Over 5 jaar-meet gesproken: hebben we volgend jaar dan ook een 10-jaar-meet?quote:Op donderdag 11 december 2008 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat deed jij dan in de tent bij erodome op de 5-jaar-meet?
In een Center Parcs-park dat op de nominatie staat om afgebroken te worden.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:05 schreef Salvad0R het volgende:
fucking kansarm topic.
De mensen die via SC topics elkaar neuken zijn dan ook kenkerlelijk .
Tja. Mijn superieure DNA is ook niet compatibel met figuren die in SC posten.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:10 schreef MLI het volgende:
[..].
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik zo'n beetje elke man in deze SC liever zou doen dan jou..
En nu gaan slapen, bijdehandje.
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Tja. Mijn superieure DNA is ook niet compatibel met figuren die in SC posten.
Daarom post ik niet in SC-topics.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig.
Ah. OK. Je post niet in SC's en toch ook weer wel. Had ik je IQ toch goed ingeschat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:23 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Daarom post ik niet in SC-topics.
De mensen daar hebben gewoonweg geen mensenkennis. Of gewoon haat.
Niet zo ijlen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:25 schreef MLI het volgende:
[..]
Ah. OK. Je post niet in SC's en toch ook weer wel. Had ik je IQ toch goed ingeschat.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:21 schreef MLI het volgende:
Tja. Gebaseerd op je foto schatte ik je IQ op 55 en je DNA op 1 chromosoompje te weinig. veel
Ik ben ook geen ervaringsdeskundige. Ik hoorde trouwens lang geleden (eerste helft 2007 meen ik) dat jij en D_H hebben liggen rommelen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 04:45 schreef Isabeau het volgende:
Maar seks fixen via fok? Hoe doe je dat dan?
Ik denk niet dat ik er ooit aan zou beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |