quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
succes!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
Eensch!quote:
Carnaval... ik zuip wel zonder een apenpak aan te trekkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Smerig hoerendorp!
Alles dicht hier...tyfuscarnaval, ik hoop dat ze hier allemaal aan een alcoholvergiftiging sterven![]()
Nee, hard spankenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
* Sgele slaat.. nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
Dan maar een bakje koffie doen dan?quote:
quote:
quote:
Thx!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
En nu heb ik wel quote buttons.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Sjonge jonge, hoe rustig het gisteren was hoe druk was het vandaag. Alleen maar problemenGelukkig zijn die er voor om op te lossen, nog gelukt ook
Pssst, ik was om 13u al thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan nog, ga lekker naar huis toe voordat ik je echt ga spanken
Mangothee, pleasequote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
Ten eerste, ontzettend veel sterkte met het gezeik op je stage. En het is wel ontzettend achterbaks dat het achter je rug om gebeurd, volgens mij zijn ze toch verplicht een dergelijk iets aan je te melden? Dat je in de gaten wordt gehouden? Is bij mijn organisatie in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd op de dinsdag, woensdag en donderdag overdag vrijwel me niet meer hier melden. Ik heb vandaag gelezen dat ik in de gaten wordt gehouden. Diegene die mij dus opdrachten geeft enzo..moest vanmiddag boodschappen doen en toen heeft die naar iemand gemailt dat diegene mn scherm ff in de gaten moest houden. (diegene weet dat ik op het fok! forum zit, weer een lesje geleerd) Want als ik op het internet zou zitten dan zou het tegen mn stagebegeleider gezegd worden en die zou dan weer wat tegen mij zeggen. Vrijwel erg achterbaks dit.
Vanochtend deed mn batterij van mn telefoon raar. Dus ik ging ff op het tweakers forum kijken of ik wat kon vinden. Schijnbaar heeft diegene gedacht dat ik op het fok! forum zat en direct maar ff iemand ingeschakelt. ik doe mn werk gewoon een meestal ook goed. Heb ik vragen dan vraag ik dat heb ik ze niet dan is het simpel. Dus ik het gewoon maar een gezeur om niets. Maarja als zij het zo graag willen. Trouwens ik zit eigenlijk niet eens meer op fok! tijdens mn stage. Ik heb mn gmail en google nodig voor mn verslag. Dus als mn stagebegeleider morgen naar me toe komt heb ik mn woordje al klaar en zal ik hun eens een poepje laten ruiken. Dit gedoe ben ik namelijk spuugzat. Kotsmisselijk gewoon. Hij denk serieus dat hij meer is dan mij. Ik moet doen zoals hij wil. Werkvolgorde moet zo gaan zoals hij wil..de manier waarom moet zo gaan zoals hij wil. Nou dan heb je het toch echt verkeerd bij mij. Want ik ben eigenlijk iemand met een eigen willetje en laat me niet snel dingen opleggen.
Oja vanaf volgende week heb ik geen stagebegeleider meer. Die heeft ontslag genomen ofzo. Dus dat is natuurlijk ook heel fijn. Moet ik daar weer achteraan.![]()
en als dit rot forum mn reactie nu niet plaatst..dan dan wordt ik boos ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |