"oops kapstokhaakje"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zou mij niets verbazen trouwens als Peter R. en Joran dit samen hebben bekokstoofd.
Zo van "ik doe een onthulling dat het een ongeluk was, mag daar niet meer voor in voorrarrest, Peter z'n primeur en ik m'n vrijheid".
Succes met Arte, zondagavond:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:52 schreef Longmen het volgende:
Ik heb alleen niets met campingzender sbs
Eh ja grappig zeg, je punt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:59 schreef matthijst het volgende:
[..]
Succes met Arte, zondagavond:
http://www.arte.tv/fr/70.html
Ik denk eerder "oeps, snuifje teveel".quote:
HET IS VAST EEN COMPLOT EINZOR !! ZE HEBBEN HET GEDAAN!! DIT IS HET ONOMSTOTELIJKE BEWIJS DAT ZE ALLE DRIE BETROKKEN WAREN BIJ DE DOOD, WAAROM ZOU JE ANDERS RUZIE KRIJGEN EINZ!!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:19 schreef Eduard37 het volgende:
[ afbeelding ]
Raar, die gasten haten mekaar nu!
Ik dacht eerst ook dat die hand van die Joran was maar als je naar die andere arm en hand kijkt, die van Joran zijn veel dikkerquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
waar de fuck komt die hand vandaan bij die rechter kerel op z'n schouder??
quote:Laatste nieuws rondom Holloway-zaak
De top van Justitie in Aruba is vandaag voor spoedoverleg bijeen geweest over nieuwe aanwijzingen in de Holloway-zaak. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries meldde donderdag dat hij zondag in zijn tv-programma de oplossing voor de verdwijiningszaak onthult. Volgens de Vries staat het vast dat het meisje dood is. Het is nog niet bekend of er nieuwe aanhoudingen zijn verricht. Vanavond in EénVandaag alles over de nieuwste ontwikkelingen rondom de verdwijning van Natalee Holloway.
Nederland 1 / 18:20 - 18:50
Ja ik zie het ookquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
Je bent zeker nog nooit op vakantie geweestquote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pokkeneilenad lijkt me wat te ver gaan, maar de drempels zijn hier behoorlijk laag als het gaat om 'uit je dak gaan' en sommigen kennen hun grenzen hier al helemaal niet meer.
Denk maar een beetje aan die beelden van 'Het is hier fantastisch' met Ursul de Geer destijds waarbij normaal keurig nette tieners zonder pa en ma op pad gaan naar het buitenland en na afloop nauwelijks nog weten dat ze daar geweest zijn...
Zie ik nu pas. Die komt van boven net als bij Maradonna! Ha ha ha.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
JaJa Peter is ook goed voor onze economie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:47 schreef Logician het volgende:
jemig de uitzending is opgekocht, lekker geld verdienen voor endemol
Als het die hand van Joran was, had hij 2 rechterhandenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat die hand van die Joran was maar als je naar die andere arm en hand kijkt, die van Joran zijn veel dikker
O ja:
[..]
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:25 schreef NeoDweezil het volgende:
Of het is die hand van die hollandse pedofiel Marten van den Berg alias Shango....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Die foto is dus nep! Hmmmm
hoe langer ik er naar kijk.. volgens mij hoort die rechter gast helemaal niet op de foto. Of iig niet op die plek. Ziet er op een of andere manie rniet natuurlijk uit (afgezien van die afgehakte handquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:40 schreef Eduard37 het volgende:
Die foto is dus nep! Hmmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |