Wat moeten we ook zonder draculettetjequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
nu lunch pauze, zal een pot koffie voor je zetten
Eerder moeilijkquote:
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waaromquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt zweepje en mango thee en is onderweg!![]()
hoe was de lunch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Waaaaat, Droxz aan het werk?!?
*van bed pleurt*quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Dat bedoel ik!quote:
Mwah wel lekker, maar die vergadering...quote:
En die billen deden al pijn!quote:
Hahaha ja zeker weten, geniet van je vrije middagquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Vrij, trouwens
Druk-druk-druk. Vandaag kantoor voor mezelf. Grote stapel papieren op het bureau waar ik niet aantoe kwam omdat de telefoon steeds ging
Kon ik eindelijk beginnen, was het half 12. Ja... pffff. Snel wat voorwerk gedaan en om 12 uur naar huis.
Geen stromende regen deze keer. Kwam gisteren als een verzopen kat aan het het werk. Collega kijkt me aan met zo'n grote zo-wat-zie-jij-er-uit-smile
Tijd voor een auto...
En een rijbewijs
Zalfje erop?quote:
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Ik was anders heel liefdevol hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waarom
* Dr.Droxz spanked Seven weer terug, en schenk een mango thee in*quote:
Haha dat is schrikken he, ineens iets te doen hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggen![]()
Maar goed, deze middag weer geen moer te doen... ik doe alles gewoon te snel denk ik
Rust zequote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef draculettetje het volgende:
zo ik ben ook weer thuis en zoek mn bed ff op....
Verstandigquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, heb besloten de laptop uit te laten.. anders blijf ik toch posten
Dat viel nog wel mee, ik vond het wel wat hebben eigenlijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is schrikken he, ineens iets te doen hebben
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank, heb besloten de laptop uit te laten.. anders blijf ik toch posten
Neuh. I'll livequote:
Ben blij omdat te horenquote:
Hahaha ja daarom, weet je tenminste weer even waarom je ook alweer betaald wordtquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat viel nog wel mee, ik vond het wel wat hebben eigenlijk![]()
*denkt... waar kreeg ik ook alweer geld voor... aha... posten op fok!*
Thanksquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz spanked Seven weer terug, en schenk een mango thee in*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |