Mogguhquote:
Heb ik mij laten vertellenquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...quote:
Mijn Wii was niet aan het knipperenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
Typisch... ik had gisteren tweemaal gepost hier, maar die zijn dus niet aangekomen... fok is weer lekker bezig!![]()
![]()
Mijn afwezigheid van gisteren is simpel te verklaren... het internet lag er hier uit, echt geweldig![]()
Goedemorgen iedereen, en droxz, mijn wii bericht nog gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Nog steeds aan het niksen?
Ga werken, luiwammesen!
Raar, even vanavond kijken of je hem hebt gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
Niet? Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatstquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....
-edit: dat is nou ook weer niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
-edit: ook deze is niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatst
Hahaha ik snap het hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,
ken en snap dat wel, hoef je niet te zoeken waar.... hihi
Van mij wel, kussentje erbij?quote:
Darwin-award winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
hij heeft er echt een topic voor gemaakt....
Onredelijkheid en grofheid mensen FOK
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:32 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht laat ik mijzelf ook eens hier melden
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Ach jah, ik mag hopen dat dergelijke users niet te serieus worden genomen, zijn in het algemeen ook klonenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Haha ja dat is ook zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt een PM
tja, moet mijn modwerk wel goed doen hè
verder gewoon weer over op de orde van de dag, oftewel lekker luieren op je werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |