| 1 |
Als de hele wereld aan je stoelpoten zit te zagen en je hebt dan nogsteeds de touwtjes in handen, moet je werelddictator worden.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:10 schreef Eduard37 het volgende:
Of hij speelt toch een spelletje want waarom gaat die dan stappen met als motto "fout". Hij heeft bekend tegenover het OM. Misschien heeft hij de touwtjes wel in handen. Zou ook een stunt zijn.
Dat sluit ik ook niet uit, maar hij heeft wel het leven van zijn moeder verwoest. En daar word je ook niet vrolijk van als je in zijn schoenen staat.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Chadi het volgende:
Hij kan alsnog ontkennen en dan heeft het OM geen poot om op te staan. Verder bewijs of dat rechtmatig is verkregen etc etc.
Tja, wat ik mis is dat die het gewoon zegt. "Ik heb het ECHT niet gedaan, geloof me". Hij geeft wel steeds antwoorden in allerlei intervieuws maar hij overtuigt niet! Dat is vreemd want als ik iets niet gedaan heb reageer ik toch heel anders en kan ik niet zo normaal blijven als hij blijft op dit moment!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als de hele wereld aan je stoelpoten zit te zagen en je hebt dan nogsteeds de touwtjes in handen, moet je werelddictator worden.
Het is leuk bedacht, maar niet de werkelijkheid
En dan geloof je 'm welquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:17 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, wat ik mis is dat die het gewoon zegt. "Ik heb het ECHT niet gedaan, geloof me". Hij geeft wel steeds antwoorden in allerlei intervieuws maar hij overtuigt niet! Dat is vreemd want als ik iets niet gedaan heb reageer ik toch heel anders en kan ik niet zo normaal blijven als hij blijft op dit moment!
Motto "fout"??quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:10 schreef Eduard37 het volgende:
Of hij speelt toch een spelletje want waarom gaat die dan stappen met als motto "fout". Hij heeft bekend tegenover het OM. Misschien heeft hij de touwtjes wel in handen. Zou ook een stunt zijn.
Dit artikel meld eigenlijk niets nieuwsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:07 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.nrc.nl/binnenl(...)_Joran_van_der_Sloot
NRC zegt het nu ook!
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:21 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Thanks, wou het hele filmpje hier maar werkte niet.........![]()
Tja, bedoel dat je emotioneel wordt. Als je iets niet gedaan hebt en de wereldpers valt je steeds lastig lijkt mij het logisch dat je emotioneel wordt. Bij hem valt er niets te merken!quote:
Niet bepaald betrouwbaar. Als iemand niet emotioneel wordt, heeft 'ie het niet gedaan. Lekker simpel gedacht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:23 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, bedoel dat je emotioneel wordt. Als je iets niet gedaan hebt en de wereldpers valt je steeds lastig lijkt mij het logisch dat je emotioneel wordt. Bij hem valt er niets te merken!
tijd is geld nemen de mensen van FOX wel erg letterlijk zeg..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:24 schreef Eduard37 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i98M4EtwS1M&feature=related
Praten die lui van FOX nu zo snel of lijkt dat maar zo!
En dan willens en wetens voor schut gaan? Terwijl ondertussen de hele wereld meekijkt?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind het behoorlijk triest dat Peter de Vries zo'n media hoer uithangt. Als je bewijslast hebt kom je daar meteen mee.
Ik heb het vermoeden dat zijn scoop erg gaat tegen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |