man waar heb je het overquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i98M4EtwS1M&feature=related
Praten die lui van FOX nu zo snel of lijkt dat maar zo!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:28 schreef JFK_USA het volgende:
[..]
man waar heb je het overals je dat niet eens kunt verstaan dan ben je een prut-ser.
![]()
go back to school!
En direct die correcties weer van mensen................quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:30 schreef Logician het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=qKpzBhsQ-0Y geinig met slechte vertaling enz..
Fok is traagquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:33 schreef TheSorrow het volgende:
Het staat hier niet eens op de FP, schandelijk
Zozo, dat deed ik altijd al.... Heb je net een HDD recorder ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
Tijdens de reclames zou je ook je eigen gedachten kunnen laten gaan over de feiten die allemaal naar buiten komen......................quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:35 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb mijn strategie voor zondag al bepaald: de uitzending opnemen op de HDD-DVD recorder en een kwartier na het begin van de uitending de opname bekijken zodat ik de talloze reclame's kan doorspoelen.
Waarschijnlijk kan hij geen kanalen vinden, omdat je dus geen kabel abbo hebt en er geen signaal staat op de kabel in jouw huis.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:41 schreef TheSorrow het volgende:
Offtopic: Wij hebben ook zo'n ding, maar hij kan geen kanalen vindenWe hebben sinds kort Digitenne, eerst werkte het via de kabel wel, hoe fix ik dit? Ik wil het ook wel opnemen, ik weet niet 100% zeker of ik thuis ben dan
Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De Staatsomroep bleef tot in den treurigheid beweren dat de zoon van de linkse gecorrumpeerde justitieman onschuldig is.
En gister noemde Clairy Polak die methodes van Peter R tot 2 keer toe 'slinks'.![]()
Erg fjin, dank zij 'jullie' schaffen ze de reclameblokken af en plempen ze de reclame gewoon tijdens het programma op het scherm.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik spoel natuurlijk ook alle reclame weg met 1 knop.
Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran, zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is (Het anti-amerikanisme droop er van af) . Peter deed wat hij moest doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Die zijn ook slinks en die term linkse kerk doet me bijna kotsen. Wat 'n bullshit zeg, er is bij deze zaak helemaal geen sprake van linkse of rechtse reacties geweest, huilie.
quote:[message=29536194,noline]Sendy schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 16:46[/message]:
Net berichtte TMF dat Joran bekent heeft dat Natalee in haar eigen kots is gestikt en dat hij samen met een (nog) onbekende man het lichaam in zee heeft geworpen. (TMF haar bronnen zijn mij onbekend.)
[edit]
TMF ja
[/edit]
TMFquote:
Zegt iemand die net zo veel weet als de rest van die 'linkse types' hier op fok, maar dat terzijde. Ik heb nooit gelezen of gehoord dat Joran hoe dan ook onschuldig is, slechts dat hij niet vervolgd wordt, wat overigens ook wel wat zegt lijkt me, dus ervan uit gaan dat hij onschuldig is is zo gek nog niet. Maar nee, rechts prikt daar zo doorheen hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als er iemand slinks is, dan zijn het wel Joran en zijn corrupte vader en de linkse media die altijd en eeuwig bleven beweren dat Joran onschuldig is. Peter deed wat hij moest doen.
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen, wat 'n ongelooflijk slechte en bekrompen manier om dingen te bekijken laat staan te veroordelen zeg.quote:En het was voor velen echt wel een links vs rechts verhaal. Zij komt uit een ultra conservatief nest en Joran zijn pappa is een linkse justitie man. ABC-tje dus.
Wat mister dope dan ook maar al te graag doet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:54 schreef Taurus het volgende:
En nogal een conclusie die kort door de bocht is, op die manier kun je alles wel in een rechts en links wedstrijde vervormen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |