abonnement Unibet Coolblue
pi_25658282
Ik weet niet of hier al een topic over is, want de zoekfunctie is uitgeschakeld dus ik post het toch maar ff

Ik ga waarschijnlijk de eerstvolgende keer ( 22 april) meedoen met de Dutch Gangbang. Op deze avond kun je als vrouw zijnde gratis met zoveel mannen naar bed als je wilt, de mannen moeten wel entreegeld betalen, maar daar is van alles bij inbegrepen, zoals drankjes, handdoeken, sauna, stoombad en condooms.

Wat vinden jullie hiervan, hebben jullie al eens aan zo'n gangbang deelgenomen of vind je het helemaal niks?

Info voor mannen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-2.html
quote:
Geen betaalde vrouwen, maar meiden die dit doen uit eigen liefhebberij, dus echte seks!

Dromen zullen werkelijkheid worden en fantasieën komen tot leven.


Wat gebeurd er allemaal en wat hebben we te bieden???

***Een super luxe locatie***

***Gedurende de avond diverse amateur live optredens/shows***

***Zo'n twintig onverzadigbare vriendinnen***

***Sex zoveel en zo vaak je wil en kan***

Let wel, dit zijn geen professionele meiden, maar vrouwen die meedoen voor eigen plezier.

Mijn vriendinnen zullen dan ook geen financiële vergoeding vragen.


Hoe gaat een avond zo´n beetje in zijn werk???

Bij binnenkomst laat je je reservering zien en rekent de bijdrage van 65 euro af (je komt niet voor verrassingen te staan en hier komt verder de gehele avond niets meer bij). Als je voor het eerst komt zullen we je het e.e.a. uitleggen en zal ik of een van mijn vriendinnen even met je meelopen. Verder kan je de gehele avond vrij gaan en staan waar je maar wil. Je kan geheel vrij door de hele locatie lopen en je bent vrij om ieder kamertje in te gaan. Je hoeft helemaal niets, maar mag bijna alles. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar al mijn vriendinnen zijn echte amateurs en seks is dan ook niet te koop, dus gratis seks! Zij genieten er immers net zo van als jullie. Je kan lekker sex hebben met mijn vriendinnen, gebruik maken van sauna en stoombad, maar ook gezellig aan de bar zitten en genieten van de diverse showtjes. Wel verlangen we van je dat je bij iedere vriendin weer een nieuwe condoom om zal doen en deze na afloop altijd netjes in één van de vele afvalbakjes deponeert, dus ook de papiertjes van de condooms, niet op de grond, maar netjes in de afvalbakjes.

Drankjes kan je halen bij de bar en hiervoor komen geen extra kosten bij. Alleen verzoeken we met klem, geen drankjes en glazen mee naar boven te nemen.

Foto en film apparaten zijn verboden om mee te nemen. Zowel de aanwezige vriendinnen als de heren willen 100% discretie. Het zijn per slot geen prof. meiden, maar vrouwen die een gewone baan hebben of huisvrouw zijn met een gewoon leven net als ieder ander.


Hoe lang duurt de avond???

We beginnen om 21.00 uur en de avonden duren tot 03.00 uur, maar uiteraard kan je ieder moment als je wil naar huis gaan. Vergeet het sleuteltje van het kledingkastje niet af te geven wanneer je weg gaat.


Wat moet ik meenemen???

Eigenlijk helemaal niets, behalve een goed humeur. Je kan hier overal kosteloos gebruik van maken. Er zijn hier ruim voldoende schone handdoeken, douchezeep en deo staan in de doucheruimte en condooms liggen overal op de kamers.


Wat moet ik aan???

Er is een dress code en zodra je binnenkomt loopt één van mijn vriendinnen even met je mee op je wat wegwijs te maken. Je krijgt ook een sleuteltje van een eigen kledingkastje waar je je kan omkleden en je spulletjes kan opbergen. Je mag lopen in een boksersshort, string of slip, maar je mag ook gewoon met een omgeslagen handdoek omlopen. Gewoon waar je jezelf het lekkerst bij zal voelen.


Leeftijd???

De leeftijden van mijn vriendinnen variëren tussen de twintig en vijftig. Ook het uiterlijk is zeer verschillend. Er zijn slanke en volslanke, kleine en grote vriendinnen, maar één ding hebben ze gemeen, ze zijn allen supergeil en onverzadigbaar. Ook zijn mijn vriendinnen tot veel in staat er kan erg veel. Kijk hiervoor maar eens naar enkele van hun profielen op de home pagina. De leeftijden van de aanwezige heren ligt ook zo tussen de twintig en eind veertig.


Waar en wanneer???

VRIJDAG 22 APRIL

Zuiderdijkweg 12 Medemblik (30 min van Amsterdam) zie ook routebeschrijving.


Prijsinformatie:
65 euro per man (hier komt de gehele avond niets meer bij)

Deze bijdrage is incl. het gebruik van alle faciliteiten, stoombad, sauna, afsluitbaar kledingkastje, handdoeken, condooms etc. Drankjes zullen tijdens deze avond verder gratis worden aangeboden.

Voor seks zal niet worden betaald en het maakt niet uit hoe vaak je seks wil en met hoeveel verschillende vriendinnen. Hoe vaker hoe liever is het motto van mijn vriendinnen. Dus of je nu met 1 of meerdere vriendinnen speelt op deze avond, hier zal niets voor worden berekend.
Info voor vrouwen:
http://www.dutchgangbang.nl/pages/pg-6.html
quote:
Hallo,

Ben jij een vrouw en heb jij ook zin eens deel te nemen aan een van mijn gangbang party's, mail me dan voor meer informatie.

Uiteraard mag op deze avonden je man of vriend ook als mijn gast aanwezig zijn.

Wat kan ik jullie o.a. bieden:

***Luxe locatie***

***Hygiëne***

***Beschermde omgeving***

***Gratis gebruik van alle faciliteiten***

***Voldoende mannen***

Bovendien zal er op deze avonden altijd wat te doen zijn zoals: stripact, masturbatie-show etc.

Alom altijd spectakel !!!

Mail me voor meer info, waarna ik mijn telefoonnummer zal geven.

Liefs,

Monique

www.dutchgangbang.nl
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:44:33 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25658320
Nee. Daar heb ik nou nooit aan meegedaan. En zolang ik nog de mogelijkheid heb om op een andere manier eventueel intiem om te gaan met een vrouw zal ik dat ook niet doen. En als ik dat niet heb waarschijnlijk ook niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:44:55 #3
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_25658328
Al is het wel een leuk idee voor een Fok! meet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_25658333
have fun
ik ben helaas niet zo goed in pseudo-diepzinnige zinnen verzinnen
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:49:20 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25658432
Nee, ben ik te bekrompen voor.
The truth was in here.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:50:02 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25658450
Ieder z'n ding zullen we dan maar zeggen, mij trekt het niet om door een vadsige vijftiger beklommen te worden .

Maar veel plezier hoor .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25658460
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
Nee, ben ik te bekrompen voor.
ik ook
pi_25658466
Nooit gedaan en lijkt me vreselijk.

Voor mij is seks iets intiems en persoonlijks en dus niet iets wat ik met een bonte stoete mannen waar ik de naam niet eens van weet uithaal. Maar goed, ieder zijn meug.

Wat ik me wel gelijk afvraag: mogen jij en die andere vrouwen ook mannen weigeren?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:51:30 #9
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25658490
not my kinda style maar have fun!
fok you ja!
pi_25658545
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:
Nooit gedaan en lijkt me vreselijk.

Voor mij is seks iets intiems en persoonlijks en dus niet iets wat ik met een bonte stoete mannen waar ik de naam niet eens van weet uithaal. Maar goed, ieder zijn meug.

Wat ik me wel gelijk afvraag: mogen jij en die andere vrouwen ook mannen weigeren?
ik hoop het wel voor der, zou wel raar zijn.

Nee ik wil niet met die...
Niks mee te maken, je moet....vuile slet!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:54:26 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_25658580
Wel leuk om achteraf al die mensen wijdbeens de deur uit te zien lopen.
The truth was in here.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:56:19 #12
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_25658636
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:49 schreef Bastard het volgende:
Nee, ben ik te bekrompen voor.
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:56:33 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25658640
En dan te bedenken dat TS net 18 is...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:56:58 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_25658647
Ook niet bepaald mijn ding, zo'n gangbang.
Misschien een vooroordeel maar ik heb het idee dat daar een hele hoop kansloze typetjes op af komen.

Maar ieder zijn meug.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_25658677
vieze aidsnesten zijn dat.
pi_25658684
Is Ts serieus?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:00:01 #17
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_25658711
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:53 schreef BobRooney het volgende:

[..]

ik hoop het wel voor der, zou wel raar zijn.

Nee ik wil niet met die...
Niks mee te maken, je moet....vuile slet!
Ja. Maar als je 65 euro hebt betaald en niemand heeft trek in je vraag ik me ook af wat die club daar dan mee doet. Ik weet niet of dat issues zijn die spelen hoor, maar vroeg het me even af.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:00:30 #18
27929 piere
doe mij maar bier
pi_25658719
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:53 schreef BobRooney het volgende:

[..]
Niks mee te maken, je moet....vuile slet!
dat heeft wel weer wat
fok you ja!
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:03:08 #19
8369 speknek
Another day another slay
pi_25658790
Leek me een geweldig idee als ik oud en lelijk was, geen vriendin had en genoeg lef.

Die drie zijn alleen wel essentiele struikelpunten .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_25658827
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:00 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja. Maar als je 65 euro hebt betaald en niemand heeft trek in je vraag ik me ook af wat die club daar dan mee doet. Ik weet niet of dat issues zijn die spelen hoor, maar vroeg het me even af.
nou, ik heb er geen ervaring mee...maar er is volgens mij altijd wel iemand waar je overheen mag.

denk ik
  dinsdag 22 maart 2005 @ 14:04:47 #21
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25658837
Dat logo van die site .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_25658850
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:50 schreef Ripley het volgende:


Wat ik me wel gelijk afvraag: mogen jij en die andere vrouwen ook mannen weigeren?
ja, je mag mensen weigeren ja, je bepaalt als vrouw met wie je wilt
pi_25658879
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:58 schreef Salvad0R het volgende:
vieze aidsnesten zijn dat.
het gaat geheel veilig
pi_25658883
quote:
Geboortedatum: 1987-01-03
Tegen je ouders zeg je dat je bij een vriendinnetje blijft slapen? .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_25658912
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 14:06 schreef DJ-Maurits het volgende:

[..]

Tegen je ouders zeg je dat je bij een vriendinnetje blijft slapen? .
Ik ben 18, dus ik mag zelf weten wat ik doe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')