Mogguhquote:
Heb ik mij laten vertellenquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...quote:
Mijn Wii was niet aan het knipperenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
Typisch... ik had gisteren tweemaal gepost hier, maar die zijn dus niet aangekomen... fok is weer lekker bezig!![]()
![]()
Mijn afwezigheid van gisteren is simpel te verklaren... het internet lag er hier uit, echt geweldig![]()
Goedemorgen iedereen, en droxz, mijn wii bericht nog gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Nog steeds aan het niksen?
Ga werken, luiwammesen!
Raar, even vanavond kijken of je hem hebt gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
Niet? Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatstquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....
-edit: dat is nou ook weer niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
-edit: ook deze is niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatst
Hahaha ik snap het hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,
ken en snap dat wel, hoef je niet te zoeken waar.... hihi
Van mij wel, kussentje erbij?quote:
Darwin-award winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
hij heeft er echt een topic voor gemaakt....
Onredelijkheid en grofheid mensen FOK
Goedemorgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:32 schreef DarkSamba het volgende:
Goedemorgen.
Ik dacht laat ik mijzelf ook eens hier melden
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Ach jah, ik mag hopen dat dergelijke users niet te serieus worden genomen, zijn in het algemeen ook klonenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef Sgele het volgende:
Ik wilde net replyen... maar goed, het topic is al gesloten.
BrandX of een ander modje zal me wel een berichtje gaan sturen dan
Haha ja dat is ook zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt een PM
tja, moet mijn modwerk wel goed doen hè
verder gewoon weer over op de orde van de dag, oftewel lekker luieren op je werk
haha berichtje terug ook.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt een PM
tja, moet mijn modwerk wel goed doen hè
verder gewoon weer over op de orde van de dag, oftewel lekker luieren op je werk
Mja, je zag de reacties op z'n topicquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo
Wel leuk dat hier ook af en toe modjes posten.
Trouwens wat is het beleid tegen dergelijke users? Worden die nou ontzettend serieus genomen?
Je gaat toch ook niet langs de Paris-Dakar staan en staan schreeuwen naar de coureurs dat ze niet harder mogen rijden dan 120 km per uur?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha berichtje terug ook.![]()
En we gaan vrolijk verder hier...op naar nummertje 138
tja, iedereen wordt serieus genomen in eerste instantie, ook kloontjes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo
Wel leuk dat hier ook af en toe modjes posten.
Trouwens wat is het beleid tegen dergelijke users? Worden die nou ontzettend serieus genomen?
En ofquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja, je zag de reacties op z'n topic
Nee joh, en nu valt het nog mee hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:43 schreef DarkSamba het volgende:
Het gaat hard hier.
Maar ben dus niet de enige die zich verveeld op zijn werk.
Of zeggen dat ze niet zo hard door het zand moeten rijden omdat het zo stoffig wordtquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet langs de Paris-Dakar staan en staan schreeuwen naar de coureurs dat ze niet harder mogen rijden dan 120 km per uur?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
Zit hier gewoon Unreal Tournament maps te bouwen op m'n werk.
Duidelijk, en het is goed dat jullie je taken gewoon naar behoren uitvoeren, lees: de klacht in behandeling nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
tja, iedereen wordt serieus genomen in eerste instantie, ook kloontjes.
Pas als het (recente) euvre niet door de beugel kan wordt definitief ingegrepen.
Ook doen FA's nog wel eens naar het originele accounts waarschuwingen sturen. Wij gewone mods weten veelal niet wie van wie een kloon is, maar krijgen het wel te weten als het een kloon is.
Oh.. dan ben ik benieuwd als het druk isquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee joh, en nu valt het nog mee hoor
Hahaha ja bijvoorbeeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of zeggen dat ze niet zo hard door het zand moeten rijden omdat het zo stofferig wordt
De eerste mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
Zit hier gewoon Unreal Tournament maps te bouwen op m'n werk.
Als het druk is, dan posten WL, Droxz, Seventees, Lynx, Dylan, Crazy-M, diertjuh, smokez ook meequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Oh.. dan ben ik benieuwd als het druk is
hihi ja da's mijn tweede keer op de eerste plaats......quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
P.S.
001. 105 tong80
001. 105 draculettetje
007. 063 Bellerophon
![]()
En dat isquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
P.S.
001. 105 tong80
001. 105 draculettetje
007. 063 Bellerophon
![]()
hihi ja dan kan ik het ook nooit bijhoudenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als het druk is, dan posten WL, Droxz, Seventees, Lynx, Dylan, Crazy-M, diertjuh, smokez ook mee
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Duidelijk, en het is goed dat jullie je taken gewoon naar behoren uitvoeren, lees: de klacht in behandeling nemen.
Bedoel, aan vriendjespolitiek mag natuurlijk niet worden gedaan
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
centrale posting dagstand ofzoiets
Haha heftig hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja da's mijn tweede keer op de eerste plaats......
werk ze!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle behandeling is relatief. En vooral afhankelijk van de postgeschiedenis van de user 'in overtreding' en de onderhavige situatie hoe we ingrijpen. Maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
Ik heb het trouwens stervesdruk op mijn werk, dus verder lief zijn allemaal, dan kan ik verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |