AMSTERDAM - Joran van der Sloot heeft inderdaad een bekentenis gedaan in de zaak van Natalee Holloway. Het Openbaar Ministerie op Aruba bevestigde vrijdag dat een eerder uitgelekt interview van Peter R. de Vries met hoofdofficier van justitie Hans Mos klopt.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Sloppy het volgende:
"OM bevestigd bekentenis joran"
bron: nu.nl
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef Sloppy het volgende:
"OM bevestigd bekentenis joran"
bron: nu.nl
Yep, die rechtergast stond helemaal links en die hand op zijn schouder is van dat joch met die witte truiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
hoe langer ik er naar kijk.. volgens mij hoort die rechter gast helemaal niet op de foto. Of iig niet op die plek. Kan natuurlijk gewoon zijn om de foto wat compacter te maken (rechter kerel ervoor zetten ipv. ernaast). Of... het is een complot
Jawel joh, iédereen is gek op hem !quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:47 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Kloppen deze handen wel?
quote:De Amerikaanse zender ABC heeft de rechten van de Natalee Holloway-uitzending van Peter R. de Vries gekocht. ABC zendt de reportage waarin de verdwijning van het 18-jarige meisje wordt opgelost, maandagavond uit.
ABC komt met een speciale editie van het programma 20/20 die is gebaseerd op het materiaal dat Peter R. de Vries heeft gemaakt. De uitzending wordt van kust tot kust in de Verenigde Staten uitgezonden op maandag 4 februari tussen 21.30 en 23.00 uur N.Y.T. Vanochtend Amerikaanse tijd is de ochtendshow Goodmorning America begonnen met het uitzenden van previews.
Peter Schouten, woordvoerder van tv-producent Endemol, doet geen mededelingen over het bedrag dat is betaald voor de uitzendlicentie: “Dat doen we bij Endemol nooit.”
Maar de reportage is natuurlijk het eerst te zien in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever: zondagavond om 21.30 uur op SBS6.
Hoezo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Peter gaat excuses van de linksekerk krijgen en ik ook van een paar mensen die mij tot op het bot beledigd hebben op dit forum.
![]()
![]()
Hoe langer ik naar die hand staar, hoe enger die wordt. Whehehe.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar, die gasten haten mekaar nu!
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.quote:
Of juist wel, daar kun je over twisten!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef Eduard37 het volgende:
Als hij het heeft gedaan dan is die een grotere leugenaar dan Hitler! Die vertelde in zijn boek precies wat die allemaal van plan was. Niemand nam hem echter serieus!
Is die nog steeds toch? Het is nog geen zondag!......quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.
Als alle schuldigen op aarde vast zouden zitten, waren er meer gevangenissen dan scholen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:57 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Is die nog steeds toch? Het is nog geen zondag!......
Nu gaan ze zeker op de tv zeggen dat die foto niet zo bedoeld is. Paupersquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:01 schreef RAVW het volgende:
Uitzending
Daarin komen ook de twee mannen aan het woord die in de nacht van donderdag op vrijdag in een Arnhemse discotheek zijn gefotografeerd met Joran. Die foto is vrijdag door het ANP verspreid.
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:
Vannacht was zn laatste uitstapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |