Misschien had je toch wat beter moeten opletten de laatste 24 uur, en het allemaal niet nog spannender maken dan het is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:06 schreef JohnDope het volgende:
Peter wordt rijk over de rug van de familie van der Sloot.
Er is toch niks mooiers dan dat een zaak wordt opgelost, dat is tenminste nog een klein lichtpuntje mbt gerechtigheid in deze verrotte en corrupte wereld.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kijkers binnen halen! Alles voor de cijfers (in opdracht van SBS)
Ik denk dat we eerst een uur lang de voorbereiding te zien krijgen, hoe ze de verborgen camera's en microfoons plaatsen etc.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve als de 'bekentenis' een heel nieuw licht over de zaak schijnt, dan heeft hij niets meer aan het herhalen van zijn oude reportage die immers in het teken stond van het verdacht maken van Joran.
Maar anders zit het er dik in dat die reportage integraal wordt herhaald en dat daar nog wat nieuwe dingetjes worden bijgeplakt met op het einde de verborgen camera stunt inderdaad.
Geen gezeik, iedereen rijk. Dus ook Peter.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef Brammetje het volgende:
[..]
Peter heeft dit zelf al aangegeven in Boulevard, de enige die er op dit moment rijk van worden zijn Endemol em SBS6.
Dat zogenaamd relaxt zijn, is vaak ook maar een pose, alhoewel het lieden met een gebrekkig geweten natuurlijk een heel stuk makkelijker afgaat. Die vent die zijn vrouw en twee kinderen had vermoord om zijn minnares te kunnen ontvangen in zijn huis, loog heel relaxt de hele tent bij elkaar en lag rustig in het echtelijk bed te seksen terwijl tekeningen van zijn kinderen de bloedspetters op de muren verhulden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Joran op een onoplettende dag een keer tegen iemand zijn verhaal zou hebben verteld, en hebben bekent dan zou er bij hem toch wel een belletje gaan rinkelen lijkt me zo.![]()
Dan zou hij niet zo relaxed in het leven staan denk ik als hij nu doet, dus wellicht heeft Peter de Vries een bekentenis van iemand anders.
Het is ook maar een suggestie hoor.
Hij zal er echt niet op achteruitgaan mocht hij het echt oplossen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:29 schreef Brammetje het volgende:
Misschien had je toch wat beter moeten opletten de laatste 24 uur, en het allemaal niet nog spannender maken dan het is.
Peter heeft dit zelf al aangegeven in Boulevard, de enige die er op dit moment rijk van worden zijn Endemol em SBS6.
Maar goed ik snap dat het leuker klinkt wanneer er wordt gezegd dat Peter hier rijk van wordt. Volgende keer effe nadenken voordat je wat zegt.
Pokkeneilenad lijkt me wat te ver gaan, maar de drempels zijn hier behoorlijk laag als het gaat om 'uit je dak gaan' en sommigen kennen hun grenzen hier al helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:23 schreef JohnDope het volgende:
Het is dus een pokke eiland.
Want ik zie ook in mijn omgeving regelmatig dronken sloeries en dan denk ik dit soort dingen niet.![]()
Ja en? Gaan we opeens moreelridder spelen? Deze wereld draait om dit soort cijfers en je zou wel heel knettergek zijn als je het niet groots brengt. Dat die rijk wordt is hem gegunt als die dat al niet is. Het gaat hier wel om een verdwijning van een 19-jarig persoon. Iedereen die dat oplost is een held. We praten hier over mensen en niet over geld! Dat eraan verdiend wordt is het systeem waarin we leven. Het leven draait nu eenmaal om geld want zonder geld kun je geen potten breken en als een loser over straat moeten lopen waar niemand je wil kennen!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:26 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kijkers binnen halen! Alles voor de cijfers (in opdracht van SBS)
Schrijft hij die koppen zelf dan bij de Telegraaf en zoquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:25 schreef Pulu het volgende:
Ik heb het gevoel dat we na afloop van de reportage dat we een hoop gemierenneuk zullen krijgen over de definitie van bepaalde woorden...
Peter claimt: "PETER R. DE VRIES LOST VERDWIJNING NATALEE HOLLOWAY OP"
Hij heeft het niet over de moord!
Ik hoorde Peter bij P&W wel zeggen:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een moord is? Het kan ook een ongeluk zijn, of doodslag of dood door schuld.
Bijna in al de programma's was ie. hij heeft misschien wel gelijk ! Maar ook slimme zet van SBSquote:
Gratis reclame. Die publiciteitsgeile pauw en witteman nodigen hem toch wel uitquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:21 schreef f1goldmemberf1 het volgende:
Ik vond het overigens ook erg vreemd dat Peter r. de Vries gisteren bij P&W ging zitten. Hij had niets te vertellen, wilde niets vertellen. Kom dan gewoon niet.
Eh nee niets moraal (niet moreel) ridder. Zeg alleen hoe ik denk dat het is. Van mij doen ze maar hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:36 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Ja en? Gaan we opeens moreelridder spelen? Deze wereld draait om dit soort cijfers en je zou wel heel knettergek zijn als je het niet groots brengt. Dat die rijk wordt is hem gegunt als die dat al niet is. Het gaat hier wel om een verdwijning van een 19-jarig persoon. Iedereen die dat oplost is een held. We praten hier over mensen en niet over geld! Dat eraan verdiend wordt is het systeem waarin we leven. Het leven draait nu eenmaal om geld want zonder geld kun je geen potten breken en als een loser over straat moeten lopen waar niemand je wil kennen!
Groot gelijk hebben ze, daar slaan ze een flink slag mee. Alleen is het niet ongeveer gelijk met de superbowl daar?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Logician het volgende:
jemig de uitzending is opgekocht, lekker geld verdienen voor endemol
Het zal hoe dan ook voor goede kijkcijfers in Amerika zorgen, dus of ze zich bekocht voelen...ik denk het niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:53 schreef Apache4U het volgende:
Zonder dat ze weten wat er in zit?
Grappig als het straks tegen valt. Dan voelt ABC zich natuurlijk aardig bekocht. En Johnnie lacht in zijn vuistje.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef Longmen het volgende:
[..]
Eh nee niets moraal (niet moreel) ridder. Zeg alleen hoe ik denk dat het is. Van mij doen ze maar hoor.![]()
Iemand die op deze manier zn geld verdiend prima, hij doet goed werk. Ik heb alleen niets met campingzender sbs
"oops kapstokhaakje"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij niets verbazen trouwens als Peter R. en Joran dit samen hebben bekokstoofd.
Zo van "ik doe een onthulling dat het een ongeluk was, mag daar niet meer voor in voorrarrest, Peter z'n primeur en ik m'n vrijheid".
Succes met Arte, zondagavond:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef Longmen het volgende:
Ik heb alleen niets met campingzender sbs
Eh ja grappig zeg, je punt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Succes met Arte, zondagavond:
http://www.arte.tv/fr/70.html
Ik denk eerder "oeps, snuifje teveel".quote:
HET IS VAST EEN COMPLOT EINZOR !! ZE HEBBEN HET GEDAAN!! DIT IS HET ONOMSTOTELIJKE BEWIJS DAT ZE ALLE DRIE BETROKKEN WAREN BIJ DE DOOD, WAAROM ZOU JE ANDERS RUZIE KRIJGEN EINZ!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar, die gasten haten mekaar nu!
Ik dacht eerst ook dat die hand van die Joran was maar als je naar die andere arm en hand kijkt, die van Joran zijn veel dikkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
waar de fuck komt die hand vandaan bij die rechter kerel op z'n schouder??
quote:Laatste nieuws rondom Holloway-zaak
De top van Justitie in Aruba is vandaag voor spoedoverleg bijeen geweest over nieuwe aanwijzingen in de Holloway-zaak. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries meldde donderdag dat hij zondag in zijn tv-programma de oplossing voor de verdwijiningszaak onthult. Volgens de Vries staat het vast dat het meisje dood is. Het is nog niet bekend of er nieuwe aanhoudingen zijn verricht. Vanavond in EénVandaag alles over de nieuwste ontwikkelingen rondom de verdwijning van Natalee Holloway.
Nederland 1 / 18:20 - 18:50
Ja ik zie het ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
Je bent zeker nog nooit op vakantie geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pokkeneilenad lijkt me wat te ver gaan, maar de drempels zijn hier behoorlijk laag als het gaat om 'uit je dak gaan' en sommigen kennen hun grenzen hier al helemaal niet meer.
Denk maar een beetje aan die beelden van 'Het is hier fantastisch' met Ursul de Geer destijds waarbij normaal keurig nette tieners zonder pa en ma op pad gaan naar het buitenland en na afloop nauwelijks nog weten dat ze daar geweest zijn...
Zie ik nu pas. Die komt van boven net als bij Maradonna! Ha ha ha.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
JaJa Peter is ook goed voor onze economie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Logician het volgende:
jemig de uitzending is opgekocht, lekker geld verdienen voor endemol
Als het die hand van Joran was, had hij 2 rechterhandenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat die hand van die Joran was maar als je naar die andere arm en hand kijkt, die van Joran zijn veel dikker
O ja:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
Of het is die hand van die hollandse pedofiel Marten van den Berg alias Shango....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Die foto is dus nep! Hmmmm
hoe langer ik er naar kijk.. volgens mij hoort die rechter gast helemaal niet op de foto. Of iig niet op die plek. Ziet er op een of andere manie rniet natuurlijk uit (afgezien van die afgehakte handquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Die foto is dus nep! Hmmmm
AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Sloppy het volgende:
"OM bevestigd bekentenis joran"
bron: nu.nl
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Sloppy het volgende:
"OM bevestigd bekentenis joran"
bron: nu.nl
Yep, die rechtergast stond helemaal links en die hand op zijn schouder is van dat joch met die witte truiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
hoe langer ik er naar kijk.. volgens mij hoort die rechter gast helemaal niet op de foto. Of iig niet op die plek. Kan natuurlijk gewoon zijn om de foto wat compacter te maken (rechter kerel ervoor zetten ipv. ernaast). Of... het is een complot
Jawel joh, iédereen is gek op hem !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppen deze handen wel?
quote:De Amerikaanse zender ABC heeft de rechten van de Natalee Holloway-uitzending van Peter R. de Vries gekocht. ABC zendt de reportage waarin de verdwijning van het 18-jarige meisje wordt opgelost, maandagavond uit.
ABC komt met een speciale editie van het programma 20/20 die is gebaseerd op het materiaal dat Peter R. de Vries heeft gemaakt. De uitzending wordt van kust tot kust in de Verenigde Staten uitgezonden op maandag 4 februari tussen 21.30 en 23.00 uur N.Y.T. Vanochtend Amerikaanse tijd is de ochtendshow Goodmorning America begonnen met het uitzenden van previews.
Peter Schouten, woordvoerder van tv-producent Endemol, doet geen mededelingen over het bedrag dat is betaald voor de uitzendlicentie: “Dat doen we bij Endemol nooit.”
Maar de reportage is natuurlijk het eerst te zien in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever: zondagavond om 21.30 uur op SBS6.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Peter gaat excuses van de linksekerk krijgen en ik ook van een paar mensen die mij tot op het bot beledigd hebben op dit forum.
![]()
![]()
Hoe langer ik naar die hand staar, hoe enger die wordt. Whehehe.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar, die gasten haten mekaar nu!
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.quote:
Of juist wel, daar kun je over twisten!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef Eduard37 het volgende:
Als hij het heeft gedaan dan is die een grotere leugenaar dan Hitler! Die vertelde in zijn boek precies wat die allemaal van plan was. Niemand nam hem echter serieus!
Is die nog steeds toch? Het is nog geen zondag!......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.
Als alle schuldigen op aarde vast zouden zitten, waren er meer gevangenissen dan scholen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Is die nog steeds toch? Het is nog geen zondag!......
Nu gaan ze zeker op de tv zeggen dat die foto niet zo bedoeld is. Paupersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:01 schreef RAVW het volgende:
Uitzending
Daarin komen ook de twee mannen aan het woord die in de nacht van donderdag op vrijdag in een Arnhemse discotheek zijn gefotografeerd met Joran. Die foto is vrijdag door het ANP verspreid.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Vannacht was zn laatste uitstapje
Hij moest wel de yabyum is dicht tegenwoordigquote:
| 1 |
Als de hele wereld aan je stoelpoten zit te zagen en je hebt dan nogsteeds de touwtjes in handen, moet je werelddictator worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:10 schreef Eduard37 het volgende:
Of hij speelt toch een spelletje want waarom gaat die dan stappen met als motto "fout". Hij heeft bekend tegenover het OM. Misschien heeft hij de touwtjes wel in handen. Zou ook een stunt zijn.
Dat sluit ik ook niet uit, maar hij heeft wel het leven van zijn moeder verwoest. En daar word je ook niet vrolijk van als je in zijn schoenen staat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Chadi het volgende:
Hij kan alsnog ontkennen en dan heeft het OM geen poot om op te staan. Verder bewijs of dat rechtmatig is verkregen etc etc.
Tja, wat ik mis is dat die het gewoon zegt. "Ik heb het ECHT niet gedaan, geloof me". Hij geeft wel steeds antwoorden in allerlei intervieuws maar hij overtuigt niet! Dat is vreemd want als ik iets niet gedaan heb reageer ik toch heel anders en kan ik niet zo normaal blijven als hij blijft op dit moment!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de hele wereld aan je stoelpoten zit te zagen en je hebt dan nogsteeds de touwtjes in handen, moet je werelddictator worden.
Het is leuk bedacht, maar niet de werkelijkheid
En dan geloof je 'm welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, wat ik mis is dat die het gewoon zegt. "Ik heb het ECHT niet gedaan, geloof me". Hij geeft wel steeds antwoorden in allerlei intervieuws maar hij overtuigt niet! Dat is vreemd want als ik iets niet gedaan heb reageer ik toch heel anders en kan ik niet zo normaal blijven als hij blijft op dit moment!
Motto "fout"??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:10 schreef Eduard37 het volgende:
Of hij speelt toch een spelletje want waarom gaat die dan stappen met als motto "fout". Hij heeft bekend tegenover het OM. Misschien heeft hij de touwtjes wel in handen. Zou ook een stunt zijn.
Dit artikel meld eigenlijk niets nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:07 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_Joran_van_der_Sloot
NRC zegt het nu ook!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:21 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Thanks, wou het hele filmpje hier maar werkte niet.........![]()
Tja, bedoel dat je emotioneel wordt. Als je iets niet gedaan hebt en de wereldpers valt je steeds lastig lijkt mij het logisch dat je emotioneel wordt. Bij hem valt er niets te merken!quote:
Niet bepaald betrouwbaar. Als iemand niet emotioneel wordt, heeft 'ie het niet gedaan. Lekker simpel gedacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:23 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, bedoel dat je emotioneel wordt. Als je iets niet gedaan hebt en de wereldpers valt je steeds lastig lijkt mij het logisch dat je emotioneel wordt. Bij hem valt er niets te merken!
tijd is geld nemen de mensen van FOX wel erg letterlijk zeg..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i98M4EtwS1M&feature=related
Praten die lui van FOX nu zo snel of lijkt dat maar zo!
En dan willens en wetens voor schut gaan? Terwijl ondertussen de hele wereld meekijkt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het behoorlijk triest dat Peter de Vries zo'n media hoer uithangt. Als je bewijslast hebt kom je daar meteen mee.
Ik heb het vermoeden dat zijn scoop erg gaat tegen vallen.
man waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i98M4EtwS1M&feature=related
Praten die lui van FOX nu zo snel of lijkt dat maar zo!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef JFK_USA het volgende:
[..]
man waar heb je het overals je dat niet eens kunt verstaan dan ben je een prut-ser.
![]()
go back to school!
En direct die correcties weer van mensen................quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qKpzBhsQ-0Y geinig met slechte vertaling enz..
Fok is traagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef TheSorrow het volgende:
Het staat hier niet eens op de FP, schandelijk
Zozo, dat deed ik altijd al.... Heb je net een HDD recorder ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
Tijdens de reclames zou je ook je eigen gedachten kunnen laten gaan over de feiten die allemaal naar buiten komen......................quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
Waarschijnlijk kan hij geen kanalen vinden, omdat je dus geen kabel abbo hebt en er geen signaal staat op de kabel in jouw huis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Offtopic: Wij hebben ook zo'n ding, maar hij kan geen kanalen vindenWe hebben sinds kort Digitenne, eerst werkte het via de kabel wel, hoe fix ik dit? Ik wil het ook wel opnemen, ik weet niet 100% zeker of ik thuis ben dan
Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.
En gister noemde Clairy Polak die methodes van Peter R tot 2 keer toe 'slinks'.![]()
Erg fjin, dank zij 'jullie' schaffen ze de reclameblokken af en plempen ze de reclame gewoon tijdens het programma op het scherm.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik spoel natuurlijk ook alle reclame weg met 1 knop.
Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran, zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is (Het anti-amerikanisme droop er van af) . Peter deed wat hij moest doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.
quote:[message=29536194,noline]Sendy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:46[/message]:
Net berichtte TMF dat Joran bekent heeft dat Natalee in haar eigen kots is gestikt en dat hij samen met een (nog) onbekende man het lichaam in zee heeft geworpen. (TMF haar bronnen zijn mij onbekend.)
[edit]
TMF ja
[/edit]
TMFquote:
Zegt iemand die net zo veel weet als de rest van die 'linkse types' hier op fok, maar dat terzijde. Ik heb nooit gelezen of gehoord dat Joran hoe dan ook onschuldig is, slechts dat hij niet vervolgd wordt, wat overigens ook wel wat zegt lijkt me, dus ervan uit gaan dat hij onschuldig is is zo gek nog niet. Maar nee, rechts prikt daar zo doorheen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran en zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is. Peter deed wat hij moest doen.
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen, wat 'n ongelooflijk slechte en bekrompen manier om dingen te bekijken laat staan te veroordelen zeg.quote:En het was voor velen echt wel een links vs rechts verhaal. Zij komt uit een ultra conservatief nest en Joran zijn pappa is een linkse justitie man. ABC-tje dus.
Wat mister dope dan ook maar al te graag doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef Taurus het volgende:
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen
Ik ben een hele kritische Nos-kijker, ik kijk dat niet voor de entertainment, maar ik doe dat alleen maar om hun berichtgeving te vergelijken met de berichtgeving in andere media over datzelfde onderwerp.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef Taurus het volgende:
[..]
Zegt iemand die net zo veel weet als de rest van die 'linkse types' hier op fok, maar dat terzijde. Ik heb nooit gelezen of gehoord dat Joran hoe dan ook onschuldig is, slechts dat hij niet vervolgd wordt, wat overigens ook wel wat zegt lijkt me, dus ervan uit gaan dat hij onschuldig is is zo gek nog niet. Maar nee, rechts prikt daar zo doorheen hoor![]()
[..]
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen, wat 'n ongelooflijk slechte en bekrompen manier om dingen te bekijken laat staan te veroordelen zeg.
Wat ontzettend goed van je. En, zijn ze je allemaal aan het besodemieteren, die linkse slinkse NOS-journalisten? Niets mis met kritiek op nieuws, maar om kritiek maar af te doen met simpelweg 'links' is dan weer jammerlijk beperkt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben een hele kritische Nos-kijker, ik kijk dat niet voor de entertainment, maar ik doe dat alleen maar om hun berichtgeving te vergelijken met de berichtgeving in andere media over datzelfde onderwerp.
Het valt wel op, ook vaak dat subjectieve geniffel is storend tijdens bepaalde berichten. O.a. Ferry Mengele en Clairy Polak hebben daar een handje van.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat ontzettend goed van je. En, zijn ze je allemaal aan het besodemieteren, die linkse slinkse NOS-journalisten? Niets mis met kritiek op nieuws, maar om kritiek maar af te doen met simpelweg 'links' is dan weer jammerlijk beperkt.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het valt wel op, ook vaak dat subjectieve geniffel is storend tijdens bepaalde berichten. O.a. Ferry Mengele en Clairy Polak hebben daar een handje van.
En in de zaak van Holloway merkte ik ook vaak die zure linkse ondertoon.
Ik vind het storend dat jij overal links voor plakt als het jou niet bevalt. Polak's manier van berichtgeving is dan gewoon irritant, maar staat los van links of rechts want links of rechts staat los van irritant.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het valt wel op, ook vaak dat subjectieve geniffel is storend tijdens bepaalde berichten. O.a. Ferry Mengele en Clairy Polak hebben daar een handje van.
En in de zaak van Holloway merkte ik ook vaak die zure linkse ondertoon.
Als Peter zegt ik weet hoe het gebeurd is en door wie kun je daar wel vanuit gaan. Echter ik ben bang dat het lijk (de botten) niet meer gevonden zullen worden. Te goed weggewerkt denk ik!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop wel voor de familie van het meisje, dat ze er ook nog achter komen waar ze verstopt is
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:38 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Zozo, dat deed ik altijd al.... Heb je net een HDD recorder ofzo?
OT:
Ik denk dat er nooit meer een spoor van haar gevonden wordt. Ik denk dat het 'crematorium-verhaal' best eens wat waarheid in zich kan hebben.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik hoop wel voor de familie van het meisje, dat ze er ook nog achter komen waar ze verstopt is
Mensen die reclame's doorspoelen zijn ook links.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het storend dat jij overal links voor plakt als het jou niet bevalt. Polak's manier van berichtgeving is dan gewoon irritant, maar staat los van links of rechts want links of rechts staat los van irritant.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk dat er nooit meer een spoor van haar gevonden wordt. Ik denk dat het 'crematorium-verhaal' best eens wat waarheid in zich kan hebben.
Ergens heb ik het idee dat het een bewust (en misleidend) lek is...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef Elfletterig het volgende:
Het screenshot van die Engelstalige website laat niet veel meer te wensen over aan duidelijkheid.
Ik heb nog geen berichten gehoord dat er zoekacties zijn om het lichaam te vinden. Tenzij die in het grootste geheim toch plaatsvinden, leid ik hieruit toch wel af dat men er kennelijk niet vanuit gaat dat ze nog te vinden ķs. En dan ligt het toch wel voor de hand dat men er vanuit gaat dat ze in zee terecht is gekomen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Schijnt dat pa een vriendje heeft met een crematorium. Het is dan al een stuk makkelijker om iemand spoorloos te laten verdwijnen.quote:
Tja, dat daxht ik ook even, maar dat zou wel érg onkies zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ergens heb ik het idee dat het een bewust (en misleidend) lek is...
Dat verhaal ken ik helemaal niet. (vraag mij alleen af waarom je als vader zóveel risico zou nemen als je denkt dat je zoon niets heeft gedaan...)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Schijnt dat pa een vriendje heeft met een crematorium.
Ik las het hier ergens op FOK! (van dat crematorium)quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik helemaal niet. (vraag mij alleen af waarom je als vader zóveel risico zou nemen als je denkt dat je zoon niets heeft gedaan...)
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik helemaal niet. (vraag mij alleen af waarom je als vader zóveel risico zou nemen als je denkt dat je zoon niets heeft gedaan...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |