Dat kan ik begrijpen. Maar waarom heeft hij er zo'n heel drama van gemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
Maar hij hoefde het toch ook niet te laten merken T, misschien wou hij het eerst even aankijken hoe en wat.
0,0. Versieren doe ik liever irl, aangezien ik geen fan van typen ben.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
Nou, hoeveel mensen heb jij via fok in je nest weten te lokken?
Ladidadida is best neukwaardig.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
via fok nie 1.. nog niks neukswaardigs tegengekomen hier
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die mag je dan melden in het topic, daar is het voor. Als het waar is natuurlijk.
Ach... wat is de moeite van een enkele reactie plaatsen waarin je er een paar noemt. Kan best toch? En het is voor een goed doelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.
Hèh!? Wat doet die Leonidas Manon hier op mijn bureau?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:11 schreef MLI het volgende:
Den_Haag en erodome!
Kut.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:08 schreef Tegan het volgende:
@TT: Nul. En ook van plan dat zo te houden.
Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]en gelukkig is het niet waar.
Soort van verkapt internet dating ding @ fokquote:
PMen mag natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?
slapen. had zelf geen tent.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
die duik vond ik wat minder, omdat ik half lag te slapen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.
Was daar niet ook een filmpje van? Of was dat een andere tent?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.
Grootste deel zal wel onzin zijnquote:
Dit is een open vraag op vunzige replies maar dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
Ah kom op mensen, jullie weten toch zelf ook wel dat er de laatste tijd via de SC's in fok tussen minstens 7 paren seks ontstaan is? En waarschijnlijk meer waarvan ik geen weet heb.
Het ergste is, ik hoor daar niet bij.
Maar hey, morgen dan wel weer chocodip. Ik denk dat ik te ver weg woon om rond te neuken in de SC's.quote:
Je doet het erom hequote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
Lapo.
net een speenvarkentje wwuuuuuuuuuhwwuuuuuuuhquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef TheVotary het volgende:
Ik heb keiharde kontsex gehad met PierreBetfair. Schreeuwen dat hij deed!![]()
![]()
Over 5 jaar-meet gesproken: hebben we volgend jaar dan ook een 10-jaar-meet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
In een Center Parcs-park dat op de nominatie staat om afgebroken te worden.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:05 schreef Salvad0R het volgende:
fucking kansarm topic.
De mensen die via SC topics elkaar neuken zijn dan ook kenkerlelijk .
Tja. Mijn superieure DNA is ook niet compatibel met figuren die in SC posten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:10 schreef MLI het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo'n beetje elke man in deze SC liever zou doen dan jou..
En nu gaan slapen, bijdehandje.
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja. Mijn superieure DNA is ook niet compatibel met figuren die in SC posten.
Daarom post ik niet in SC-topics.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig.
Ah. OK. Je post niet in SC's en toch ook weer wel. Had ik je IQ toch goed ingeschat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Daarom post ik niet in SC-topics.
De mensen daar hebben gewoonweg geen mensenkennis. Of gewoon haat.
Niet zo ijlen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah. OK. Je post niet in SC's en toch ook weer wel. Had ik je IQ toch goed ingeschat.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:21 schreef MLI het volgende:
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig. veel
Ik ben ook geen ervaringsdeskundige. Ik hoorde trouwens lang geleden (eerste helft 2007 meen ik) dat jij en D_H hebben liggen rommelen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar seks fixen via fok? Hoe doe je dat dan?
Ik denk niet dat ik er ooit aan zou beginnen
dat moet je echt niet willenquote:Op vrijdag 12 december 2008 04:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar seks fixen via fok? Hoe doe je dat dan?
Ik denk niet dat ik er ooit aan zou beginnen
Alsof het jou ooit gelukt isquote:Op vrijdag 12 december 2008 07:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat moet je echt niet willen
believe me, i know
Ik dacht juist dat ie niets anders deedquote:Op vrijdag 12 december 2008 04:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk niet dat DH ooit seks heeft, daar heeft hij het te druk voorMythe dus.
(eerste helft 2007??)
Nee, voor het eerst in tijden niet. Ben blij dat ik weer eens een weekend lekker voor mezelf hebquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
Hallo singles! Heeft iedereen weer zin in het weekend? Nog leuke plannen iemand?
Want dat kan niet in een relatiequote:Op vrijdag 12 december 2008 09:21 schreef Miss_S het volgende:
Hebben de singles hoop op een relatie opgegeven, zie alleen nog maar gesprekken over sex
Jawel maar dan wordt er meestal in combinatie over gesprokenquote:Op vrijdag 12 december 2008 09:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Want dat kan niet in een relatie
Hey PB!quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Goedemorgen
Belsezar : Gomorra was top !
5 verhaallijnen over verschillende mensen in Napels, een vrij realistisch beeld van hoe het er daar aan toe gaat denk ik, van jonge drugsrunners tot puberende cokesnuivers, van oude gelddragers tot afvaldumpende ''zakenmannen''.
Gelukkig is mijn fobotekst ook niet bedoeld als datingtekst.quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:16 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog wel een tip DaMart. Mocht je jezelf ooit online aanbieden aan een chick, schrijf dit dan niet:
Bezigheden
Ik werk als jurist, maar vind mijn vrije tijd eigenlijk veel leuker dan werktijd (wie niet! ). In die vrije tijd schrijf ik verhalen en gedichten (te lezen op www.verhalennet.nl), ben ik vaak met de digitale camera op pad (zie www.martinvdam.nl), sport ik, lees ik boeken en spaar ik spaarpotten.
Muziek
* Evanescence
* Snow Patrol
* Racoon
* Kelly Clarkson
* Moby
* The Corrs
* The Killers
Groetjes,
Krea.
Naar de saunaquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:36 schreef Q. het volgende:
Hallo singles! Heeft iedereen weer zin in het weekend? Nog leuke plannen iemand?
Wie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Naar de sauna(met 8 vrouwen van fok
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |