Deze staat er nog niet in btw.quote:
Ben je gek, net nog lekker genoiktquote:Op zondag 31 mei 2009 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij stopt met neuken als je 29 bent?
Wat versta je onder oud?![]()
Same here.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook een keer een Fokster geneukt (andere username had ik toen nog). Lang over gedacht of ik het zou melden of niet.
Gelukkig niet gedaanNiet dat het geen goeie wip was hoor, maar ik vermoed dat ik geen leven meer zou hebben op Fok.
quote:Op zondag 31 mei 2009 23:25 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb in een ver verleden ook een keer een Fokster geneukt (andere username had ik toen nog). Lang over gedacht of ik het zou melden of niet.
Gelukkig niet gedaanNiet dat het geen goeie wip was hoor, maar ik vermoed dat ik geen leven meer zou hebben op Fok.
Er zijn er heus wel meer die het met Larissa hebben gedaan hoorquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er heus wel meer die het met Larissa hebben gedaan hoor
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:57 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Er zijn er heus wel meer die het met Larissa hebben gedaan hoor
Nee,we zijn er sinds 2008 mee gestoptquote:
het werd zo eentonigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,we zijn er sinds 2008 mee gestopt.
Dat past tegenwoordig niet meer in één topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 04:22 schreef likkebaard het volgende:
wordt de lijst hier nog steeds geupdate?
verkapte ik-heb-een-kleine-post.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:38 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb wel met een vriendin van een FOkster (via haar fotoboek kwam ik daar pasgeleden achter) geneukt. Ik schrok
.! Maar goed: Telt dat ook
Alleen weet die Fokster niet dat ik BoWa ben, dus houden zo.!
Er is een extra server geplaatst met een SQL database van de weekquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat past tegenwoordig niet meer in één topic..
Wat heeft jouw kleine leuter met mijn post te makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:16 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
verkapte ik-heb-een-kleine-post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |