Ja ik ben wel op msn, maar mijn lijst is verdacht rustigquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi ja dan kan ik het ook nooit bijhouden
zitten jullie dan trouwens ook nog allemaal op msn tegelijk?
Dan ben ik nog wel braaf als userquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle behandeling is relatief. En vooral afhankelijk van de postgeschiedenis van de user 'in overtreding' en de onderhavige situatie hoe we ingrijpen. Maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
Ik heb het trouwens stervesdruk op mijn werk, dus verder lief zijn allemaal, dan kan ik verder
Werk ze!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
alle behandeling is relatief. En vooral afhankelijk van de postgeschiedenis van de user 'in overtreding' en de onderhavige situatie hoe we ingrijpen. Maar dat was al duidelijk geloof ik
![]()
Ik heb het trouwens stervesdruk op mijn werk, dus verder lief zijn allemaal, dan kan ik verder
Mwah valt wel mee, alleen draculettetje, WL en Droxzquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
Jullie hebben elkaar ook nog allemaal op MSN
Dus eigenlijk gewoon een stel chatverslaafden hierzo..
ben op het werk he.....quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik ben wel op msn, maar mijn lijst is verdacht rustig
C'est la viequote:
Ja ok dat is zoquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben op het werk he.....
en daar heb ik nu thee pauze
dus tot over een half uurtje!
Facing Worlds 2?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb al 2 ruimtes en een deur
Zoiets. Maar dan schaal 1:500quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Facing Worlds 2?
* Bellerophon hoopt
Haha, het is een beginquote:
hihi goed bezig,quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
hmm.. met m'n laptop op het WIFI netwerk van de zaak... newsleecher gaat als een trein
Nee dan klopt er inderdaad iets niet... maar wat het isquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi goed bezig,
ow gister wou mn laptop nie meer op internet, toch klopt er iets niet.....
Mag voor je hopen dat je daar geen waarschuwing door krijgtquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:45 schreef Sgele het volgende:
hmm.. met m'n laptop op het WIFI netwerk van de zaak... newsleecher gaat als een trein
Hoop ik ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mag voor je hopen dat je daar geen waarschuwing door krijgt
1 dingetje van 4 GB?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoop ik ook nietHoef maar 1 dingetje te downloaden gelukkig...
en eetsmakelijkquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:16 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ben er rond 13.30 weer, heb nu vergadering
ik ga er nog een keer achter komen heus echt waarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dan klopt er inderdaad iets niet... maar wat het is
Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk geweest is danquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ga er nog een keer achter komen heus echt waar
Je hebt nog bijna gelijk ookquote:
ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat het uiteindelijk geweest is dan
Ben even richting Bakker Bart
Ja mensen ik ben gewoon druk aan het werk, sorry dat ik hier zo weinig ben hahahquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
* Dr.Droxz roept tussen alle drukte door, zat je toevallig ook een pot koffie?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
zo thee weer op
Wat moeten we ook zonder draculettetjequote:Op woensdag 6 februari 2008 12:02 schreef draculettetje het volgende:
nu lunch pauze, zal een pot koffie voor je zetten
Eerder moeilijkquote:
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waaromquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz pakt zweepje en mango thee en is onderweg!![]()
hoe was de lunch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Waaaaat, Droxz aan het werk?!?
*van bed pleurt*quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Dat bedoel ik!quote:
Mwah wel lekker, maar die vergadering...quote:
En die billen deden al pijn!quote:
Hahaha ja zeker weten, geniet van je vrije middagquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:07 schreef Seventees het volgende:
Vrij, trouwens
Druk-druk-druk. Vandaag kantoor voor mezelf. Grote stapel papieren op het bureau waar ik niet aantoe kwam omdat de telefoon steeds ging
Kon ik eindelijk beginnen, was het half 12. Ja... pffff. Snel wat voorwerk gedaan en om 12 uur naar huis.
Geen stromende regen deze keer. Kwam gisteren als een verzopen kat aan het het werk. Collega kijkt me aan met zo'n grote zo-wat-zie-jij-er-uit-smile
Tijd voor een auto...
En een rijbewijs
Zalfje erop?quote:
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
Iets gemist?
...even lezen...
Nee niks dus...
Nog even beter lezen...
Ik was anders heel liefdevol hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:01 schreef Seventees het volgende:
[..]
Mijn billen deden vanmorgen verdacht veel pijn. Nu snap ik waarom
* Dr.Droxz spanked Seven weer terug, en schenk een mango thee in*quote:
Haha dat is schrikken he, ineens iets te doen hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had gewoon genoeg te doen zeg maar, ik vond het ook eng moet ik zeggen![]()
Maar goed, deze middag weer geen moer te doen... ik doe alles gewoon te snel denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |