abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56461314
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i98M4EtwS1M&feature=related

Praten die lui van FOX nu zo snel of lijkt dat maar zo!
man waar heb je het over als je dat niet eens kunt verstaan dan ben je een prut-ser.
go back to school!
pi_56461326
Deepak Kalpoe heeft zichzelf toch opgehangen? Die leeft toch niet meer?
pi_56461350
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef JFK_USA het volgende:

[..]

man waar heb je het over als je dat niet eens kunt verstaan dan ben je een prut-ser.
go back to school!

Oooohooooo, ja meester? Sorry meester?

pi_56461351
http://www.youtube.com/watch?v=qKpzBhsQ-0Y geinig met slechte vertaling enz..

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2008 16:31:55 ]
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:31:21 #255
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56461370
Is het op de USA sites al bekend dat hij bekent heeft
pi_56461416
Het staat hier niet eens op de FP, schandelijk
† The 3 Kings †
pi_56461418
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qKpzBhsQ-0Y geinig met slechte vertaling enz..
En direct die correcties weer van mensen................

pi_56461425
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef TheSorrow het volgende:
Het staat hier niet eens op de FP, schandelijk
Fok is traag
pi_56461440
Misschien wordt de uitzending nog wel spannender dan een paar weken geleden, toen Peter ons aankondigde de misstanden bij de politie aan de kaak te zullen stellen... en na een half uur inleiding maar liefst 5 keer een politieauto linksaf zag slaan waar dat toch echt verboden was... jaja dat was al sensationele tv...

Ik kan er niks aan doen maar ik denk meer dat de reputatie van Peter vanaf zondag waardeloos wordt dan die van wie dan ook... maar goed misschien heeft hij deze keer echt wat, maar ik vrees een halfzacht vaag filmpje waarin een slecht zichtbare Joran duidelijk aangeschoten iets verteld over meisjes en opruimen en dat het niet veel meer zal zijn dan dat...
Gelukkig zonder haar
pi_56461457
Het screenshot van die Engelstalige website laat niet veel meer te wensen over aan duidelijkheid. Het lijkt er nu toch wel op dat het net rondom Van der Sloot zich alsnog sluit. De vraag is nu eigenlijk alleen nog welke meesterzet De Vries heeft gedaan om deze bekentenis te ontlokken.
pi_56461471
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
anonieme razernist
pi_56461517
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
Zozo, dat deed ik altijd al.... Heb je net een HDD recorder ofzo?

OT:

Als ie nu ook nog even achter de zaak van Maddy McCann aangaat... Wellicht kan ie daar ook nog iets in betekenen
pi_56461553
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Tijdens de reclames zou je ook je eigen gedachten kunnen laten gaan over de feiten die allemaal naar buiten komen......................

of even naar het toilet,
of even bellen met je vrienden en vragen wat zij ervan vinden
of even biertje pakken
of even stofzuigen
of even de tafel leegruimen

vrijdag 1 februari 2008 @ 16:40:08 #264
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56461554
Ik spoel natuurlijk ook alle reclame weg met 1 knop.
pi_56461575
Offtopic: Wij hebben ook zo'n ding, maar hij kan geen kanalen vinden We hebben sinds kort Digitenne, eerst werkte het via de kabel wel, hoe fix ik dit? Ik wil het ook wel opnemen, ik weet niet 100% zeker of ik thuis ben dan
† The 3 Kings †
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:45:19 #266
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56461651
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Offtopic: Wij hebben ook zo'n ding, maar hij kan geen kanalen vinden We hebben sinds kort Digitenne, eerst werkte het via de kabel wel, hoe fix ik dit? Ik wil het ook wel opnemen, ik weet niet 100% zeker of ik thuis ben dan
Waarschijnlijk kan hij geen kanalen vinden, omdat je dus geen kabel abbo hebt en er geen signaal staat op de kabel in jouw huis.
Misschien dat het werkt als je die digitenne ding op je HDD recorder aansluit en dan opneemt van het digitenne/videokanaal als dat kan.
Of het kan niet, omdat je HDD-recorder geen scart of andere aansluiting heeft die die digitenne gebruikt.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_56461677
Krabbel 'm nog maar even snel http://joran-sloot.hyves.nl/
pi_56461684
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.

En gister noemde Clairy Polak die methodes van Peter R tot 2 keer toe 'slinks'.
Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.
pi_56461700
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik spoel natuurlijk ook alle reclame weg met 1 knop.
Erg fjin, dank zij 'jullie' schaffen ze de reclameblokken af en plempen ze de reclame gewoon tijdens het programma op het scherm.

[ Bericht 0% gewijzigd door JohnDope op 01-02-2008 17:23:20 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_56461725
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef Taurus het volgende:

[..]

Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.
Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran, zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is (Het anti-amerikanisme droop er van af) . Peter deed wat hij moest doen.

En het was voor velen echt wel een links vs rechts verhaal. Zij komt uit een ultra conservatief nest en Joran zijn pappa is een linkse justitie man. ABC-tje dus.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:51:50 #271
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56461785
quoteje van GOT:
quote:
[message=29536194,noline]Sendy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:46[/message]:
Net berichtte TMF dat Joran bekent heeft dat Natalee in haar eigen kots is gestikt en dat hij samen met een (nog) onbekende man het lichaam in zee heeft geworpen. (TMF haar bronnen zijn mij onbekend.)
[edit]
TMF ja
[/edit]
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:53:48 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56461837
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:51 schreef t-8one het volgende:
quoteje van GOT:
[..]
TMF
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_56461851
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran en zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is. Peter deed wat hij moest doen.
Zegt iemand die net zo veel weet als de rest van die 'linkse types' hier op fok, maar dat terzijde. Ik heb nooit gelezen of gehoord dat Joran hoe dan ook onschuldig is, slechts dat hij niet vervolgd wordt, wat overigens ook wel wat zegt lijkt me, dus ervan uit gaan dat hij onschuldig is is zo gek nog niet. Maar nee, rechts prikt daar zo doorheen hoor
quote:
En het was voor velen echt wel een links vs rechts verhaal. Zij komt uit een ultra conservatief nest en Joran zijn pappa is een linkse justitie man. ABC-tje dus.
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen, wat 'n ongelooflijk slechte en bekrompen manier om dingen te bekijken laat staan te veroordelen zeg.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:54:31 #274
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56461853
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

TMF
juhhh
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 1 februari 2008 @ 16:55:49 #275
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_56461890
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef Taurus het volgende:

En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen
Wat mister dope dan ook maar al te graag doet.
reageer gewoon niet op hem.
ok, lets go again
danku lieve fans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')