quote:Op zaterdag 29 november 2008 15:47 schreef Jajong het volgende:
Ik hoor er wel in te staan trouwens, maar het is schijnbaar nog een geheimpje
Dat zei ik niet!quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb nog 3 vrouwelijke Fok!kers aan mijn lijstje maar die willen anoniem blijven
Staan jullie er nog steeds niet bij?quote:Op donderdag 4 december 2008 01:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand ErwinBey in mijn lijstje plakken? Dat is mijn liefje.
Just did.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand ErwinBey in mijn lijstje plakken? Dat is mijn liefje.
Slome,quote:Op donderdag 4 december 2008 01:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Staan jullie er nog steeds niet bij?
Ga ik fixen.
ik dacht eerder een epic failquote:Op donderdag 4 december 2008 01:22 schreef cerror het volgende:
Foksters daten is om ebola vragen.
Erg snel zijn ze niet met toevoegen he?quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Timbob dramt op msn aan dat ik nu moet gaan zeggen dat wij er bij moeten. Dat is ook zo...maar dat ie daar nou zo om moet drammen.....
Done,quote:Op donderdag 4 december 2008 11:47 schreef timbob het volgende:
[..]
Erg snel zijn ze niet met toevoegen he?
Hihihihihih, wat heb je uitgespookt...quote:
Item geplaatst.quote:
quote:Dit topic is feiten only, dus opzouten met roddels . En geen censuur of schijnheilige ontkenning. Het verzoek aan Tessje en consorten om een ander topic op te zoeken om te slowchatten. Durf je het over anderen niet hier te zetten? Mail dan naar yvonne@fok.nl. Weet jij mensen en ze staan er niet bij? Post het of hou je muil.
Slowchatten hierover kan in Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #3. .
Het lijstje omvat stellen die samen handelingen hebben verricht met het eventuele doel het verkrijgen van een orgasme (al dan niet gelukt)
De namen die niet kloppen:quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef even precies aan wat niet klopt...
Niemand die daadwerkelijk die moeite gaat nemen hoorquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
De namen die niet kloppen:
Bierie, Mr. WIlliams en Sweetie kloppen niet...
Welke er nog bij moeten.... dat mogen jullie zelf uitzoeken!!
Succes!
Mijn nick hoort niet met die connectie in de lijst.quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:45 schreef MASD het volgende:
[..]
Niemand die daadwerkelijk die moeite gaat nemen hoorof je verteld het of de lijst klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |