En dan ook nog zo'n lekkere usernaam erachterquote:Op maandag 28 januari 2008 22:25 schreef Nosh het volgende:
Ik wilde even mijn liefde betuigen voor de topictitel, en dat het nog 296 keer in mijn topiclijst verschijnt neem ik dan maar op de koop toe.
Are you down with the Goats? Hoo-ooo! And we're gonna cut throats! Hooo-ooooo!quote:Op dinsdag 29 januari 2008 10:48 schreef Mar10Segovia het volgende:
Schande eigenlijk dat dit album nu pas wordt vereerd met een topictitel
Kennen jullie trouwens The Goats? Ik heb er een aantal weken geleden voor het eerst naar geluisterd en dat klonk aardig tof. Van die lekkere rauwe begin jaren 90 zooi
die is van Pickin' Boogers (eerste paar woorden van het derde gedeelte)quote:Op dinsdag 29 januari 2008 20:23 schreef Mirel het volgende:
Vraagje, van Nas' Memory Lane, het refrein dat een Biz Markie sample heeft, van welk nummer is dat dan?
ja , was niet echt onder de indruk van de beats maar misschien komt dat nogquote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:38 schreef Cubewoods het volgende:
Niemand die dat veelste dope eMC album heeft geluisterd?
Masta Ace
Dope emcee! Echt zo'n track om op een zomerse dag te draaien.quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:59 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb en liedje gevonden wat echt gewoon te chil is.
http://www.youtube.com/watch?v=5f1zW0_22e0
have fun!
Hocus pocus is altijd wel dope. Lekker beat en frans wat moet je nog meer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 05:31 schreef Syb-rund. het volgende:
Is deze clip hier ooit al langsgekomen?, ik kom hier nauwelijks namelijk: Hocus Pocus ft. the Procussions - Hip Hop?
De clip is daarnaast ook vet![]()
heb m op mp3quote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef Mar10Segovia het volgende:
Cool Cos, ben benieuwd
Wie hier heeft trouwens Will Rap For Food? Dat onding lijkt van de aardbodem verdwenen te zijn ofzo.
>> http://www.theboombap.nl/theBoards/read.php?1,1186876quote:
Hahaha! Last gehad van het 'springende naalden-syndroom' ?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
>> http://www.theboombap.nl/theBoards/read.php?1,1186876
Ook leuk dat mensen "Drastic" gewoon nog kenden![]()
.
Sfeer was subliem! Enthousiaster kon het niet en alleen maar positieve geluiden gehoord. ERG DOPE dus.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:11 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hahaha! Last gehad van het 'springende naalden-syndroom' ?![]()
Hoort er allemaal bij he? Ya gotta pay ya dues homie!![]()
Maar wel een goede sfeer daar?
Laters!!
AA
helaas niet, ik zou wel willen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:58 schreef AboruAsli het volgende:
Hee, gaan er nog headz naar Portishead 7 april? Die staan namelijk in de HMH.
I'll be there, een van m'n favo bands aller tijden, dus wil dit zeker niet missen!
Laters!!
AA
dat album ken ik nog niet, Mad Blunted Jazz en Liquid Hip Hop vind ik wel supertof.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:03 schreef jimjim1983 het volgende:
laatst the beat assasinated van dj cam per ongeluk geluisterd, klonk goed
goed zoeken op slsk.quote:Op donderdag 31 januari 2008 21:08 schreef andre347 het volgende:
Waarom kan ik het album The Scenic Route van Panacea nergens vinden. 'Pops Said' is een erg lekker nummer en ben daarom benieuwd naar de rest van het album.
@Drumpie: Lekker nummer inderdaad
doe anders gewoon een toer door heel Nederland!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:19 schreef cosmick het volgende:
Gisteren vond de 'Two Out Of Millions" reunie plaats. Sjah, was leuk voor een keertje weer maar wel bijzonder slecht geregeld allemaal. Vooral jammer vond ik dat het podium zo onstabiel was dat de naalden mij om de oren vlogen. Video's zijn gemaakt dus volgen! Ben benieuwd
.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 00:44 schreef Timo20 het volgende:
Zojuist (ein-de-lijk) Critical Beatdown van Ultramagnetic MC`s
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:56 schreef cosmick het volgende:
[..]. Beter laat dan ooit, na 20 jaar heb je 'm dan eindelijk
.
Ik heb 'm ooit bij een foto/platenzaak gezien voor 2 euro ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kon `m nooit ergens vinden in de winkelsdus ik heb ik `m nu maar bij Plato besteld
Don't judge the book by its cover!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik heb 'm ooit bij een foto/platenzaak gezien voor 2 euro ofzo.
En alsof dat nog niet schandalig genoeg was, werd het album ook nog eens als "slecht" bestempeld door van die stoere 14 jarige mannetjes, vanwege de hoes
Een van deze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 02:39 schreef Hellrazor het volgende:
Ik ben al heel lang op zoek naar een nummer , ik herrinner me alleen een stukje dat gesampled is volgens mij waar je hoort , who's the man with the master plan,(andere sample) i think you better recenice
volgens mij is het de zelfde sample als in Big daddy kane - mister cees master plan
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:12 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Die hoes is juist tof ook nog.
Tijdje terug had ik In Rainbows beluisterd; vond er echter niks aan. Van het weekend dus Rainy Dayz geprobeerd en ik was aangenaam verrast!quote:Op zondag 24 februari 2008 16:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik zag dat remix album van de week ergens op een site staan ja, maar nadat ik een aantal reacties had afgezocht heb ik neit de moeite genomen er iets van te luisteren.
Wat vind je er zelf van dan?
Dit zou je een stukje op weg moeten helpen: http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_OGquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:23 schreef Zuen het volgende:
Ohja welke plaat van Ed O.G. kunnen jullie me aanraden? Ik luister het de laatste tijd een stuk vaker maar ik weet voor de rest geen albums van hem.
absoluutquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:12 schreef Zuen het volgende:
Echt een heerlijke cd iig. Denk dat ik hem fijner vind dan Blowout.
Jammer genoeg is GZA live niet echt om over naar huis te schrijven. Totaal geen dynamiek en een oersaaie flow!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 6 juni GZA in het Paard in Den Haag.
"performing Liguid Swords Live" staat er bij. Inclusief spelfout ja.
Ik vind het zo'n slecht nummerquote:Op zondag 16 maart 2008 10:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
The Roots![]()
Nummer opnemen met een gast van Fall Out Boy en 'm dan promoten met een zogenaamde fan video op youtube.
Never dooooooo, what they dooooooo
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:55 schreef Mar10Segovia het volgende:
Zo, eens even een schopje doen...
Vandaag kwam ik het nieuwe album van Cadence Weapon tegen en die heb ik na een vlugge luistersessie maar meegenomen. Voor wie deze Canadese artiest niet kennen; hij is geen onwijs goede rapper maar gebruikt wel erg gave beats. Zo'n typische elektronische Big Dada sound met van die vreemde ritmes en vage bliepjes zo nu en dan. Geen idee of hij die zelf maakt, maar het klinkt in ieder geval vet.
2e album is ook dope als je van hun stijl houdquote:Op maandag 24 maart 2008 18:15 schreef Mar10Segovia het volgende:
16 en 17 mei Black Sheep in het land
Respectievelijk in Hengelo en Rotterdam (Waterfront).
Is dat eigenlijk nog wat? Anders dan A Wolf in Sheep's Clothing is het niet veel toch?
Hmmm... die "album sampler" klinkt idd wel aardig fresh!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
vette mixtape:
http://www.carbonimprints.co.uk/sdwcannedyamsmixtape.mp3
http://www.myspace.com/steadydigginworkshop
Dankje. Weet je nog meer goeie hiphop (dus van een aantal jaren geleden). Want ik weet niet hoe ik 'underground' hiphop moet zoekenquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:37 schreef Mar10Segovia het volgende:
Goede, recente album weet ik eigenlijk ook niet zo goed. Ik heb het de laatste maanden niet zo goed bijgehouden allemaal.
Vorig jaar vond ik in ieder geval o.a. deze hiphopalbums goed te pruimen;
- Blu & Exile - Below the Heavens
- Y Society - Travel at Your Own Pace
- Peanut Butter Wolf - 2K8: B-Ball Zombie War
- Aesop Rock - None Shall Pass
- Arts The Beatdoctor - Transitions
- Talib Kweli - Eardrum
- Pharoahe Monch - Desire
Hee Cos!! Onder welke steen ben jij vandaan gekropen man?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmmm... die "album sampler" klinkt idd wel aardig fresh!
Hee thanks man! Veel bekend werk, maar wel dope om het lekker handzaam in een mix op je iPod te kunnen knallen!quote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Als je goede hiphop zoekt kun je The Rub History of Hiphop mixtapes checken hier
20 sets, van 1979 tot en met 1999, perfect gemixt en een perfecte geschiedenisles. Ik kwam zelf ook nog genoeg tegen dat ik nooit gehoord had of alweer vergeten was! Bekijk de tracklists maar om te zien wat er allemaal in naar voren komt
Bedanktquote:Op zaterdag 5 april 2008 14:58 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Als je goede hiphop zoekt kun je The Rub History of Hiphop mixtapes checken hier
20 sets, van 1979 tot en met 1999, perfect gemixt en een perfecte geschiedenisles. Ik kwam zelf ook nog genoeg tegen dat ik nooit gehoord had of alweer vergeten was! Bekijk de tracklists maar om te zien wat er allemaal in naar voren komt
Hi Nipeng,quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:59 schreef nipeng het volgende:
Zozo veel linkjes hier. Zijn ze allemaal even braaf?
Jup, op het forum waar ik naar link is de post met de mixes door een van de dj's van The Rub zelf geplaatstquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:59 schreef nipeng het volgende:
Zozo veel linkjes hier. Zijn ze allemaal even braaf?
Je weet de muziekstasi daar niet om maalt. Copyright ist Copyright.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:24 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hi Nipeng,
Voor zover ik kan beoordelen wel. Veelal mixen en geen hele tracks. Eerder ter promotie van de artiesten dan dat ze de artiest het brood uit de mond stelen.
Af en toe kruip ik weer eens onder die liefdessteen vandaan en kijjk ff in die steeds nauwer wordende hiphopsteegquote:Op zaterdag 5 april 2008 15:33 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hee Cos!! Onder welke steen ben jij vandaan gekropen man?
Good to have you back!![]()
Laters!!
AA
Oeoewww Cos: hoe poëtisch!quote:Op maandag 7 april 2008 22:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Af en toe kruip ik weer eens onder die liefdessteen vandaan en kijjk ff in die steeds nauwer wordende hiphopsteeg![]()
.
Update:quote:Op zondag 16 maart 2008 10:40 schreef le_knightclub_soda het volgende:
The Roots![]()
Nummer opnemen met een gast van Fall Out Boy en 'm dan promoten met een zogenaamde fan video op youtube.
Never dooooooo, what they dooooooo
Beetje late reactie...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:11 schreef Mar10Segovia het volgende:
Vrijdag 6 juni GZA in het Paard in Den Haag.
"performing Liguid Swords Live" staat er bij. Inclusief spelfout ja.
Zeker! Check "Stakes is high" maar eens!quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:46 schreef Hellrazor het volgende:
zijn de albums van Delasoul na Buhloone Mindstate nog wat zonder princepaul
Hee Tinus! Alles goed? Weet jij waar die JimJim tegenwoordig uithangt? Beetje dooie boel hier he?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:42 schreef Mar10Segovia het volgende:
Stakes Is High inderdaad!
Na 3 Feet High And Rising mijn favoriete De La Soul album denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |