quote:
Bij deze dus een topic.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Aaah arme jongen...
ga lekker in Klaagbaak een topic openen over ons.. .of mij... of over je eigen waardeloze leventje...
Wat hij zegtquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef MrDice het volgende:
In het algemeen ben ik het eens met de stelling. Maar om te zeggen dat mensen eens moeten gaan werken, in één van de duidelijkste topics waar dat nou dus juist niet de bedoeling is... Dan vraag je er ook om, en dus is deze klacht ongegrond.
Wat dacht je, dat ze al bij deel 137 zijn zonder nooit eerder die boodschap te hebben gehoord? Kansloze post dus en terechte reacties.
Verschrikkelijk he? Mensen die niet liev zijnquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:22 schreef c0nd0r het volgende:
Ik voorzie leuke reacties..
Maar inderdaad zijn sommige mensen zonder reden niet liev
Ga maar weer terug naar je slowchatje hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he? Mensen die niet liev zijn
Ja!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he? Mensen die niet liev zijn
Verhip jij leeft ook nogquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar je slowchatje hoor.
Sluit ik me aan bij MrDice. Lees de OP en zie waar het topic overgaat. Ergo: reageer daar dan niet, als jij wel wat te doen hebt op je werk en laat de rest lekker, niet jouw zorg lijkt mij zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef MrDice het volgende:
In het algemeen ben ik het eens met de stelling. Maar om te zeggen dat mensen eens moeten gaan werken, in één van de duidelijkste topics waar dat nou dus juist niet de bedoeling is... Dan vraag je er ook om, en dus is deze klacht ongegrond.
Wat dacht je, dat ze al bij deel 137 zijn zonder nooit eerder die boodschap te hebben gehoord? Kansloze post dus en terechte reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |