En dan ook nog zo'n lekkere usernaam erachterquote:Op maandag 28 januari 2008 22:25 schreef Nosh het volgende:
Ik wilde even mijn liefde betuigen voor de topictitel, en dat het nog 296 keer in mijn topiclijst verschijnt neem ik dan maar op de koop toe.
Are you down with the Goats? Hoo-ooo! And we're gonna cut throats! Hooo-ooooo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Schande eigenlijk dat dit album nu pas wordt vereerd met een topictitel
Kennen jullie trouwens The Goats? Ik heb er een aantal weken geleden voor het eerst naar geluisterd en dat klonk aardig tof. Van die lekkere rauwe begin jaren 90 zooi
die is van Pickin' Boogers (eerste paar woorden van het derde gedeelte)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef Mirel het volgende:
Vraagje, van Nas' Memory Lane, het refrein dat een Biz Markie sample heeft, van welk nummer is dat dan?
ja , was niet echt onder de indruk van de beats maar misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:38 schreef Cubewoods het volgende:
Niemand die dat veelste dope eMC album heeft geluisterd?
Masta Ace
Dope emcee! Echt zo'n track om op een zomerse dag te draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:59 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb en liedje gevonden wat echt gewoon te chil is.
http://www.youtube.com/watch?v=5f1zW0_22e0
have fun!
Hocus pocus is altijd wel dope. Lekker beat en frans wat moet je nog meer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 05:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Is deze clip hier ooit al langsgekomen?, ik kom hier nauwelijks namelijk: Hocus Pocus ft. the Procussions - Hip Hop?
De clip is daarnaast ook vet![]()
heb m op mp3quote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
Cool Cos, ben benieuwd
Wie hier heeft trouwens Will Rap For Food? Dat onding lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn ofzo.
>> http://www.theboombap.nl/theBoards/read.php?1,1186876quote:
Hahaha! Last gehad van het 'springende naalden-syndroom' ?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
>> http://www.theboombap.nl/theBoards/read.php?1,1186876
Ook leuk dat mensen "Drastic" gewoon nog kenden![]()
.
Sfeer was subliem! Enthousiaster kon het niet en alleen maar positieve geluiden gehoord. ERG DOPE dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha! Last gehad van het 'springende naalden-syndroom' ?![]()
Hoort er allemaal bij he? Ya gotta pay ya dues homie!![]()
Maar wel een goede sfeer daar?
Laters!!
AA
helaas niet, ik zou wel willen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef AboruAsli het volgende:
Hee, gaan er nog headz naar Portishead 7 april? Die staan namelijk in de HMH.
I'll be there, een van m'n favo bands aller tijden, dus wil dit zeker niet missen!
Laters!!
AA
dat album ken ik nog niet, Mad Blunted Jazz en Liquid Hip Hop vind ik wel supertof.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef jimjim1983 het volgende:
laatst the beat assasinated van dj cam per ongeluk geluisterd, klonk goed
goed zoeken op slsk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef andre347 het volgende:
Waarom kan ik het album The Scenic Route van Panacea nergens vinden. 'Pops Said' is een erg lekker nummer en ben daarom benieuwd naar de rest van het album.
@Drumpie: Lekker nummer inderdaad
doe anders gewoon een toer door heel Nederland!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:19 schreef cosmick het volgende:
Gisteren vond de 'Two Out Of Millions" reunie plaats. Sjah, was leuk voor een keertje weer maar wel bijzonder slecht geregeld allemaal. Vooral jammer vond ik dat het podium zo onstabiel was dat de naalden mij om de oren vlogen. Video's zijn gemaakt dus volgen! Ben benieuwd
.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:44 schreef Timo20 het volgende:
Zojuist (ein-de-lijk) Critical Beatdown van Ultramagnetic MC`s
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:56 schreef cosmick het volgende:
[..]. Beter laat dan ooit, na 20 jaar heb je 'm dan eindelijk
.
Ik heb 'm ooit bij een foto/platenzaak gezien voor 2 euro ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kon `m nooit ergens vinden in de winkelsdus ik heb ik `m nu maar bij Plato besteld
Don't judge the book by its cover!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit bij een foto/platenzaak gezien voor 2 euro ofzo.
En alsof dat nog niet schandalig genoeg was, werd het album ook nog eens als "slecht" bestempeld door van die stoere 14 jarige mannetjes, vanwege de hoes
Een van deze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:39 schreef Hellrazor het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een nummer , ik herrinner me alleen een stukje dat gesampled is volgens mij waar je hoort , who's the man with the master plan,(andere sample) i think you better recenice
volgens mij is het de zelfde sample als in Big daddy kane - mister cees master plan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die hoes is juist tof ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |