hoe doe ik dat toch steeds......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
Weer twee, waar gaan we verder?
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leukquote:
Dat sowiesoquote:
hihi dank......quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:24 schreef Bellerophon het volgende:
We gaan hier wel verder
Ik sluit die van mij wel
[..]
Valentijn is een commercieel feest, maar zelf iets fabriceren is wel leuk
En liefde![]()
Geen dank hoor, jij was snellerquote:
da vind ik dan ook wel knap van onsquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij snellerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef Sgele het volgende:
Niet waar...jullie waren allebei even snel...
allebei exact om 10:17
Lekker!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:34 schreef draculettetje het volgende:
ik zit erover te denke om een zak blauwe m&m's te gaan halen
Joepie eindelijk dan eens, ik ben de held in het maken van dubbele geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah toen die van mij er was, stond die van Draculettetje er al, dus voor mij is zij sneller
het is het feit dat ik weer naar school moet hequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt gelukkig nog wel mee dan
ja da's ook wel weer zo natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is het feit dat ik weer naar school moet he
ben al een hele tijd niet geweest ivm stage enzquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja da's ook wel weer zo natuurlijk
Whehehe that's the spirit!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef Sgele het volgende:
En weer een systeem wat niet helemaal meer werkt...
Hoe denken we daar over?
[ afbeelding ]
Was toch al niet van plan veel uit te gaan voeren vandaag
Haha dat is toch niet ergquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Joepie eindelijk dan eens, ik ben de held in het maken van dubbele geloof ik
Welke stage? Of heb je er nu dan toch eindelijk 1?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ben al een hele tijd niet geweest ivm stage enz
Is goed, tot zoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:55 schreef draculettetje het volgende:
owkee ik ben over ff boodschapjes doen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
succes!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes ik pak mn boeltje weer bijelkaar, ga met lunch pauze en daarna naar huis ff pitten.....
wie weet tot later en anders morgen!
Eensch!quote:
Carnaval... ik zuip wel zonder een apenpak aan te trekkenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:00 schreef Sgele het volgende:
Smerig hoerendorp!
Alles dicht hier...tyfuscarnaval, ik hoop dat ze hier allemaal aan een alcoholvergiftiging sterven![]()
Nee, hard spankenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
* Sgele slaat.. nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:36 schreef Seventees het volgende:
Als ik demonstratief gaap, me uitrek en zeg dat ik vrij ben dan gaan jullie zeker slaan, he?
Dan maar een bakje koffie doen dan?quote:
quote:
quote:
Thx!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
En nu heb ik wel quote buttons.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:46 schreef geelkuikentje het volgende:
Sjonge jonge, hoe rustig het gisteren was hoe druk was het vandaag. Alleen maar problemenGelukkig zijn die er voor om op te lossen, nog gelukt ook
Pssst, ik was om 13u al thuisquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan nog, ga lekker naar huis toe voordat ik je echt ga spanken
Mangothee, pleasequote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt met Koffie en wat mangothee aanzetten
Is het forum bij jullie ook zo kut?
Ten eerste, ontzettend veel sterkte met het gezeik op je stage. En het is wel ontzettend achterbaks dat het achter je rug om gebeurd, volgens mij zijn ze toch verplicht een dergelijk iets aan je te melden? Dat je in de gaten wordt gehouden? Is bij mijn organisatie in ieder geval wel zo.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd op de dinsdag, woensdag en donderdag overdag vrijwel me niet meer hier melden. Ik heb vandaag gelezen dat ik in de gaten wordt gehouden. Diegene die mij dus opdrachten geeft enzo..moest vanmiddag boodschappen doen en toen heeft die naar iemand gemailt dat diegene mn scherm ff in de gaten moest houden. (diegene weet dat ik op het fok! forum zit, weer een lesje geleerd) Want als ik op het internet zou zitten dan zou het tegen mn stagebegeleider gezegd worden en die zou dan weer wat tegen mij zeggen. Vrijwel erg achterbaks dit.
Vanochtend deed mn batterij van mn telefoon raar. Dus ik ging ff op het tweakers forum kijken of ik wat kon vinden. Schijnbaar heeft diegene gedacht dat ik op het fok! forum zat en direct maar ff iemand ingeschakelt. ik doe mn werk gewoon een meestal ook goed. Heb ik vragen dan vraag ik dat heb ik ze niet dan is het simpel. Dus ik het gewoon maar een gezeur om niets. Maarja als zij het zo graag willen. Trouwens ik zit eigenlijk niet eens meer op fok! tijdens mn stage. Ik heb mn gmail en google nodig voor mn verslag. Dus als mn stagebegeleider morgen naar me toe komt heb ik mn woordje al klaar en zal ik hun eens een poepje laten ruiken. Dit gedoe ben ik namelijk spuugzat. Kotsmisselijk gewoon. Hij denk serieus dat hij meer is dan mij. Ik moet doen zoals hij wil. Werkvolgorde moet zo gaan zoals hij wil..de manier waarom moet zo gaan zoals hij wil. Nou dan heb je het toch echt verkeerd bij mij. Want ik ben eigenlijk iemand met een eigen willetje en laat me niet snel dingen opleggen.
Oja vanaf volgende week heb ik geen stagebegeleider meer. Die heeft ontslag genomen ofzo. Dus dat is natuurlijk ook heel fijn. Moet ik daar weer achteraan.![]()
en als dit rot forum mn reactie nu niet plaatst..dan dan wordt ik boos ofzo
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ten eerste, ontzettend veel sterkte met het gezeik op je stage. En het is wel ontzettend achterbaks dat het achter je rug om gebeurd, volgens mij zijn ze toch verplicht een dergelijk iets aan je te melden? Dat je in de gaten wordt gehouden? Is bij mijn organisatie in ieder geval wel zo.
Hopelijk komt het wel goed met je stagebegeleider.
In ieder geval sterkte, en het komt allemaal wel goed
pfff, wat een zeikerds daarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.
Hij zit de hele dag te lullen enzo..en lijkt ook wel of hij niets te doen heeft.
Laten we het maar hopen dat het goed komt.
Wat een loserquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nou het meest erge wat me vandaag overkwam was dat die 'collega' dus boodschappen ging doen. Hij liep kantoor uit en moest de trap af en weet je wat hij deed? Hij bleef nog ff op de trap staan kijken naar wat ik deed. Komt hij 10 seconden later binnen en zegt die van "ja lijkt me wel zo slim om mn sleutels mee te nemen" ik even nadenken..aja ik snapte het. Het was om mij te controleren.
Hij zit de hele dag te lullen enzo..en lijkt ook wel of hij niets te doen heeft.
Wat een hufters zegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, he. Verricht je goed werk en dan zoeken ze alsnog een manier om je je rot te laten voelen. Sorry, hoor, maar waarom mag jij niet op internet? Je hebt het nodig voor je verslag, en dan nog: je hebt toch ook pauze's tussendoor? Ik neem aan dat je dan zelf mag weten wat je doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Even een berichtje van mij. Ik zal de komende tijd op de dinsdag, woensdag en donderdag overdag vrijwel me niet meer hier melden. Ik heb vandaag gelezen dat ik in de gaten wordt gehouden. Diegene die mij dus opdrachten geeft enzo..moest vanmiddag boodschappen doen en toen heeft die naar iemand gemailt dat diegene mn scherm ff in de gaten moest houden. (diegene weet dat ik op het fok! forum zit, weer een lesje geleerd) Want als ik op het internet zou zitten dan zou het tegen mn stagebegeleider gezegd worden en die zou dan weer wat tegen mij zeggen. Vrijwel erg achterbaks dit.
Vanochtend deed mn batterij van mn telefoon raar. Dus ik ging ff op het tweakers forum kijken of ik wat kon vinden. Schijnbaar heeft diegene gedacht dat ik op het fok! forum zat en direct maar ff iemand ingeschakelt. ik doe mn werk gewoon een meestal ook goed. Heb ik vragen dan vraag ik dat heb ik ze niet dan is het simpel. Dus ik het gewoon maar een gezeur om niets. Maarja als zij het zo graag willen. Trouwens ik zit eigenlijk niet eens meer op fok! tijdens mn stage. Ik heb mn gmail en google nodig voor mn verslag. Dus als mn stagebegeleider morgen naar me toe komt heb ik mn woordje al klaar en zal ik hun eens een poepje laten ruiken. Dit gedoe ben ik namelijk spuugzat. Kotsmisselijk gewoon. Hij denk serieus dat hij meer is dan mij. Ik moet doen zoals hij wil. Werkvolgorde moet zo gaan zoals hij wil..de manier waarom moet zo gaan zoals hij wil. Nou dan heb je het toch echt verkeerd bij mij. Want ik ben eigenlijk iemand met een eigen willetje en laat me niet snel dingen opleggen.
Oja vanaf volgende week heb ik geen stagebegeleider meer. Die heeft ontslag genomen ofzo. Dus dat is natuurlijk ook heel fijn. Moet ik daar weer achteraan.![]()
Jaaaaja! Wegsluipend kattengespuis! Zit ik daar de hele avond met brokjes te schudden. Pfffquote:
Agreed!quote:
Diegene die mij opdrachten geeft en dat is dus diegene die zo raar doet. Is niet mn stagebegeleider. Mn stagebegeleider...legt me soms wel dingen uit enzo. Maar verder niet. Mn stagebegeleider gaat is ook weg vanaf volgende week. Diegene die mij opdrachten geeft heeft totaal geen invloed op mn eind beoordeling enzo. Mn stagebegeleider is een beste man.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat snap ik nooit, he. Verricht je goed werk en dan zoeken ze alsnog een manier om je je rot te laten voelen. Sorry, hoor, maar waarom mag jij niet op internet? Je hebt het nodig voor je verslag, en dan nog: je hebt toch ook pauze's tussendoor? Ik neem aan dat je dan zelf mag weten wat je doet.
En dat alles moet zoals je stagebegeleider wil... Echt, dat is zo'n onzin van hem. Ken dat soort mensen. Die zijn er van overtuigd dat wat praktisch en gemakkelijk voor hen is, dat ook voor anderen zal zijn. Beetje vergeten dat anderen niet zo in elkaar zitten. Het is arrogantie. Serieus.
Probeer het je niet aan te trekken. Maar als het ter sprake komt, dat internetgedoe, doe je mond open. Laat niet met je sollen. Als ze je zo opzichtig iin de gaten houden, dan mag (moet!) je daar iets van zeggen. Al is het alleen maar om te zorgen dat je daar niet 's morgens met lood in de schoenen naartoe gaat.
*opneemt voor diertjuh*
Ik ben er nu toch???quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:00 schreef Seventees het volgende:
[..]
Jaaaaja! Wegsluipend kattengespuis! Zit ik daar de hele avond met brokjes te schudden. Pfff [afbeelding]
Welcome back [afbeelding]
I stand correctedquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Diegene die mij opdrachten geeft en dat is dus diegene die zo raar doet. Is niet mn stagebegeleider. Mn stagebegeleider...legt me soms wel dingen uit enzo. Maar verder niet. Mn stagebegeleider gaat is ook weg vanaf volgende week. Diegene die mij opdrachten geeft heeft totaal geen invloed op mn eind beoordeling enzo. Mn stagebegeleider is een beste man.
Of hij wil indruk maken op de baas. Zie mij eens deze stagaire in de gaten houden en haar internetgedrag doorgeven. Krijgt hij van de baas te horen dat hij goed bezig is ten koste van jou. Wedden dat hij zelf ook surft? Wat een lulletjequote:Nou afgelopen 2 weken ga ik wel met lood in mn schoenen naar stage. En dat is niet fijn. Ik snap die arrogantie ook niet. Die jongen is ook 20 net als ik..wat is hij meer dan ik? Ja hij werkt daar..maar heeft ook eerste stage moeten lopen voordat hij er kon werken. En ik weet dat hij ook wel op het internet zit. dit is gewoon iets om mij in een slecht zicht te zetten. Dat idee heb ik dan.
Wilde bijna een nieuwe kat aanschaffenquote:
Ech wel!quote:Brokjes.
Thanks..zal het onthouden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:15 schreef Seventees het volgende:
[..]
I stand corrected
[..]
Of hij wil indruk maken op de baas. Zie mij eens deze stagaire in de gaten houden en haar internetgedrag doorgeven. Krijgt hij van de baas te horen dat hij goed bezig is ten koste van jou. Wedden dat hij zelf ook surft? Wat een lulletje
GRTDOJW staat 's avonds voor je open om je af te reageren
De trein waar ik in zat had afgelopen weekend een hond op de rails...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:16 schreef Sgele het volgende:
Aangezien het forum hier nog steeds moeilijk doet, en mijn trein over een kwartier langskomt (ik hoop dat ie ff stopt..)Fijne avond!
Diertjuh, nie druk maken!
Ben ik zo makkelijk inwisselbaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wilde bijna een nieuwe kat aanschaffen [afbeelding] [afbeelding]
* Dr.Droxz pakt zweepje en mango thee en is onderweg!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Pssst, ik was om 13u al thuis
Dus waar blijf je?
Je reactie staat er hoor!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:29 schreef diertjuh het volgende:
Dat zou ik bij jou ook graag willen doen, maar heb nog steeds je nummertje nietquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:39 schreef draculettetje het volgende:
Goeie avond.....
droxz ik had je al wel toegevoegd.....
trusten! ja is goed doe ik dat morgen!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben slapen, tot morgen!
p.s draculettetje, kan je je wii friends nummer als per PM doorgeven?
aha, bijna tegelijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:09 schreef draculettetje het volgende:
ow ha ha en ik heb mijn wii nu uit en denk niet dat ik vriendje lief wakker mag maken voor het wii nummer
dank! voor alle andere GRTDOJW'ers ook trouwens mochten die nog langs komen vanavond,quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
aha, bijna tegelijk!
Komt morgen vast wel heeeeulemaal goed, alvast weltruste!![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh! ik heb nu al geen zin en ik moet nog naar het werk toe
hopen dat het een lekkere lunch is dan....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ook nietEn dan heb ik ook nog 11.30 - 13.00 een vergadering, wel met gratis lunch...
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunchquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopen dat het een lekkere lunch is dan....
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunch
Trouwens ik had je nummer naar Droxz verzonden via de Wii. Hopelijk heeft hij dat bericht gekregen.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....
nu tandepoetsen en gaan
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wederom hondenweer!
Hopen dat Fok! vandaag wel fatsoenlijk z'n werk doet! Anders moet ik hier te hard werken
Oh was dat het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |