'zoals de NOS ons dwangmatig wil doen geloven'?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, drank en g gaan niet samen, in principe is dat in dat geval gewoon moord en geen ongeluk zoals de Nos ons dwangmatig wilt doen geloven.
Ik vind het allemaal erg vaag want die gekke joran scheen gister ook weer op een g party gesignaleerd te zijn...
Dan zal zondag wel duidelijk worden. Voorlopig ga ik van De Vries uit. Met zijn jarenlange ervaring, gaat hij niet melden dat de zaak is opgelost als hij twijfelachtig bewijs in handen heeft. Dan laat ik die volkomenkut.com en 'de Nova-bronnen' toch even links liggen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of dat 'gek genoeg' is weet ik niet. Dat ligt ook aan de sterkte van het bewijs, verborgen camera, prima, maar is het Joran van der Sloot op die film, zie je hem ook echt, is het zijn stem, is het een bekentenis, was het geen grapje, is die Arubaanse man niet op geld uit, etc. etc.
Nee, 21:30 uur. Precies er naquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Dit is toch niet tegelijk met Boer zoekt Vrouw?
Volgens mij wel, maar dat kijk ik toch nooit dus...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Dit is toch niet tegelijk met Boer zoekt Vrouw?
Joran's pappie is advocaat en werkt niet meer bij het OM zei hij bij P&W.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Bovendien moet het bewijs nog langs de aanklagers en dus ook langs Joran's pappie komen, die tot nu toe niet echt meegewerkt hebben. Die gaan de bewijzen opnieuw onderzoeken, en van die onderzoeken weten we inmiddels hoe ze verlopen. Daarna zal een rechter pas bepalen of het opgelost is. Peter kan wel denken wie, hoe of wat, maar dat maakt de zaak gek genoeg nog steeds niet opgelost.
Nouja, het blijft een TVmisdaadverslaggever, en een spannend programma is wel iets anders dan een voor justitie opgeloste zaak. Wat ik al zei, als hij op bandjes zodanig bewijs heeft dat wij als onwetenden vinden dat het opgelost is en dat Joran de dader is, zegt dat nog niets over of Joran ook voor de wet of voor justitie de dader is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dan zal zondag wel duidelijk worden. Voorlopig ga ik van De Vries uit. Met zijn jarenlange ervaring, gaat hij niet melden dat de zaak is opgelost als hij twijfelachtig bewijs in handen heeft. Dan laat ik die volkomenkut.com en 'de Nova-bronnen' toch even links liggen.
Het is iig genoeg reden voor het OM om de zaak opnieuw te gaan bekijken...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een TVmisdaadverslaggever, en een spannend programma is wel iets anders dan een voor justitie opgeloste zaak. Wat ik al zei, als hij op bandjes zodanig bewijs heeft dat wij als onwetenden vinden dat het opgelost is en dat Joran de dader is, zegt dat nog niets over of Joran ook voor de wet of voor justitie de dader is.
Dat is waar. Maar hij weet natuurlijk ook de consequenties van deze uitzending. Het betreft hier niet de Puttense moordzaak, maar een zaak die wereldwijde aandacht heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja, het blijft een TVmisdaadverslaggever, en een spannend programma is wel iets anders dan een voor justitie opgeloste zaak. Wat ik al zei, als hij op bandjes zodanig bewijs heeft dat wij als onwetenden vinden dat het opgelost is en dat Joran de dader is, zegt dat nog niets over of Joran ook voor de wet of voor justitie de dader is.
Wie zegt dat het Joran is? Wellicht dat Joran weet wie het wel gedaan heeft.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Peter. kijkcijfer
. de Vries.
Als ie het echt wist, was Joran nu allang opgepakt.
Dat klinkt ook als een enorm risico inderdaad, maar als je even doordenkt, wat is dan het risico? Dat de Vries niet genoeg bewijs heeft geleverd voor justitie, en zou dat zijn krediet in het buitenland verspillen? Ik denk eerder dat de Vries het wel voor elkaar krijgt dat justitie de schuld krijgt, en niet hij met eventuele halve bewijzen. Dat is juist de vrijheid van zo'n programma en de Vries heeft dat wel vaker gedaan volgens mij (kritiek op justitie of politie, die zijn bewijs niet serieus namen).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar hij weet natuurlijk ook de consequenties van deze uitzending. Het betreft hier niet de Puttense moordzaak, maar een zaak die wereldwijde aandacht heeft.
Bovendien is De Vries zelf ook geen leek op dat juridische gebied, maar goed, we wachten af
Voor een verdachte is het veel slopender deze situatie, dan wanneer deze zaak is opgelost en hij ontspannen en relaxt in de joint kan zitten.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef Longmen het volgende:
VKmag verspreid nu weer het gerucht dat Joran vanmorgen is opgepakt....
Dat denk ik ook wel, dan zal er zeker bekend gemaakt worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:30 schreef schatje het volgende:
Als Joran vanochtend is opgepakt zal dat vanzelf wel in de reguliere media verschijnen.
volkomen kut verspreid dat op dit moment. Zal wel onbetrouwbaar zijn, al hadden ze gisteren wel met succes dat uitgelekte bestand van De Vries in handen.quote:
Ik weet niet meer wat ik moet denken, het is gerucht na gerucht, maar gister hadden die vkfap wel een primeurtje...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, dan zal er zeker bekend gemaakt worden.
quote:Discotheek
Volgens diverse getuigen, onder wie een dj, was Van der Sloot tot in de vroege vrijdagochtend aan het feesten in discotheek Manhattan in Arnhem. Daar was een feest onder de noemer 'Fout'.
Foto
Op het feest maakte DJ Lourenz met instemming van Van der Sloot een foto van hem. "Hij vond het erg grappig om op de foto te staan terwijl ik met mijn hand op het Fout! logo wees. Fout! is een feestje dat we in Arnhem organiseren." Van der Sloot was totaal ontspannen, vertelt de dj aan RTL Nieuws. "Van der Sloot wilde niet reageren op de onthullingen van De Vries, maar er werden wel grapjes over gemaakt."
Die linker gozer is wel ssssuper fabulousssquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef tequi3 het volgende:
[ afbeelding ]
Joran doet het rustig aan. Of hij heeft te lang op dat eiland geleeft en hun mentaliteit overgenomen, of Peter R heeft niets.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef Wiehoe het volgende:
Ach het wordt zondag gewoon:
[ afbeelding ]
Joran, herken je mij nog?
tvp
Of een heerlijke corrupte Amerikaanse beerput.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef JohnDope het volgende:
Maar aan de andere kant is het misschien wel een typische Peter R ontknoping en is Joran misschien maar een hele kleine schakel in die grote corrupte arubaanse beerput.
volkomen kut?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw
Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
Die laatste zin klinkt overigens wel raar op een website.quote:Natalee Holloway dead – mother in shock
Thursday afternoon at 3 p.m. (GMT) Beth Twitty screened the most important fragments of the elaborate undercover camera operation which solved her missing daughter Natalee’s case. Dutch crime reporter Peter R. DeVries was by her side. Beth reacted deeply shocked by the pictures that proved Natalee was no longer alive.
In the meantime Peter R. de Vries has confirmed the death of the girl on Thursday at 7 p.m. (GMT) on the noted news program NOS Journaal. Sunday he will reveal the undercover footage on Dutch television.
A moment ago a fragment of the interview which Peter R. de Vries held just after the viewing, was released.
Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Gezien de overtuiging van Peter r de vries denk ik niet dat het een grapje was. deze bekentinis het omvat denk veel details en die tevens verklaren waarom er gelogen is en dergelijke
Ik ga er van uit dat deze bekentenis alle puzzelstukjes op zijn plaats doen vallen, en het hoeft echt niet zo te zijn dat de dader jarenlang de bak ingaan. Het kon heel goed een samenloop van omstandigheden zijn die dit keer fataal zijn geworden.
Maar even de feiten:
De moeder van natalee zei in dat fragment
Look what they have done..
wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.
Ik ga er vooalsnog van uit, dat ze idd gedrogeerd is met drugs of iets dergelijks en uiteindelijk is bezweken wie dan de drugs heeft toegedient, het lijkt heeft weggewerkt zul je in de reportage wel zien.
Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw
Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
Denk toch meerdere daders, zo kwam het op mij over.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.
Dat "Look what they have done to my country" was op zich ook wel frappant. Misschien toch Amerikanen die ook een rol hebben gespeeld in het geheel? Zou wel een aparte wending zijn!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
...
Maar even de feiten:
De moeder van natalee zei in dat fragment
Look what they have done..
wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |