user 'hand' heeft het zowaar met alle mannen op fok gedaanquote:Op donderdag 31 januari 2008 04:37 schreef MASD het volgende:
Ik, en mijn hand! fo' real.
quote:
Omdat neuken vies is. DUH!quote:Op zaterdag 12 april 2008 01:04 schreef MASD het volgende:
Waarom sta jij er niet in, zG?
Nee, het is een grote conspiracyquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef hsn het volgende:
Even een serieuze vraag.
Zijn dit allemaal leden die elkaar hebben genomen?
What the heck? Dat mensen zoiets bijhouden?!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:44 schreef Mars het volgende:
[..]
Nee, het is een grote conspiracy
Wat denk je zelf, Einstein.
Was mijn eerste gedachte ook. Zal wel iemand met veul te veul vrije tijd zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:45 schreef hsn het volgende:
[..]
What the heck? Dat mensen zoiets bijhouden?!
Dat was wel een kunststukje iddquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:09 schreef mcDavid het volgende:
Wanneer krijgen we weer een update van die soa-connection-chart?
Sja wat doe je anders op FOK! hehquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:05 schreef skyrebel het volgende:
[..]
Was mijn eerste gedachte ook. Zal wel iemand met veul te veul vrije tijd zijn
Daar heeft iemand echt veel te veel tijd in gestoken.quote:
Neequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:41 schreef hsn het volgende:
Even een serieuze vraag.
Zijn dit allemaal leden die elkaar hebben genomen?
Dat wel, maar het is dan ook een belangrijk stukje FOK! historie in beeldquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heeft iemand echt veel te veel tijd in gestoken.
Psst, daar had die persoon een programma'tje voorquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:21 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Daar heeft iemand echt veel te veel tijd in gestoken.
Laat me raden... Betaling graag in natura?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:33 schreef heiden6 het volgende:
Ik ken er trouwens nog wel een paar die ik niet ga noemen. Niet gratis in elk geval.
"Ik heb haar geneukt!"quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Godshand het volgende:
Dit lijstje is voor mensen die zo weinig neuken, dat ze het hier graag vermelden als ze eindelijk eens mogen
Handje contantje.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Laat me raden... Betaling graag in natura?
Was jij niet dat gluiperige R&P-figuurtje die zichzelf als God's gift to women zag, met je bijzonder intelligente analyses over vrouwen en relaties? Zeg maar de Friek_ van een aantal jaar terug?quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:45 schreef Godshand het volgende:
Dit lijstje is voor mensen die zo weinig neuken, dat ze het hier graag vermelden als ze eindelijk eens mogen
*checkt fobo*quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Was jij niet dat gluiperige R&P-figuurtje die zichzelf als God's gift to women zag, met je bijzonder intelligente analyses over vrouwen en relaties? Zeg maar de Friek_ van een aantal jaar terug?
Gozer, echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Schop, Surveillance-Fiets & funk_you
Wie is Schop?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Done.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Gozer, echt.Kom je zo klaar op haar gezicht, zie je haar gezicht weglopen.
quote:
alleen maar het hoogtepunt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Vuddomme wat ben ik toch een degelijk wijf...
ik heb nog niet geneukt hier op fok...mis ik iets?
Welkes?...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:17 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ps. waarom sta ik er niet tussen, dacht dat mijn relatie wel redelijk duidelijk was bij een hoop users
Het beste hoogtepunt bereikt de mens als hij de liefde kent...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:17 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
alleen maar het hoogtepunt.
ps. waarom sta ik er niet tussen, dacht dat mijn relatie wel redelijk duidelijk was bij een hoop users
avec moiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het beste hoogtepunt bereikt de mens als hij de liefde kent...
vertel zelf dan even met wie jij uwen leven deelt?
Okeey!quote:
dat je er überhaupt in wiltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
yup, al bijna 5 jaar geleden. (erg uptodate is deze lijst dus niet)
Ik niet, zie dit lijstje voor het eerst. Waar komen die namen vandaan ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, mag ik ff een onwaarheid constateren?
Ik en Nuno_G? Da's knap aangezien we elkaar nog nooti gezien hebben.
Ik dacht dat het hier om feiten ging.
Zou ook wel graag willen zien hoe die er op kwam en wie dat aangedragen heeft dan
Als dat zo is, is het dan niet ff handig om bij de users in kwestie te informeren?quote:Dit topic is feiten only, dus opzouten met roddels
Nah, ik wil eerst weten van wie ze het heeftquote:
wij met een ton dode zeezoutquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
dat je er überhaupt in wilt
ik neem deze lijst meestal met een dikke korrel zout...
Die FOK!radio uitzending.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
Djmo en die Robinzoveel (die fp-crew was)
Ja, lekker concreet, Isa!quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie iemand vermeld met iemand
Ik doe niet aan concreet, schatquote:
wie wij?quote:Op zondag 27 juli 2008 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
wij met een ton dode zeezout
er staan meer onwaarheden in ... maar dat maakt toch niet uit?
Dat geeft mensen weer een reden om te kunnen roddelen
Nee, inderdaad, dat klopt.quote:
Ik had een link verwacht naar een KPD-topic.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Feit:
LovelyLady en Cryothic (hier op FOK! ontmoet)
Zie hier bewijs
Zo he!quote:
Hahahquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo he!
Jij hebt echt humor man! Nog nooit gemaakt die grap, en logisch ook , wie verzint zo iets ge-ni-aals dan ook!?
Grow up...
Ik dram niet!quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Timbob dramt op msn aan dat ik nu moet gaan zeggen dat wij er bij moeten. Dat is ook zo...maar dat ie daar nou zo om moet drammen.....
Das dan ook weer niet helemaal waar....want die oude naam heb ik maar heel even gehad....ik bedoel....op mijn *beruchtequote:Op maandag 15 september 2008 23:08 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik dram niet!
jou niet meer iig![]()
ha
ik ben zo hilarisch.
Bovendien was dat toen je nog je oude fok naam had.
Bekend op fok, dat telt op zich wel een beetje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:37 schreef mcDavid het volgende:
Telt timbob's zusje ook als FOK!ster?
Zo ja dan wil ik ook ooit nog een keer in deze lijst terecht komen.
Hoe kan dat als ik haar heb ontmaagd?quote:Op dinsdag 23 september 2008 13:19 schreef Jekoos het volgende:
Sta ik nog ingeschreven met Pluisig Nijntje?
Hoe kan dat als ik jou heb ontmaagd?quote:Op dinsdag 23 september 2008 @ 14:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ik haar heb ontmaagd?
Zei ik dat ik toen maagd was?quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kan dat als ik jou heb ontmaagd?
Hoevaak? Hoe? Waar?quote:Op maandag 29 september 2008 00:36 schreef Canisfire het volgende:
Edit : Ja we hebben toen toen ook geneukt![]()
Hoevaak en hoe weet ik veelquote:
hmmmja... daar kan je nog wel eens gelijk in hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 13:39 schreef MrWilliams het volgende:
papa iteejer zou er denk ik inderdaad niet blij mee zijn, maar over yvonne twijfel ik toch wel hoor...
Je ziet hopelijk het verschil toch wel tussen een streep en een underscore?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:36 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik sta erin. Maar ik denk dat dat iemand moet zijn wie's username op de mijne lijkt?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk het verschil toch wel tussen een streep en een underscore?
We kunnen er samen wel een verschil in brengen..??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:36 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik sta erin. Maar ik denk dat dat iemand moet zijn wie's username op de mijne lijkt?
Ik PM wel even, heb ik wel vaker gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als BT dat bevestigt zet ik jullie erbij
Opgenomen in de lijst.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Feit:
LovelyLady en Cryothic (hier op FOK! ontmoet)
Zie hier bewijs
Staan erin.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
Djmo en die Robinzoveel (die fp-crew was)
Je geeft echt duidelijk aan wat niet klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie iemand vermeld met iemand waar hij niet mee naar bed is geweest en er missen 3 fokvrouwen waar hij wel mee naar bed is geweest.
Rickmans is maar liefst met 2 fokvrouwen naar bed geweest met exact dezelfde naam
En er is iemand met mij naar bed geweest waar ik nooit mee naar bed ben geweest.
Er mag nog wel aan gesleuteld worden
Wees eens concreet,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, de lijst hoort te kloppen, fix dat.
Geef even precies aan wat niet klopt...quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
Mega topic,
jammer genoeg kloppen er 2 namen niet die gekoppeld zijn met mijn naam.
en ik mis nog 3 namen die wel gekoppeld behoren te zijn met mijn naam.
(dank je Mr. Williams voor het attenderen)
Dat probleem heb ik ook altijd. Niet iedereen verkiest een dergelijk leven in de spotlightsquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 3 vrouwelijke Fok!kers aan mijn lijstje maar die willen anoniem blijven
NEE dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als BT dat bevestigt zet ik jullie erbij
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE dus.
Nog niet in je wildste dromen Emimich
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihi we zouden dit toch niet verklappen Cahir!
Ja wat kan ik zeggen, bekeren is mijn specialiteitquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sorry! Werd spontaan hetero, zo goed was je vanochtend
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE dus.
Nog niet in je wildste dromen Emimich
quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:47 schreef Jajong het volgende:
Ik hoor er wel in te staan trouwens, maar het is schijnbaar nog een geheimpje
Dat zei ik niet!quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 3 vrouwelijke Fok!kers aan mijn lijstje maar die willen anoniem blijven
Staan jullie er nog steeds niet bij?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand ErwinBey in mijn lijstje plakken? Dat is mijn liefje.
Just did.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand ErwinBey in mijn lijstje plakken? Dat is mijn liefje.
Slome,quote:Op donderdag 4 december 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Staan jullie er nog steeds niet bij?
Ga ik fixen.
ik dacht eerder een epic failquote:Op donderdag 4 december 2008 01:22 schreef cerror het volgende:
Foksters daten is om ebola vragen.
Erg snel zijn ze niet met toevoegen he?quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Timbob dramt op msn aan dat ik nu moet gaan zeggen dat wij er bij moeten. Dat is ook zo...maar dat ie daar nou zo om moet drammen.....
Done,quote:Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Erg snel zijn ze niet met toevoegen he?
Hihihihihih, wat heb je uitgespookt...quote:
Item geplaatst.quote:
quote:Dit topic is feiten only, dus opzouten met roddels . En geen censuur of schijnheilige ontkenning. Het verzoek aan Tessje en consorten om een ander topic op te zoeken om te slowchatten. Durf je het over anderen niet hier te zetten? Mail dan naar yvonne@fok.nl. Weet jij mensen en ze staan er niet bij? Post het of hou je muil.
Slowchatten hierover kan in Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #3. .
Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
De namen die niet kloppen:quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef even precies aan wat niet klopt...
Niemand die daadwerkelijk die moeite gaat nemen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
De namen die niet kloppen:
Bierie, Mr. WIlliams en Sweetie kloppen niet...
Welke er nog bij moeten.... dat mogen jullie zelf uitzoeken!!
Succes!
Mijn nick hoort niet met die connectie in de lijst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Niemand die daadwerkelijk die moeite gaat nemen hoorof je verteld het of de lijst klopt niet.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
Ah kom op mensen, jullie weten toch zelf ook wel dat er de laatste tijd via de SC's in fok tussen minstens 7 paren seks ontstaan is? En waarschijnlijk meer waarvan ik geen weet heb.
Het ergste is, ik hoor daar niet bij.
Verkapt-kijk-mij-klagenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
Ik sta er op als Dirk. Zo heet ik helemaal niet meer. Nou ja, zo heet ik wel, maar niet meer hier. D'r klopt trouwens geen reet van, maar dat geeft niet..
quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef timbob het volgende:
er staat geen "en" achter mijn naam en voor de naam van degene waarmee ik bepaalde handelingen heb uitgericht.
geen ramp natuurlijk, maar gramaticaal oncorrect.
"Incorrect".quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef timbob het volgende:
er staat geen "en" achter mijn naam en voor de naam van degene waarmee ik bepaalde handelingen heb uitgericht.
geen ramp natuurlijk, maar gramaticaal oncorrect.
Ach, speedcore en xenia hebben alleen cybersex gehad en die staan ook in de lijst dus accepteer nou maar gewoon dat die lijst niet kloptquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:49 schreef Gellarboy het volgende:
Ik sta er op als Dirk. Zo heet ik helemaal niet meer. Nou ja, zo heet ik wel, maar niet meer hier. D'r klopt trouwens geen reet van, maar dat geeft niet..
Wat was er niet duidelijk aan het noemen van 2 namen die niet kloppenquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef zarGon het volgende:
Je kan ook gewoon duidelijk en concreet zeggen wat er niet klopt, in plaats van dat telkens neer te kalken dat het lijstje niet klopt.
Nou, laatste poging.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:20 schreef zarGon het volgende:
Je kan ook gewoon duidelijk en concreet zeggen wat er niet klopt, in plaats van dat telkens neer te kalken dat het lijstje niet klopt.
quote:
Verschil tussen ouwehoeren en werkelijkheid leren kennenquote:
of gewoon mensen voor de gek houdenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verschil tussen ouwehoeren en werkelijkheid leren kennen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik heb haar een keer geneukt ja, so be it
quote:
Met Sylvana?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:30 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop echt dat het onz is, zoniet ik wil ook wel een keertje als het zo makkelijk gaat.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen maar even bij zo'n parenclub-gangbang langs
mag je met de andere 70 in de rij staanquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Tussen 70 van die oude behaarde nakende mannen die aan hun tampeloeres staan te trekken om hem een beetje rechtop te houden. Wie krijgt er daar nou geen zin in om een uitgelubberde doos vol te blaffenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je met de andere 70 in de rij staan
of zoals iemand in VBL het typeerde:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tussen 70 van die oude behaarde nakende mannen die aan hun tampeloeres staan te trekken om hem een beetje rechtop te houden. Wie krijgt er daar nou geen zin in om een uitgelubberde doos vol te blaffen
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Geil, als je op die baarmoeder drukt heb je een zeepdispenser.
Heerlijk grafischquote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
of zoals iemand in VBL het typeerde:
[..]
Misschien een idee om een keer een FOK! meeting te organiseren, daarquote:Op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mag je met de andere 70 in de rij staan
Het erge is volgens mij nog dat Messenga het niet op een gangbang heeft gedaan, maar gewoon...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 00:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Alwéér?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 12:39 schreef kastanova het volgende:
MUUS.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 03:42 schreef Freeflyer het volgende:
Freeflyer <-> Kwiwi
om je te neuken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:29 schreef kwiwi het volgende:
had niet gedacht dat je de uitdaging aan zou nemen![]()
Wat?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 04:56 schreef Isabeau het volgende:
Wel spannend en intrigerend als dat een uitdaging is
Ja, plaats dan meteen de film.. tsjohquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:35 schreef Ice22 het volgende:
Denthemen en Paaskonijn.
Dont believe me? Heb het op film
"Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)"quote:Op zondag 1 maart 2009 07:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb alleen een pijpbeurt gekregen jaren terug, maar dat telt niet mee.
namen dusquote:Op zondag 1 maart 2009 07:36 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb alleen een pijpbeurt gekregen jaren terug, maar dat telt niet mee.
Ze is al een tijdje niet meer actief op het forum en het is ook al jaren geleden:quote:
quote:Op zondag 1 maart 2009 22:26 schreef rubbereend het volgende:
slikte ze ook?
Ervaring? En van wie dan?quote:Op maandag 2 maart 2009 00:41 schreef prupke het volgende:
Is er ook een lijst : Boe's wie neukte met wie-lijst en zit nu nog steeds aan een SOA vast....
Omdat er geslowchat wordt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom komt dit topic ineens omhoog in mijn at
MIjn excusesquote:Op maandag 2 maart 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat er geslowchat wordt.
Kan de SC verder in Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #3. dankjulliewel
Omdat je er eerder in gepost hebt.quote:Op maandag 2 maart 2009 00:47 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom komt dit topic ineens omhoog in mijn at
+quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:34 schreef Hardrebel het volgende:
Dat die sunchaser nog zoveel neukt via fok lol
Alleen irl.quote:
Haal mij er dan maar tussenuit.quote:
As you wishquote:
Het zijn net mensen... TVPquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:29 schreef wise het volgende:
fokkers die elkaar neuken? get the fuck out
"SUNCHASER VAN FOK!"quote:Op zaterdag 28 maart 2009 00:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
+
hij komt wel op 3fm met
'hey met sunchaser van fok!'
De wat?quote:Op vrijdag 17 april 2009 22:44 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" Deel 23 heb je gemist dan
Apart, bij mij welquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja doe maar, want je link werkt niet
neukenquote:Op zaterdag 18 april 2009 03:18 schreef post01man het volgende:
waar gaat dit over
Check, jullie staan erbij.quote:Op zaterdag 18 april 2009 03:19 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Apart, bij mij wel
Freeflyer <-> Kwiwi
Kreng!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik wil hierbij Remlof en Liesje1979 aanmelden, of staan ze er al in?
quote:
quote:
Deze staat er nog niet in btw.quote:
Ben je gek, net nog lekker genoiktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij stopt met neuken als je 29 bent?
Wat versta je onder oud?![]()
Same here.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook een keer een Fokster geneukt (andere username had ik toen nog). Lang over gedacht of ik het zou melden of niet.
Gelukkig niet gedaanNiet dat het geen goeie wip was hoor, maar ik vermoed dat ik geen leven meer zou hebben op Fok.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook een keer een Fokster geneukt (andere username had ik toen nog). Lang over gedacht of ik het zou melden of niet.
Gelukkig niet gedaanNiet dat het geen goeie wip was hoor, maar ik vermoed dat ik geen leven meer zou hebben op Fok.
Er zijn er heus wel meer die het met Larissa hebben gedaan hoorquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er heus wel meer die het met Larissa hebben gedaan hoor
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Nee,we zijn er sinds 2008 mee gestoptquote:
het werd zo eentonigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,we zijn er sinds 2008 mee gestopt.
Dat past tegenwoordig niet meer in één topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:22 schreef likkebaard het volgende:
wordt de lijst hier nog steeds geupdate?
verkapte ik-heb-een-kleine-post.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb wel met een vriendin van een FOkster (via haar fotoboek kwam ik daar pasgeleden achter) geneukt. Ik schrok
.! Maar goed: Telt dat ook
Alleen weet die Fokster niet dat ik BoWa ben, dus houden zo.!
Er is een extra server geplaatst met een SQL database van de weekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat past tegenwoordig niet meer in één topic..
Wat heeft jouw kleine leuter met mijn post te makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-een-kleine-post.
Hehehe, sufferd. Ik doelde natuurlijk op jouquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat heeft jouw kleine leuter met mijn post te maken![]()
en daar staat dan deze lijst ook opquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is een extra server geplaatst met een SQL database van de week.
Permban op alles geloof ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik wil zarGon een PM sturen maar dat kan niet!
Knorretje?quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Permban op alles geloof ik.
Geen idee wie onze lieve excuusturk heeft geneukt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Neuh.
Alle Mannelijke Fokkers hebben toch 30 CM + lullen ? (als je de posts zo hier en daar eens leest. Niet dat ik dat gechecked heb he !!!11 HAAHHAHAHAHaaa !!!h.!! ).
Soms is het beter om iemand niet aan te spreken.!!!
Faalquote:Op woensdag 2 september 2009 17:26 schreef Ekster077 het volgende:
[..]
Nou nee, ik zit er echt ver onder. Ik zit denk ik nog diep onder de middenmoot.
Wie is Larissa?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Een labiel wijfje.quote:
Nu wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:26 schreef P.F het volgende:
Ik wil zarGon een PM sturen maar dat kan niet!
Die neuk ik nog niet met een bezemsteel joh.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een labiel wijfje.
Beeldmateriaal uit m'n archief:
[ afbeelding ]
[..]
Nu wel..
Sylvana doet er 90 per avond.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ligt het aan mij, of had Sylvana drie jaar terug al 14 fokkers op dr lijstje staan? zijn die laatste 11 staatsgeheim/publiekgeheim/overleden aan SOA's?
Wie niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij heeft gerukt op je foto denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |