hopen dat het een lekkere lunch is dan....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ik ook nietEn dan heb ik ook nog 11.30 - 13.00 een vergadering, wel met gratis lunch...
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunchquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hopen dat het een lekkere lunch is dan....
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal je zien... is het zo'n ontzettend goedkope lunch
Trouwens ik had je nummer naar Droxz verzonden via de Wii. Hopelijk heeft hij dat bericht gekregen.
Ja is goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:15 schreef draculettetje het volgende:
[..]
owkee dank je wel en anders pm ik het hem voor de zekerheid nog even.....
nu tandepoetsen en gaan
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:22 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen allemaal! Wederom hondenweer!
Hopen dat Fok! vandaag wel fatsoenlijk z'n werk doet! Anders moet ik hier te hard werken
Oh was dat het....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat was toch ook de bedoeling? Werken?
Mogguhquote:
Mogguhquote:
Heb ik mij laten vertellenquote:
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...quote:
Mijn Wii was niet aan het knipperenquote:Op woensdag 6 februari 2008 07:13 schreef Bellerophon het volgende:
Typisch... ik had gisteren tweemaal gepost hier, maar die zijn dus niet aangekomen... fok is weer lekker bezig!![]()
![]()
Mijn afwezigheid van gisteren is simpel te verklaren... het internet lag er hier uit, echt geweldig![]()
Goedemorgen iedereen, en droxz, mijn wii bericht nog gehad?
Ik moest lachenquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Nog steeds aan het niksen?
Ga werken, luiwammesen!
Raar, even vanavond kijken of je hem hebt gehadquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
Niet? Wauwquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen ...
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn Wii was niet aan het knipperen![]()
mogguh iedereen!
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatstquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik pm je vanmiddag gewoon komt helemaal in orde.....
-edit: dat is nou ook weer niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
-edit: ook deze is niet nodig-quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef LEUGEN het volgende:
Ga werken, luiwammesen!
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In 1 van de vorige topics had je hem geplaatst
Hahaha ik snap het hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da weet ik wel, maar had ik gisteravond al met droxz afgesproken,
ken en snap dat wel, hoef je niet te zoeken waar.... hihi
Van mij wel, kussentje erbij?quote:
Darwin-award winnaar!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:24 schreef draculettetje het volgende:
hij heeft er echt een topic voor gemaakt....
Onredelijkheid en grofheid mensen FOK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |