hufters zegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, he. Verricht je goed werk en dan zoeken ze alsnog een manier om je je rot te laten voelen. Sorry, hoor, maar waarom mag jij niet op internet? Je hebt het nodig voor je verslag, en dan nog: je hebt toch ook pauze's tussendoor? Ik neem aan dat je dan zelf mag weten wat je doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd op de dinsdag, woensdag en donderdag overdag vrijwel me niet meer hier melden. Ik heb vandaag gelezen dat ik in de gaten wordt gehouden. Diegene die mij dus opdrachten geeft enzo..moest vanmiddag boodschappen doen en toen heeft die naar iemand gemailt dat diegene mn scherm ff in de gaten moest houden. (diegene weet dat ik op het fok! forum zit, weer een lesje geleerd) Want als ik op het internet zou zitten dan zou het tegen mn stagebegeleider gezegd worden en die zou dan weer wat tegen mij zeggen. Vrijwel erg achterbaks dit.
Vanochtend deed mn batterij van mn telefoon raar. Dus ik ging ff op het tweakers forum kijken of ik wat kon vinden. Schijnbaar heeft diegene gedacht dat ik op het fok! forum zat en direct maar ff iemand ingeschakelt. ik doe mn werk gewoon een meestal ook goed. Heb ik vragen dan vraag ik dat heb ik ze niet dan is het simpel. Dus ik het gewoon maar een gezeur om niets. Maarja als zij het zo graag willen. Trouwens ik zit eigenlijk niet eens meer op fok! tijdens mn stage. Ik heb mn gmail en google nodig voor mn verslag. Dus als mn stagebegeleider morgen naar me toe komt heb ik mn woordje al klaar en zal ik hun eens een poepje laten ruiken. Dit gedoe ben ik namelijk spuugzat. Kotsmisselijk gewoon. Hij denk serieus dat hij meer is dan mij. Ik moet doen zoals hij wil. Werkvolgorde moet zo gaan zoals hij wil..de manier waarom moet zo gaan zoals hij wil. Nou dan heb je het toch echt verkeerd bij mij. Want ik ben eigenlijk iemand met een eigen willetje en laat me niet snel dingen opleggen.
Oja vanaf volgende week heb ik geen stagebegeleider meer. Die heeft ontslag genomen ofzo. Dus dat is natuurlijk ook heel fijn. Moet ik daar weer achteraan.![]()
Jaaaaja! Wegsluipend kattengespuis! Zit ik daar de hele avond met brokjes te schudden. Pfffquote:
Agreed!quote:
Diegene die mij opdrachten geeft en dat is dus diegene die zo raar doet. Is niet mn stagebegeleider. Mn stagebegeleider...legt me soms wel dingen uit enzo. Maar verder niet. Mn stagebegeleider gaat is ook weg vanaf volgende week. Diegene die mij opdrachten geeft heeft totaal geen invloed op mn eind beoordeling enzo. Mn stagebegeleider is een beste man.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, he. Verricht je goed werk en dan zoeken ze alsnog een manier om je je rot te laten voelen. Sorry, hoor, maar waarom mag jij niet op internet? Je hebt het nodig voor je verslag, en dan nog: je hebt toch ook pauze's tussendoor? Ik neem aan dat je dan zelf mag weten wat je doet.
En dat alles moet zoals je stagebegeleider wil... Echt, dat is zo'n onzin van hem. Ken dat soort mensen. Die zijn er van overtuigd dat wat praktisch en gemakkelijk voor hen is, dat ook voor anderen zal zijn. Beetje vergeten dat anderen niet zo in elkaar zitten. Het is arrogantie. Serieus.
Probeer het je niet aan te trekken. Maar als het ter sprake komt, dat internetgedoe, doe je mond open. Laat niet met je sollen. Als ze je zo opzichtig iin de gaten houden, dan mag (moet!) je daar iets van zeggen. Al is het alleen maar om te zorgen dat je daar niet 's morgens met lood in de schoenen naartoe gaat.
*opneemt voor diertjuh*
Ik ben er nu toch???quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jaaaaja! Wegsluipend kattengespuis! Zit ik daar de hele avond met brokjes te schudden. Pfff [afbeelding]
Welcome back [afbeelding]
I stand correctedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Diegene die mij opdrachten geeft en dat is dus diegene die zo raar doet. Is niet mn stagebegeleider. Mn stagebegeleider...legt me soms wel dingen uit enzo. Maar verder niet. Mn stagebegeleider gaat is ook weg vanaf volgende week. Diegene die mij opdrachten geeft heeft totaal geen invloed op mn eind beoordeling enzo. Mn stagebegeleider is een beste man.
Of hij wil indruk maken op de baas. Zie mij eens deze stagaire in de gaten houden en haar internetgedrag doorgeven. Krijgt hij van de baas te horen dat hij goed bezig is ten koste van jou. Wedden dat hij zelf ook surft? Wat een lulletjequote:Nou afgelopen 2 weken ga ik wel met lood in mn schoenen naar stage. En dat is niet fijn. Ik snap die arrogantie ook niet. Die jongen is ook 20 net als ik..wat is hij meer dan ik? Ja hij werkt daar..maar heeft ook eerste stage moeten lopen voordat hij er kon werken. En ik weet dat hij ook wel op het internet zit. dit is gewoon iets om mij in een slecht zicht te zetten. Dat idee heb ik dan.
Wilde bijna een nieuwe kat aanschaffenquote:
Ech wel!quote:Brokjes.
Thanks..zal het onthouden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
I stand corrected
[..]
Of hij wil indruk maken op de baas. Zie mij eens deze stagaire in de gaten houden en haar internetgedrag doorgeven. Krijgt hij van de baas te horen dat hij goed bezig is ten koste van jou. Wedden dat hij zelf ook surft? Wat een lulletje
GRTDOJW staat 's avonds voor je open om je af te reageren
De trein waar ik in zat had afgelopen weekend een hond op de rails...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:16 schreef Sgele het volgende:
Aangezien het forum hier nog steeds moeilijk doet, en mijn trein over een kwartier langskomt (ik hoop dat ie ff stopt..)Fijne avond!
Diertjuh, nie druk maken!
Ben ik zo makkelijk inwisselbaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wilde bijna een nieuwe kat aanschaffen [afbeelding] [afbeelding]
* Dr.Droxz pakt zweepje en mango thee en is onderweg!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pssst, ik was om 13u al thuis
Dus waar blijf je?
Je reactie staat er hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Dat zou ik bij jou ook graag willen doen, maar heb nog steeds je nummertje nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
Goeie avond.....
droxz ik had je al wel toegevoegd.....
trusten! ja is goed doe ik dat morgen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben slapen, tot morgen!
p.s draculettetje, kan je je wii friends nummer als per PM doorgeven?
aha, bijna tegelijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef draculettetje het volgende:
ow ha ha en ik heb mijn wii nu uit en denk niet dat ik vriendje lief wakker mag maken voor het wii nummer
dank! voor alle andere GRTDOJW'ers ook trouwens mochten die nog langs komen vanavond,quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, bijna tegelijk!
Komt morgen vast wel heeeeulemaal goed, alvast weltruste!![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! ik heb nu al geen zin en ik moet nog naar het werk toe
hopen dat het een lekkere lunch is dan....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ook nietEn dan heb ik ook nog 11.30 - 13.00 een vergadering, wel met gratis lunch...
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunchquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopen dat het een lekkere lunch is dan....
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunch
Trouwens ik had je nummer naar Droxz verzonden via de Wii. Hopelijk heeft hij dat bericht gekregen.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....
nu tandepoetsen en gaan
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wederom hondenweer!
Hopen dat Fok! vandaag wel fatsoenlijk z'n werk doet! Anders moet ik hier te hard werken
Oh was dat het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Heb ik mij laten vertellenquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...quote:
Mijn Wii was niet aan het knipperenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
Typisch... ik had gisteren tweemaal gepost hier, maar die zijn dus niet aangekomen... fok is weer lekker bezig!![]()
![]()
Mijn afwezigheid van gisteren is simpel te verklaren... het internet lag er hier uit, echt geweldig![]()
Goedemorgen iedereen, en droxz, mijn wii bericht nog gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Nog steeds aan het niksen?
Ga werken, luiwammesen!
Raar, even vanavond kijken of je hem hebt gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
Niet? Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatstquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....
-edit: dat is nou ook weer niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
-edit: ook deze is niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatst
Hahaha ik snap het hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,
ken en snap dat wel, hoef je niet te zoeken waar.... hihi
Van mij wel, kussentje erbij?quote:
Darwin-award winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
hij heeft er echt een topic voor gemaakt....
Onredelijkheid en grofheid mensen FOK
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:32 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht laat ik mijzelf ook eens hier melden
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Ach jah, ik mag hopen dat dergelijke users niet te serieus worden genomen, zijn in het algemeen ook klonenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Haha ja dat is ook zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt een PM
tja, moet mijn modwerk wel goed doen hè
verder gewoon weer over op de orde van de dag, oftewel lekker luieren op je werk
haha berichtje terug ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt een PM
tja, moet mijn modwerk wel goed doen hè
verder gewoon weer over op de orde van de dag, oftewel lekker luieren op je werk
Mja, je zag de reacties op z'n topicquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo
Wel leuk dat hier ook af en toe modjes posten.
Trouwens wat is het beleid tegen dergelijke users? Worden die nou ontzettend serieus genomen?
Je gaat toch ook niet langs de Paris-Dakar staan en staan schreeuwen naar de coureurs dat ze niet harder mogen rijden dan 120 km per uur?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha berichtje terug ook.![]()
En we gaan vrolijk verder hier...op naar nummertje 138
tja, iedereen wordt serieus genomen in eerste instantie, ook kloontjes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo
Wel leuk dat hier ook af en toe modjes posten.
Trouwens wat is het beleid tegen dergelijke users? Worden die nou ontzettend serieus genomen?
En ofquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, je zag de reacties op z'n topic
Nee joh, en nu valt het nog mee hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:43 schreef DarkSamba het volgende:
Het gaat hard hier.
Maar ben dus niet de enige die zich verveeld op zijn werk.
Of zeggen dat ze niet zo hard door het zand moeten rijden omdat het zo stoffig wordtquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet langs de Paris-Dakar staan en staan schreeuwen naar de coureurs dat ze niet harder mogen rijden dan 120 km per uur?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
Zit hier gewoon Unreal Tournament maps te bouwen op m'n werk.
Duidelijk, en het is goed dat jullie je taken gewoon naar behoren uitvoeren, lees: de klacht in behandeling nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, iedereen wordt serieus genomen in eerste instantie, ook kloontjes.
Pas als het (recente) euvre niet door de beugel kan wordt definitief ingegrepen.
Ook doen FA's nog wel eens naar het originele accounts waarschuwingen sturen. Wij gewone mods weten veelal niet wie van wie een kloon is, maar krijgen het wel te weten als het een kloon is.
Oh.. dan ben ik benieuwd als het druk isquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee joh, en nu valt het nog mee hoor
Hahaha ja bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of zeggen dat ze niet zo hard door het zand moeten rijden omdat het zo stofferig wordt
De eerste mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
Zit hier gewoon Unreal Tournament maps te bouwen op m'n werk.
Als het druk is, dan posten WL, Droxz, Seventees, Lynx, Dylan, Crazy-M, diertjuh, smokez ook meequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Oh.. dan ben ik benieuwd als het druk is
hihi ja da's mijn tweede keer op de eerste plaats......quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
P.S.
001. 105 tong80
001. 105 draculettetje
007. 063 Bellerophon
![]()
En dat isquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
P.S.
001. 105 tong80
001. 105 draculettetje
007. 063 Bellerophon
![]()
hihi ja dan kan ik het ook nooit bijhoudenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het druk is, dan posten WL, Droxz, Seventees, Lynx, Dylan, Crazy-M, diertjuh, smokez ook mee
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duidelijk, en het is goed dat jullie je taken gewoon naar behoren uitvoeren, lees: de klacht in behandeling nemen.
Bedoel, aan vriendjespolitiek mag natuurlijk niet worden gedaan
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
centrale posting dagstand ofzoiets
Haha heftig hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja da's mijn tweede keer op de eerste plaats......
werk ze!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle behandeling is relatief. En vooral afhankelijk van de postgeschiedenis van de user 'in overtreding' en de onderhavige situatie hoe we ingrijpen. Maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
Ik heb het trouwens stervesdruk op mijn werk, dus verder lief zijn allemaal, dan kan ik verder
Ja ik ben wel op msn, maar mijn lijst is verdacht rustigquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dan kan ik het ook nooit bijhouden
zitten jullie dan trouwens ook nog allemaal op msn tegelijk?
Dan ben ik nog wel braaf als userquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle behandeling is relatief. En vooral afhankelijk van de postgeschiedenis van de user 'in overtreding' en de onderhavige situatie hoe we ingrijpen. Maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
Ik heb het trouwens stervesdruk op mijn werk, dus verder lief zijn allemaal, dan kan ik verder
Werk ze!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Mwah valt wel mee, alleen draculettetje, WL en Droxzquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
Jullie hebben elkaar ook nog allemaal op MSN
Dus eigenlijk gewoon een stel chatverslaafden hierzo..
ben op het werk he.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ben wel op msn, maar mijn lijst is verdacht rustig
C'est la viequote:
Ja ok dat is zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben op het werk he.....
en daar heb ik nu thee pauze
dus tot over een half uurtje!
Facing Worlds 2?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb al 2 ruimtes en een deur
Zoiets. Maar dan schaal 1:500quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Facing Worlds 2?
* Bellerophon hoopt
Haha, het is een beginquote:
hihi goed bezig,quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
hmm.. met m'n laptop op het WIFI netwerk van de zaak... newsleecher gaat als een trein
Nee dan klopt er inderdaad iets niet... maar wat het isquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi goed bezig,
ow gister wou mn laptop nie meer op internet, toch klopt er iets niet.....
Mag voor je hopen dat je daar geen waarschuwing door krijgtquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
hmm.. met m'n laptop op het WIFI netwerk van de zaak... newsleecher gaat als een trein
Hoop ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag voor je hopen dat je daar geen waarschuwing door krijgt
1 dingetje van 4 GB?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop ik ook nietHoef maar 1 dingetje te downloaden gelukkig...
en eetsmakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er rond 13.30 weer, heb nu vergadering
ik ga er nog een keer achter komen heus echt waarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dan klopt er inderdaad iets niet... maar wat het is
Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk geweest is danquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer achter komen heus echt waar
Je hebt nog bijna gelijk ookquote:
ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk geweest is dan
Ben even richting Bakker Bart
Ja mensen ik ben gewoon druk aan het werk, sorry dat ik hier zo weinig ben hahahquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz roept tussen alle drukte door, zat je toevallig ook een pot koffie?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
zo thee weer op
Wat moeten we ook zonder draculettetjequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
nu lunch pauze, zal een pot koffie voor je zetten
Eerder moeilijkquote:
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waaromquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt zweepje en mango thee en is onderweg!![]()
hoe was de lunch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Waaaaat, Droxz aan het werk?!?
*van bed pleurt*quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Dat bedoel ik!quote:
Mwah wel lekker, maar die vergadering...quote:
En die billen deden al pijn!quote:
Hahaha ja zeker weten, geniet van je vrije middagquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Vrij, trouwens
Druk-druk-druk. Vandaag kantoor voor mezelf. Grote stapel papieren op het bureau waar ik niet aantoe kwam omdat de telefoon steeds ging
Kon ik eindelijk beginnen, was het half 12. Ja... pffff. Snel wat voorwerk gedaan en om 12 uur naar huis.
Geen stromende regen deze keer. Kwam gisteren als een verzopen kat aan het het werk. Collega kijkt me aan met zo'n grote zo-wat-zie-jij-er-uit-smile
Tijd voor een auto...
En een rijbewijs
Zalfje erop?quote:
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Ik was anders heel liefdevol hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waarom
* Dr.Droxz spanked Seven weer terug, en schenk een mango thee in*quote:
Haha dat is schrikken he, ineens iets te doen hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggen![]()
Maar goed, deze middag weer geen moer te doen... ik doe alles gewoon te snel denk ik
Rust zequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben ook weer thuis en zoek mn bed ff op....
Verstandigquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, heb besloten de laptop uit te laten.. anders blijf ik toch posten
Dat viel nog wel mee, ik vond het wel wat hebben eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is schrikken he, ineens iets te doen hebben
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, heb besloten de laptop uit te laten.. anders blijf ik toch posten
Neuh. I'll livequote:
Ben blij omdat te horenquote:
Hahaha ja daarom, weet je tenminste weer even waarom je ook alweer betaald wordtquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee, ik vond het wel wat hebben eigenlijk![]()
*denkt... waar kreeg ik ook alweer geld voor... aha... posten op fok!*
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz spanked Seven weer terug, en schenk een mango thee in*
Veel te verstandigquote:
Dat ben jij toch ook? Veel te verstandigquote:
Wat is verstandig zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ben jij toch ook? Veel te verstandig
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat is verstandig zullen we maar zeggen![]()
[ afbeelding ]
Goedemiddag!quote:
Goed bezigquote:
Dat is toch beter dan gisterenquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik nog een uur en een kwartiertje
Vind je?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat ben jij toch ook? Veel te verstandig
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan gisteren
Het is hier anders mooi weerquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:43 schreef Seventees het volgende:
[..]
Thanks
Zie net dat de thee hier op is. Moet dus alsnog door dit k*tweer naar de winkel
Doe iets onverstandigsquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vind je?
Dat is erg... Wat een reputatie; de verstandige
I should do something...
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vind je?
I should do something...
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, rest asurequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:29 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vind je?
I should do something...
Moet je eens naar buiten kijken ipv op je schermquote:
quote:
Dat doe ik wijsneusquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moet je eens naar buiten kijken ipv op je scherm
Hmm minder, trouwens ik heb ook Mario Strikers voor de Wiiquote:
Oh excuse me dudequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat doe ik wijsneus![]()
Zo maar even roken, val bijna in slaap hiero
De vraag is, is that good or bad?quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder moeilijk [afbeelding]
[afbeelding]
Die heb ik gewoon orrigineel!quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm minder, trouwens ik heb ook Mario Strikers voor de Wii
nou sgele beller tot morgen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:22 schreef Sgele het volgende:
Forum doet weer lekker raar...ik ga er ook vantussen.
Fijne avond allemaal!
*rondtuurt, op zoek naar kattenkwaad*quote:
Zet jij die container maar weer rechtopquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor, rest asure
Dat is open voor discussiequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De vraag is, is that good or bad?
ECHO ECHO!quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ben zeker weer alleen hier? *echo* *echo* *echo* *echo* *echo* ...
zet recht opquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zet jij die container maar weer rechtop
cquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
I'm bored...
Wat zal ik gaan doen?
a) Buffy kijken
b) Popcorn maken (en Buffy gaan kijken)
c) De container weer omver schoppen
d) Huiskamer schrobben
e) Dit topic vol posten
f) Andere suggesties...
![]()
Die kan ook online he? Tenminste... dat dacht ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb ik gewoon orrigineel!
Vind het een erg leuk spel, maar ik wil die redsteel gewoon uitspelen
Zo ben weer thuis, nu even lekker Wii'enquote:
Hij doet het ook nogquote:
*schopt*quote:
g) Extra spank beurtje van Droxzquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
I'm bored...
Wat zal ik gaan doen?
a) Buffy kijken
d) Huiskamer schrobben
e) Dit topic vol posten
f) Andere suggesties...
![]()
Prrrrr.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is open voor discussie [afbeelding]
* Seventees aait 't poezebeest
F. De poes aaien.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:22 schreef Seventees het volgende:
I'm bored...
Wat zal ik gaan doen?
a) Buffy kijken
d) Huiskamer schrobben
e) Dit topic vol posten
f) Andere suggesties...
[afbeelding]
Zal jou eens spankenquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
g) Extra spank beurtje van Droxz
Offffff...quote:
Ben al thuisquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hij doet het ook nog![]()
Een echte heer. Ik wist het!
Moet wel erg saai zijn op je werk
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2008 16:27 schreef Seventees het volgende:
[..]
*schopt*
Aaauuw! M'n teen. &%^$^%$@
Geen id, zoveel heb ik dat spel nog niet gedaan hahahahaquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die kan ook online he? Tenminste... dat dacht ik
Kan je springen?quote:
Als jij Buffy gaat kijken springt de kat zó van je schootquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Offffff...
Popcorn maken, de poes op schoot nemen en Buffy kijken [afbeelding]
Zal proberen je niet te knijpen als ik schrik van een vampier [afbeelding]
Ik pak wel een krukjequote:
Ja... maar... Angelquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:55 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als jij Buffy gaat kijken springt de kat zó van je schoot.
Ga maar LotR kijken
Ik dacht het tenminstequote:Op woensdag 6 februari 2008 16:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen id, zoveel heb ik dat spel nog niet gedaan hahahaha
Dat was nou net weer niet de bedoelingquote:
quote:
Volgens mij kon je Wii-friends uitnodigenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
*start zijn Wii op*
oja, en voegt draculalalalaltje toe
Interesseert me niksquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja... maar... Angel [afbeelding]
And your point is?quote:LotR heb ik vorige maand al gezien [afbeelding]
Droxz! Jij griezelquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat was nou net weer niet de bedoeling
Maar mij wel!quote:
Mijn vriend kijkt me nu hoofdschuddend aanquote:And your point is?
Dat valt (hopelijk) best mee hoorquote:
Nou dat je het zegt, ik heb het eens online gespeelt..quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Volgens mij kon je Wii-friends uitnodigen
Ok, tijd voor het katteluikje dan. Naar buiten welteverstaanquote:
Welnee. Je kunt m niet vaak genoeg zien.quote:[..]
Mijn vriend kijkt me nu hoofdschuddend aan [afbeelding]
Volgens hem kijk ik ze toch al te vaak. Zit wat in... Beetje dan [afbeelding]
Luie donder... staat gewoon aan het einde van het filmpjequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
kent iemand toevallig het nummer onder DIT filmpje?
Ik ken alleen de NGC versiequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou dat je het zegt, ik heb het eens online gespeelt..
dik afgemaakt omdat ik nog geen idee had hoe het spel werkte hahaha
Fotoboek zonder fotoquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat valt (hopelijk) best mee hoor
Lame...quote:
Verslagen door een knappe vampier?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ok, tijd voor het katteluikje dan. Naar buiten welteverstaan
Heel lame. Hoe moet ik nu oordelen?quote:
Ja niet he... hmm moet er ook weer is nieuwe foto's op plaatsenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heel lame. Hoe moet ik nu oordelen?
Ik heb het niet zo met mannekes met iets te lange hoektandenquote:Op woensdag 6 februari 2008 18:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verslagen door een knappe vampier? [afbeelding]
Nu ik Buffy af heb gezeken ben ik niet meer welkom?quote:*kattenluik dichttimmert* [afbeelding]
uh... oja ik ben nu thuis, nu hoor ik wel wakker te zijn hequote:Op woensdag 6 februari 2008 18:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Luie donder... staat gewoon aan het einde van het filmpje![]()
P for panther - Dr.Jellyfingers
Ja eigenlijk wel, yeuh morgenavond heb ik al weekendquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh... oja ik ben nu thuis, nu hoor ik wel wakker te zijn he![]()
p.s je hebt een bericht op je Wii
Gevaarlijke mannen hebben wel ietsquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:17 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met mannekes met iets te lange hoektanden
Al blijft Interview with the Vampire een geniale film
Dat zie je verkeerd. Ik had hem al dichtgetimmerd voor je je ontsnappingspoging deedquote:Nu ik Buffy af heb gezeken ben ik niet meer welkom? [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik gebruik deze nickname al te lang, dus vandaar foto's verwijderdquote:
dat filmpje hahahahaquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, yeuh morgenavond heb ik al weekend![]()
![]()
http://www.flabber.nl/newkidsontheblock/aflevering9.php![]()
Wat is dat toch met vrouwen en gevaarlijksoortige mannen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gevaarlijke mannen hebben wel iets [afbeelding]
Eens met het laatste [afbeelding]
Alsof jij een lynx kan bijhoudenquote:[..]
Dat zie je verkeerd. Ik had hem al dichtgetimmerd voor je je ontsnappingspoging deed [afbeelding]
O? je mag niet liegen van je moederquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Oja, en ik zie Lynda weer morgen (serieus)
Omdat je post op Fok!, het meest trage en haperende forum van NLquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef draculettetje het volgende:
waarom staan mijn berichtjes er niet?
Jij aan de thee, ik aan de koffie!quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:08 schreef lynda het volgende:
[..]
O? je mag niet liegen van je moeder![]()
Maar dat is idd serieus zoTrouwens 99% van de tijd toch wel
Even peuk op station X doen
en thee..
en koffie..
en kaasdingest..
en euhh nog meer peuken![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Omdat je post op Fok!, het meest trage en haperende forum van NL
Een uur hou ik zelfs op mijn werk niet volquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:09 schreef draculettetje het volgende:
net een uur aan de foon gehangen wa erg gezellig
Op knopjes drukken ben ik goed, ik deed een reactie op een Colum.. maar mijn post ging niet door..quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow dus da's het probleem.......
hmmmm niks van aantrekken dus
en gewoon op de knaopjes blijven drukken
Ej brand, tijd geleden!quote:
was een klasgenoot die me via hyves had gevonden, we hadden elkaar 10 jaar niet gezien of gesproken, genoeg gesprekstof.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een uur hou ik zelfs op mijn werk niet vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |