hmmmja... daar kan je nog wel eens gelijk in hebbenquote:Op maandag 29 september 2008 13:39 schreef MrWilliams het volgende:
papa iteejer zou er denk ik inderdaad niet blij mee zijn, maar over yvonne twijfel ik toch wel hoor...
Je ziet hopelijk het verschil toch wel tussen een streep en een underscore?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:36 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik sta erin. Maar ik denk dat dat iemand moet zijn wie's username op de mijne lijkt?
Jawel hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:59 schreef MASD het volgende:
[..]
Je ziet hopelijk het verschil toch wel tussen een streep en een underscore?
We kunnen er samen wel een verschil in brengen..??quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 23:36 schreef Bad_eendje het volgende:
Ik sta erin. Maar ik denk dat dat iemand moet zijn wie's username op de mijne lijkt?
Ik PM wel even, heb ik wel vaker gedaan.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als BT dat bevestigt zet ik jullie erbij
Opgenomen in de lijst.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
Feit:
LovelyLady en Cryothic (hier op FOK! ontmoet)
Zie hier bewijs
Staan erin.quote:Op maandag 4 augustus 2008 17:00 schreef Nuongirl het volgende:
Djmo en die Robinzoveel (die fp-crew was)
Je geeft echt duidelijk aan wat niet klopt.quote:Op maandag 4 augustus 2008 18:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie iemand vermeld met iemand waar hij niet mee naar bed is geweest en er missen 3 fokvrouwen waar hij wel mee naar bed is geweest.
Rickmans is maar liefst met 2 fokvrouwen naar bed geweest met exact dezelfde naam
En er is iemand met mij naar bed geweest waar ik nooit mee naar bed ben geweest.
Er mag nog wel aan gesleuteld worden
Wees eens concreet,quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 00:38 schreef HeatWave het volgende:
Tsk, de lijst hoort te kloppen, fix dat.
Geef even precies aan wat niet klopt...quote:Op zondag 28 september 2008 21:56 schreef dolfina-chica het volgende:
Mega topic,
jammer genoeg kloppen er 2 namen niet die gekoppeld zijn met mijn naam.
en ik mis nog 3 namen die wel gekoppeld behoren te zijn met mijn naam.
(dank je Mr. Williams voor het attenderen)
Dat probleem heb ik ook altijd. Niet iedereen verkiest een dergelijk leven in de spotlightsquote:Op zaterdag 29 november 2008 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 3 vrouwelijke Fok!kers aan mijn lijstje maar die willen anoniem blijven
NEE dus.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Als BT dat bevestigt zet ik jullie erbij
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE dus.
Nog niet in je wildste dromen Emimich
quote:
Sorryquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh hihi we zouden dit toch niet verklappen Cahir!
Ja wat kan ik zeggen, bekeren is mijn specialiteitquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Sorry! Werd spontaan hetero, zo goed was je vanochtend
quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE dus.
Nog niet in je wildste dromen Emimich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |