Dat kan ik begrijpen. Maar waarom heeft hij er zo'n heel drama van gemaakt?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:06 schreef S95Sedan het volgende:
Maar hij hoefde het toch ook niet te laten merken T, misschien wou hij het eerst even aankijken hoe en wat.
0,0. Versieren doe ik liever irl, aangezien ik geen fan van typen ben.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:05 schreef MLI het volgende:
Nou, hoeveel mensen heb jij via fok in je nest weten te lokken?
Ladidadida is best neukwaardig.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:10 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
via fok nie 1.. nog niks neukswaardigs tegengekomen hier
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.quote:Op donderdag 11 december 2008 22:15 schreef HuHu het volgende:
[..]
Die mag je dan melden in het topic, daar is het voor. Als het waar is natuurlijk.
Ach... wat is de moeite van een enkele reactie plaatsen waarin je er een paar noemt. Kan best toch? En het is voor een goed doelquote:Op donderdag 11 december 2008 22:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is écht waar! Maar ik voel me niet geroepen om alle ontbrekende stelletjes van hier daar te melden. Ik mis er al zo een stuk of 6.
Hèh!? Wat doet die Leonidas Manon hier op mijn bureau?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 22:11 schreef MLI het volgende:
Den_Haag en erodome!
Kut.quote:Op donderdag 11 december 2008 @ 22:08 schreef Tegan het volgende:
@TT: Nul. En ook van plan dat zo te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |