Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]en gelukkig is het niet waar.
Soort van verkapt internet dating ding @ fokquote:
PMen mag natuurlijk ook.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?
slapen. had zelf geen tent.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?
die duik vond ik wat minder, omdat ik half lag te slapen.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.
Was daar niet ook een filmpje van? Of was dat een andere tent?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog een foto van PR die bovenop die tent ligt. Wat was dat een fucking geniale meet.
Grootste deel zal wel onzin zijnquote:
Dit is een open vraag op vunzige replies maar dat snap je zelf ook welquote:Op donderdag 11 december 2008 23:36 schreef MLI het volgende:
Ah kom op mensen, jullie weten toch zelf ook wel dat er de laatste tijd via de SC's in fok tussen minstens 7 paren seks ontstaan is? En waarschijnlijk meer waarvan ik geen weet heb.
Het ergste is, ik hoor daar niet bij.
Maar hey, morgen dan wel weer chocodip. Ik denk dat ik te ver weg woon om rond te neuken in de SC's.quote:
Je doet het erom hequote:Op donderdag 11 december 2008 22:03 schreef MLI het volgende:
Lapo.
net een speenvarkentje wwuuuuuuuuuhwwuuuuuuuhquote:Op vrijdag 12 december 2008 02:29 schreef TheVotary het volgende:
Ik heb keiharde kontsex gehad met PierreBetfair. Schreeuwen dat hij deed!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |