abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56456900
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zou heel goed kunnen, drank en g gaan niet samen, in principe is dat in dat geval gewoon moord en geen ongeluk zoals de Nos ons dwangmatig wilt doen geloven.

Ik vind het allemaal erg vaag want die gekke joran scheen gister ook weer op een g party gesignaleerd te zijn...
'zoals de NOS ons dwangmatig wil doen geloven'? NOS met Joran onder een hoedje?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:17:16 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56456904
Dit is toch niet tegelijk met Boer zoekt Vrouw?
pi_56456907
Maar aan de andere kant is het misschien wel een typische Peter R ontknoping en is Joran misschien maar een hele kleine schakel in die grote corrupte arubaanse beerput.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56456935
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:16 schreef Taurus het volgende:

[..]

Of dat 'gek genoeg' is weet ik niet. Dat ligt ook aan de sterkte van het bewijs, verborgen camera, prima, maar is het Joran van der Sloot op die film, zie je hem ook echt, is het zijn stem, is het een bekentenis, was het geen grapje, is die Arubaanse man niet op geld uit, etc. etc.
Dan zal zondag wel duidelijk worden. Voorlopig ga ik van De Vries uit. Met zijn jarenlange ervaring, gaat hij niet melden dat de zaak is opgelost als hij twijfelachtig bewijs in handen heeft. Dan laat ik die volkomenkut.com en 'de Nova-bronnen' toch even links liggen.
pi_56456951
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Nee, 21:30 uur. Precies er na
Wel tegelijk met Voetbal Insite.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:20:34 #56
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56456985
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wel, maar dat kijk ik toch nooit dus...

Oh het goede antwoord is net gegeven.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56457007
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:13 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Bovendien moet het bewijs nog langs de aanklagers en dus ook langs Joran's pappie komen, die tot nu toe niet echt meegewerkt hebben. Die gaan de bewijzen opnieuw onderzoeken, en van die onderzoeken weten we inmiddels hoe ze verlopen. Daarna zal een rechter pas bepalen of het opgelost is. Peter kan wel denken wie, hoe of wat, maar dat maakt de zaak gek genoeg nog steeds niet opgelost.
Joran's pappie is advocaat en werkt niet meer bij het OM zei hij bij P&W.
pi_56457016
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:18 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dan zal zondag wel duidelijk worden. Voorlopig ga ik van De Vries uit. Met zijn jarenlange ervaring, gaat hij niet melden dat de zaak is opgelost als hij twijfelachtig bewijs in handen heeft. Dan laat ik die volkomenkut.com en 'de Nova-bronnen' toch even links liggen.
Nouja, het blijft een TVmisdaadverslaggever, en een spannend programma is wel iets anders dan een voor justitie opgeloste zaak. Wat ik al zei, als hij op bandjes zodanig bewijs heeft dat wij als onwetenden vinden dat het opgelost is en dat Joran de dader is, zegt dat nog niets over of Joran ook voor de wet of voor justitie de dader is.
pi_56457038
Peter . kijkcijfer . de Vries.
Als ie het echt wist, was Joran nu allang opgepakt .
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:23:28 #60
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_56457066
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nouja, het blijft een TVmisdaadverslaggever, en een spannend programma is wel iets anders dan een voor justitie opgeloste zaak. Wat ik al zei, als hij op bandjes zodanig bewijs heeft dat wij als onwetenden vinden dat het opgelost is en dat Joran de dader is, zegt dat nog niets over of Joran ook voor de wet of voor justitie de dader is.
Het is iig genoeg reden voor het OM om de zaak opnieuw te gaan bekijken...
pi_56457075
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:21 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar hij weet natuurlijk ook de consequenties van deze uitzending. Het betreft hier niet de Puttense moordzaak, maar een zaak die wereldwijde aandacht heeft.
Bovendien is De Vries zelf ook geen leek op dat juridische gebied, maar goed, we wachten af
pi_56457111
zo triest mensen die hem al het slechts toewensen hij is pas schuldig als hij is veroodeeld, tot die tijd is hij onschuldig, iedereen doet enkel speculaties wat nergens op gebaseerd is....
pi_56457119
VKmag verspreid nu weer het gerucht dat Joran vanmorgen is opgepakt....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56457120
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Peter . kijkcijfer . de Vries.
Als ie het echt wist, was Joran nu allang opgepakt .
Wie zegt dat het Joran is? Wellicht dat Joran weet wie het wel gedaan heeft.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:25:49 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457126
'Joran niet bezorgd over onthullingen'

NEW YORK - Joran van der Sloot heeft niets te vrezen van de onthullingen die misdaadverslaggever Peter R. de Vries zondag in zijn programma zal doen over de zaak-Natalee Holloway.

Dat stelde zijn Amerikaanse advocaat Joe Tacopina in een uitzending van de Amerikaanse nieuwszender Fox News van donderdagavond.

"Ik heb met Joran gesproken. Ik heb met zijn ouders gesproken. Zij hebben met de Arubaanse hoofdofficier Hans Mos gesproken. Er bestaat geen bezorgdheid dat dit zal leiden tot een revelatie waarin Joran van der Sloot als schuldige wordt aangewezen", aldus de jurist in het programma On the Wire. "Het vertrouwen wankelt niet."

Uitlatingen

Tacopina veegde hoofdofficier Mos de mantel uit wegens diens uitlatingen over nieuw materiaal in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener.

"Ik denk dat de aanklager op Aruba zich meer moet concentreren op het doen van onderzoek in plaats van deze belachelijke perscommuniqués uit te geven", zei de jurist.

Doorbraak

De aanklager heeft volgens Tacopina de banden meer dan een week gehad en is er nog steeds niet zeker van of ze wel voor een doorbraak in zaak zorgen. "De reden waarom hij vandaag met een persverklaring is gekomen, was omdat De Vries op zijn website heeft gezegd dat de banden in zijn show zouden komen", stelde de advocaat.

Schadelijk

Hoewel de raadsman de banden van Peter R. de Vries naar eigen zeggen niet heeft gezien of gehoord, is hij ervan overtuigd dat ze niet schadelijk zijn voor zijn cliënt.

"Er is niets dat uit de uitzending van zondag kan komen dat mij, mijn onderzoekers of iedereen die ook maar enige kennis heeft van de zaak, ervan kan overtuigen dat Joran iets met Natalee's verdwijning heeft te maken."

klik
pi_56457164
quote:
maar de geruchten gaan dat Joran vanochtend is aangehouden in de Roosedaalsestraat in Arnhem.
pi_56457187
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:23 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar hij weet natuurlijk ook de consequenties van deze uitzending. Het betreft hier niet de Puttense moordzaak, maar een zaak die wereldwijde aandacht heeft.
Bovendien is De Vries zelf ook geen leek op dat juridische gebied, maar goed, we wachten af
Dat klinkt ook als een enorm risico inderdaad, maar als je even doordenkt, wat is dan het risico? Dat de Vries niet genoeg bewijs heeft geleverd voor justitie, en zou dat zijn krediet in het buitenland verspillen? Ik denk eerder dat de Vries het wel voor elkaar krijgt dat justitie de schuld krijgt, en niet hij met eventuele halve bewijzen. Dat is juist de vrijheid van zo'n programma en de Vries heeft dat wel vaker gedaan volgens mij (kritiek op justitie of politie, die zijn bewijs niet serieus namen).
Hij kan natuurlijk - indien het geen sterk bewijs is - zowel voor Nederlandse camera's als buitenlandse camera's strijdvaardig roepen dat hij ervan overtuigd is, en dat hij het niet kan helpen dat het rechtsysteem zo in elkaar zit dat Joran er niet voor opdraait bijvoorbeeld. Maakt hem het slachtoffer en de held tegelijk. Dus op zich heeft hij niet veel te verliezen. Een programmamaker mag best zeggen dat ze niet meer leeft, daar híj daarvan overtuigd is. Dat zal hij altijd kunnen verdedigen, hij geeft alleen de info door aan het OM. 'don't shoot the messenger', zogezegd.
pi_56457225
Het statement van de advocaat is behoorlijk stellig, maar ja... advocaten stellen zich wel vaker zo op. Het zou best denkbaar zijn dat Joran het NIET heeft gedaan, maar wel weet wat er is gebeurd, maar bijvoorbeeld te bang is om dit te onthullen, vanwege zijn eigen veiligheid. Zondag zal wel blijken wat de visie van De Vries is.
pi_56457264
Als Joran vanochtend is opgepakt zal dat vanzelf wel in de reguliere media verschijnen.
pi_56457291
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:25 schreef Longmen het volgende:
VKmag verspreid nu weer het gerucht dat Joran vanmorgen is opgepakt....
Voor een verdachte is het veel slopender deze situatie, dan wanneer deze zaak is opgelost en hij ontspannen en relaxt in de joint kan zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:32:53 #71
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56457316
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]
bron?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_56457318
Op deze manier is #7 al geopend voor de uitzending daadwerkelijk begonnen is .
sig verwijderd door FA
pi_56457324
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:27 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Dan was dat wel in het nieuws geweest.
Op elke site en elke pagina....
-
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:33:20 #74
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457333
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:30 schreef schatje het volgende:
Als Joran vanochtend is opgepakt zal dat vanzelf wel in de reguliere media verschijnen.
Dat denk ik ook wel, dan zal er zeker bekend gemaakt worden.
pi_56457351
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:32 schreef t-8one het volgende:

[..]

bron?
volkomen kut verspreid dat op dit moment. Zal wel onbetrouwbaar zijn, al hadden ze gisteren wel met succes dat uitgelekte bestand van De Vries in handen.
pi_56457388
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:33 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook wel, dan zal er zeker bekend gemaakt worden.
Ik weet niet meer wat ik moet denken, het is gerucht na gerucht, maar gister hadden die vkfap wel een primeurtje...

Ik had nog nooit van die site gehoord
pi_56457402
een schaamteloze TVP
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:36:23 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457425
Natuurlijk is hij niet bezorgd. Volgende week loopt hij nog steeds vrij rond en anders volgende maand weer vrij rond.
pi_56457445
Ach het wordt zondag gewoon:

Joran, herken je mij nog?

tvp
pi_56457485
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie vkfap ?
http://www.volkomenkut.com
pi_56457502
Het verhaal bij de foto:
quote:
Discotheek

Volgens diverse getuigen, onder wie een dj, was Van der Sloot tot in de vroege vrijdagochtend aan het feesten in discotheek Manhattan in Arnhem. Daar was een feest onder de noemer 'Fout'.
Foto

Op het feest maakte DJ Lourenz met instemming van Van der Sloot een foto van hem. "Hij vond het erg grappig om op de foto te staan terwijl ik met mijn hand op het Fout! logo wees. Fout! is een feestje dat we in Arnhem organiseren." Van der Sloot was totaal ontspannen, vertelt de dj aan RTL Nieuws. "Van der Sloot wilde niet reageren op de onthullingen van De Vries, maar er werden wel grapjes over gemaakt."
pi_56457521
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:05 schreef tequi3 het volgende:
[ afbeelding ]

Joran doet het rustig aan. Of hij heeft te lang op dat eiland geleeft en hun mentaliteit overgenomen, of Peter R heeft niets.
Die linker gozer is wel ssssuper fabulousss
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:43:19 #84
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56457584
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:38 schreef Wiehoe het volgende:
Ach het wordt zondag gewoon:

[ afbeelding ]

Joran, herken je mij nog?

tvp
.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:45:48 #86
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:48:20 #87
125011 Bog
dat wil jij niet weten
pi_56457691
BREAKING NEWS
Joran heeft t NIET gedaan!

bron -> http://piv.pivpiv.dk/
pi_56457702
Het lijkt me niets voor PrdV om zo stellig te zeggen dat het opgelost is als het niet inderdaad volkomen helder is wat er gebeurd is.
pi_56457748
Echt, volgens mij word het gewoon een grote flop en komt Peter met een HEULE GROTE ONTDEKKING, net zoals met de moord op JFK
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:51:32 #90
6941 APK
Factual, I think.
pi_56457767
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:17 schreef JohnDope het volgende:

Maar aan de andere kant is het misschien wel een typische Peter R ontknoping en is Joran misschien maar een hele kleine schakel in die grote corrupte arubaanse beerput.
Of een heerlijke corrupte Amerikaanse beerput.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56457787
De uitzending van NOVA geeft al een deel van de verklaring:

Geen moord maar ongeluk!

Schuldig aan het wegmaken van het lichaam...

Daarom wordt er ook niet zo hijgerig gedaan met het arresteren van Joran (indien hij aan het bovengenoemde schuldig is)...
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:53:04 #92
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_56457795
Gezien de overtuiging van Peter r de vries denk ik niet dat het een grapje was. deze bekentinis het omvat denk veel details en die tevens verklaren waarom er gelogen is en dergelijke

Ik ga er van uit dat deze bekentenis alle puzzelstukjes op zijn plaats doen vallen, en het hoeft echt niet zo te zijn dat de dader jarenlang de bak ingaan. Het kon heel goed een samenloop van omstandigheden zijn die dit keer fataal zijn geworden.

Maar even de feiten:

De moeder van natalee zei in dat fragment

Look what they have done..

wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.

Ik ga er vooalsnog van uit, dat ze idd gedrogeerd is met drugs of iets dergelijks en uiteindelijk is bezweken wie dan de drugs heeft toegedient, het lijkt heeft weggewerkt zul je in de reportage wel zien.

Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw

Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
pi_56457799
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie vkfap ?
volkomen kut?
pi_56457812
Maar 't ongeluk leek op een moord anders zou ie het lichaam niet dumpen.
pi_56457841
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:53 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
Snap Sbs6 overigens niet met het zondag uiitzendne stelletje hondne ze zetten nog net geen sms actie op touw

Denk jij te weten wie Natallee holloway heeft vermoord Sms dan DOOD + naam naar 4047 en mischien word jij wel vermist op je trip in Arubal
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:56:18 #96
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56457858
Even verder speculazen:
Ik ben benieuwd naar welke beelden die moeder zit te kijken tijdens dat flut-filmpje op de website van Peter R.
Kennelijk is dat iets wat haar van iets doet overtuigen. Nederlands zal ze niet spreken, dus het zal geen kreet van JvdS zijn. Of ze moeten het ondertiteld hebben.

Filmpje...
quote:
Natalee Holloway dead – mother in shock

Thursday afternoon at 3 p.m. (GMT) Beth Twitty screened the most important fragments of the elaborate undercover camera operation which solved her missing daughter Natalee’s case. Dutch crime reporter Peter R. DeVries was by her side. Beth reacted deeply shocked by the pictures that proved Natalee was no longer alive.

In the meantime Peter R. de Vries has confirmed the death of the girl on Thursday at 7 p.m. (GMT) on the noted news program NOS Journaal. Sunday he will reveal the undercover footage on Dutch television.

A moment ago a fragment of the interview which Peter R. de Vries held just after the viewing, was released.
Die laatste zin klinkt overigens wel raar op een website.
'A moment ago'
Dat schrijf je toch niet op een website die over een jaar nog bekeken kan worden?
  vrijdag 1 februari 2008 @ 13:57:59 #97
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56457892
quote:
Gezien de overtuiging van Peter r de vries denk ik niet dat het een grapje was. deze bekentinis het omvat denk veel details en die tevens verklaren waarom er gelogen is en dergelijke

Ik ga er van uit dat deze bekentenis alle puzzelstukjes op zijn plaats doen vallen, en het hoeft echt niet zo te zijn dat de dader jarenlang de bak ingaan. Het kon heel goed een samenloop van omstandigheden zijn die dit keer fataal zijn geworden.

Maar even de feiten:

wat er op lijkt dat er dus meerdere mensen betrokken zijn geweest bij dit tragische ongeval.

Ik ga er vooalsnog van uit, dat ze idd gedrogeerd is met drugs of iets dergelijks en uiteindelijk is bezweken wie dan de drugs heeft toegedient, het lijkt heeft weggewerkt zul je in de reportage wel zien.

Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_56457924
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 13:57 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik vraag me af of ze met "they" inderdaad duidt op meerdere daders, of dat het gewoon beeld is van de rest tegen haar wat ze heeft of wil scheppen.
Denk toch meerdere daders, zo kwam het op mij over.
pi_56457931
quote:
...

Maar even de feiten:

...
Dat "Look what they have done to my country" was op zich ook wel frappant. Misschien toch Amerikanen die ook een rol hebben gespeeld in het geheel? Zou wel een aparte wending zijn!
pi_56457935
Het is meest voor de hand liggend is een bekentenis met daderkennis tegen meerdere personen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')