Doe eens lief!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan er wel de hele tijd zo over zeuren, maar jij zit inmiddels thuis en ik ben op stage.
Jij kan gewoon op bed gaan!
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Laat me lekker klagen!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Kiwi, niet zo zeuren!
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikken
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achter
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Er zit hier een man wat op te scheppen, omdat die in 1 jaar 8 dagen vakantie gehad had. Hij had dat jaar 1 800 uur gewerkt, dat zijn 50 weken lang 36 uur per week.
Heb me maar even stil gehouden over het feit dat ik vorig jaar een collega had die 900 in 61 dagen pakt. Hierbij moet wel gerealliseerd worden dat die 61 dagen zonder vrij dagen aan elkaar verbonden zijn.
Zo kun je het ook bekijken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthouden
Gemiddeld bijna 15 uur per dag, dat heeft best wel grappige lichamelijke gevolgen. Die jongen is aan het eind van die 61 dagen behoorlijk ondergewicht enzo. Verder ook nog wat lichamelijke klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!
Met alle respect voor Kiwi maar ik vind haar nu niet dermate lekker dat ik elke dag even moet kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Nou vertel het eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!
Schrijf je je in bij alle grootte banken van nederland. Alleen op je P kan je hier al 5 000 krediet krijgen. Dan zit je op 20 000 euro. Dan kom jij het eerste jaar wel weer door Pieter!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd jaquote:
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Ik snap wat je bedoeld Gooverquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.
Hebben we nog geen antwoord ik vraag me alleen af of ik het antwoord wel wil wetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd ja
Idem. Al is het weinig noemenswaardigs. Ik heb gewoon een kuthumeur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Pfff.... vandaag ff een kankerdag gehad...
Een iets andere bewoording kan ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gewoon een kuthumeur.
Boeiend? Kom op zeg, als ik geen kankerdag had schreef ik wel iets anders...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Een iets andere bewoording kan ook welIk heb het over je eerste zin
[..]
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetje
Bij sommige mensen ligt dat nu eenmaal gevoelig.. sorry hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boeiend? Kom op zeg, als ik geen kankerdag had schreef ik wel iets anders...
Oke, sorry, bedoel er niets beledigends mee, is gewoon een krachtterm die ik zelden gebruik. (Heb er zelf ook genoeg ervaring mee, maar het is maar een woord.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij sommige mensen ligt dat nu eenmaal gevoelig.. sorry hoor!
heb je even een dipje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetje
Je hebt PM!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, sorry, bedoel er niets beledigends mee, is gewoon een krachtterm die ik zelden gebruik. (Heb er zelf ook genoeg ervaring mee, maar het is maar een woord.)
Ja inderdaad.. ach gaat wel over, hoop ikquote:
patserquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben ook steeds vrij moe de laatste paar dagen. Toch ook maar eens op tijd gaan slapen vanavond.
Morgen nog even werken, officieel mijn laatste stagedag. Vrijdag vrij, eigenlijk zou ik morgen naar Amsterdam, maar opeens zegt vrijwel iedereen af, dus ik blijf ook maar thuis, heb geen zin om er alleen heen te gaan. Dus ik had best vrijdag nog kunnen gaan, maar ik ben dan ook jarig, dus het is wel prima zo. 's Ochtends kan ik dan ook even wat nieuwe meubeld kopen.
En volgende week blijf ik er sowieso nog werken, fulltime, en daarna nog enkele uren per week. Voor 11,90 ofzo (zal de nieuwe CAO eens opzoeken voor de tabel), daar doen we het voor.
Ik kan er niks aan doen. Mijn begeleider deed een aanbod, ik vroeg daarna enkele treden hoger in dezelfde schaal en uiteindelijk heeft PZ er iets nog beters van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Het netwerk hier is veranderd, het loopt nu allemaal via het hoofdkantoor in het zuiden van het land. Nu kunnen mijn collega en ik wel gewoon inloggen op ons 'eigen' werkstation en internet is toegankelijk, maar we kunnen niet meer inloggen op het bedrijfsnetwerk, en dus kan mijn collega niet meer bij de 'Stagelopers netwerkschijf' op de server. En waar stond de enige kopie van mijn collega's Projectmanagement verslag [zijn versie van het 'soapserie verslag'] ook alweer?
Juist.
ja. en dan per ongeluk 'wissen'quote:Moet ik hem vertellen dat ik nog een versie op mijn datastick heb staan??
Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hemquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hem
Gozer helemaal in de stress
Serves him right! Wraak is zoet
niet doorgezet met bestellenquote:
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet doorgezet met bestellenze wachten nog steeds op m'n betaling
ja weet ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon proberen toch? Mocht je bij moeten leggen kan je de order altijd nog cancellen toch?
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topicquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.
Mocht het wel een eerlijk bedrijf zijn, krijg je 'm denk alsnog niet voor die 20 euro
Zou wel geweldig zijn
Nee, maar ik bedoel, 't is imo een malafide bedrijf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topic)
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook niet veel positiefs over het bedrijf gelezen op de site van tros radar, ook een reden dat ik mijn bestelling neit door heb gezet
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
ik kan ook wel wat claimenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.
Het was de eigenaar van die site.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan ook wel wat claimenalsof die klachten allemaal leugens zijn
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het was de eigenaar van die site.
Die zegt dus dat ie al jaren probleemloos zaken met zichzelf doet.
Daar doelde ik op
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53837&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Link?
Hoihoi!quote:
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoihoi!
Zo, ik heb vanmorgen nog helemaal niet gezeten. Hele tijd druk heen en weer.
Afleiding is de beste manier om je beter te voelen
Ja in mijn hoofdquote:
Deanquote:
Ok, sterkte ermee danquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd
Nee, het is een lang verhaal en ik heb geen behoefte om dat hier op Fok openbaar uit te leggen. Maar er is gisteren het een en ander gebeurd dat me bezig houdt. Komt vanzelf goed
[..]
Dean
Dank jequote:
ik moet nog veel belangrijke dingen, doen, deadlines enzo. Niets leuks aan. Ik vraag me ook allemaal af of het nog gaat lukken zonder studie vertraging. In het afgelopen half jaar ben ik teveel bezig geweest met andere dingen in me hoofd ipv school. In twee weken dat allemaal lijmen is onmogelijk geloof ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik moet eigenlijk studeren, maar heb zo geen zin!
Ja het ging wel goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@ KiwiTjuHh: hoe ging je pleidooi? Heb je al een beoordeling gehad? (was benieuwd hoe het gegaan was)
Hmm, met dit weer kan ik me daar iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet eigenlijk naar uitzendbureau, maar zo geen zin!
Hmm, dat lijkt me ook vervelend. Die druk! Even ontspannen is dan inderdaad een goed ietsquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef HansU het volgende:
[..]
ik moet nog veel belangrijke dingen, doen, deadlines enzo. Niets leuks aan. Ik vraag me ook allemaal af of het nog gaat lukken zonder studie vertraging. In het afgelopen half jaar ben ik teveel bezig geweest met andere dingen in me hoofd ipv school. In twee weken dat allemaal lijmen is onmogelijk geloof ik![]()
vanavond wel een feestje om even te kunnen ontspannen gelukkig
De nieuwe periode? Van wat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
KIWI! misschien weet jij het antwoord op mijn prangende vraag![]()
wanneer begint de nieuwe periode in vredesnaam11 februari?
Ik heb sowieso nooit zin in dingen met dit weerquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja het ging wel goed
Wel een paar leerpunten natuurlijk, maar dat is alleen maar goed.
Had een 7
[..]
Hmm, met dit weer kan ik me daar iets bij voorstellen!
van schoolquote:
Wil ik ook! Maja, daar moeten we helaas nog eventjes op wachten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zin in dingen met dit weer
Ik wil dat het weer zonnig is, en blauw en warm
Oooh! Ja weet ik veel, er zijn zoveel periodesquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van schooljij doet toch ook hanzehogeschool
![]()
ik hoor net dat ik morgen hertentamen heb
Ik kan daar maar niet aan wennen, zit wat dat aangaat op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil ik ook! Maja, daar moeten we helaas nog eventjes op wachten.
Tot die tijd maar af en toe onder de zonnebank + naar subtropisch zwembad ofzo
Tja, dan moet je of verhuizen of er niet zoveel aan denken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan daar maar niet aan wennen, zit wat dat aangaat op de verkeerde plek.
Ja, zo'n weekie met kerst en oud en nieuw vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, dan moet je of verhuizen of er niet zoveel aan denken.
Ik vind de koude periode wel leuk tot en met oud & nieuw, daarna mag het van mij wel voorbij zijn
ja ik vond wel al 'semesteromslag' op 11 feb en dan begint de stage ook van een klagenootje dus ik denk dat dat wel kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oooh! Ja weet ik veel, er zijn zoveel periodes
Bij mij begint periode op 11 februari ja. Maar dat is per opleiding toch verschillend?
Zijn ook opleidingen waar ze pas over 1 week tentamens hebben etc.
Welk gebouw zit je dan eigenlijk?
Kijk even op Blackboard bij de jaarplanningen?
Zou ik je dan daarvan kennen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik vond wel al 'semesteromslag' op 11 feb en dan begint de stage ook van een klagenootje dus ik denk dat dat wel klopt
ik zit bij de Toren meestal. niet in de toren maar ernaast, in E dus
Grappig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef Etcetera het volgende:
oh dat kan welik zit graag in E op die IKEA banken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste dag hiero, en nu heeft iemand mijn mok gejat
WTF...
geen kantoorgrap?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste dag hiero, en nu heeft iemand mijn mok gejat
WTF...
Het is dus je laatste dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, iedereen denkt dat ik morgen nog terug kom
Ik kom volgende week wel ff een vlaai bringen ofzo, maar dit is mijn laatste volledige werkdag iig.
Gewoon mijn mok jatten
Jup, net ben ik bedankt door mijn 'projectleider' voor mijn inzet en hij is heel blij met het eindproductquote:
ik heb 'm zelf meegenomenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik had nog geen eens een eigen mok.. Wel een voorraad plastic bekertjes in het kastje achter mijn stoel
ik ook, daarom vind ik het zo vervelendquote:
ik heb gewoon 1 van huis meegenomen. van de C1000 mokkenactie: Oet Grunnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, ik moet dus ook een eigen mok kopenGoed plan.
Dat is zeker waar. Plastic drinkt inderdaad niet fijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon 1 van huis meegenomen. van de C1000 mokkenactie: Oet Grunn
en elke vrijdags mee naar huis om af te wassen en door de week met heet water schoongespoeld. wil prima, en drinkt lekkerder dan die plastic meuk
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn beker staat Ajax. Dat ding kreeg ik ruim 10 jaar geleden eens voor mijn verjaardag en die opdruk is er na ruim 10 jaar vaatwasser verdomme nog niet af.
Tof om te horen... ik heb nog meer en zal wat voor je regelen tzt. Je hoort van mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
En je bent tevens geslaagd voor je set.
Mocht je nog meer hebben kan je die mailen of PMen!
Erg prettig ja.... maar ik ga nu even coma zuipenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gefeliciteerd Jackson! Wat een lekker gevoel moet dat zijn
Tegen Vitesse toch? Moet idd wel lukkenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg prettig ja.... maar ik ga nu even coma zuipen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn beker staat Ajax. Dat ding kreeg ik ruim 10 jaar geleden eens voor mijn verjaardag en die opdruk is er na ruim 10 jaar vaatwasser verdomme nog niet af.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef jackson het volgende:
Even kort maar krachtig!
HBO in de pocket al hier. Afgestudeerd met een 7
Dank allemaal voor de toffe uurtjes vermaak alhier
Hou ik je aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof om te horen... ik heb nog meer en zal wat voor je regelen tzt. Je hoort van mij
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegen Vitesse toch? Moet idd wel lukken
Rondjes rennen door de zaak?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Vandaag lekker de hele dag alleen op kantoor. Iedereen is vrij, vrij en nog eens vrij!
Lekker een beetje aftrekken in de baas zijn tijd hé!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rondjes rennen door de zaak?
De kantjes ervan aflopen?
Hele dag in kantine zitten?
Oh, okquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lekker een beetje aftrekken in de baas zijn tijd hé!
Nee man, in mijn kantoortje is er niemand. Alle andere 6 hebben weekend, vakantie, ziektewet of een andere baan
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok
Nou goed, dan deur op slot en alsnog aftrekken in de baas zijn tijd
Hebben ze veel chicks in Belgie?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Wat een werkzaamheden hé. Misschien kan ik mijn sperma wel in België kwijt, daar hebben ze volgens de frontpage toch een tekort. Verdien ik misschien ook nog eens geld in de baas zijn tijd
Er zijn toch best wel leuke Vlaaminkjes, tussen de 20 en 25 jaar oud, die je netjes met u aan praten enzo.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hebben ze veel chicks in Belgie?
Valt tegen volgens mij he...
Anders wil ik daar best e.e.a. doneren
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef jackson het volgende:
Even kort maar krachtig!
HBO in de pocket al hier. Afgestudeerd met een 7
Dank allemaal voor de toffe uurtjes vermaak alhier
Goedemorgenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Linkje: Zal het familie zijn Etc.?
Verder is vrijdag altijd een heel andere treinreis dag als de andere dagen van de week. Heenreis dronken mensen, terugreis die drukte van alle studenten die snel naar papa en mama toe moeten omdat de heimwee ze bijna te groot wordt.
Wat zijn de plannen voor dit weekend mede-stagelopers en ander crapuul wat dit topic blijft proberen te vullen.
Zo liev zijn ze nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik eet met m'n oudersdie trouwens wel heel liev wachten met eten tot ik thuis ben
ja, ik eet 1, maximaal 2 keer per week met huisgenoten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:26 schreef KaheemSaid het volgende:oké, het kan ook neit altijd feest zijn. Zowel mijn huisgenoot (degeen die thuis is de ander is op wintersport) als ik moeten morgen eigenlijk even met wat zaken bezig. Dus het beste zou zijn thuis even eten en dan gewoon onder het genot van een alcoholische dranken thuis blijven. Aan de andere kant is er natuurlijk altijd een risico dat we thuis komen terwijl het alweer licht is, maarja dan kan hij zijn sollicitatie wel vergeten en zal ik zondag maar de hele dag bezig moeten!
Verder eet ik trouwens altijd (wanneer we allen thuis eten) met mijn beide huisgenoten, dat is bij jullie anders?
Vandaag in ieder geval hard studerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zijn de plannen voor dit weekend mede-stagelopers en ander crapuul wat dit topic blijft proberen te vullen.
m'n vriend en ik willen graag samenwonen maar daar moet je geld voor hebben en bij voorkeur baangarantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, zou je niet liefer uit huis gaan?
Zoals ik al zei, het liefst even goed bezig met de dingen die ik doen moet. Maar het kan ook wel weer eens in de soep vallen door het toedienen van alcohol. In ieder geval succes!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag in ieder geval hard studerenEen hoop deadlines volgende week..
Morgen is m'n moeder jarig, en verder nog met wat vrienden afgesproken, niets bijzonders eigenlijk
En jij?
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n vriend en ik willen graag samenwonen maar daar moet je geld voor hebben en bij voorkeur baangarantie
als je echt graag wilt,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het liefst even goed bezig met de dingen die ik doen moet. Maar het kan ook wel weer eens in de soep vallen door het toedienen van alcohol. In ieder geval succes!
[..]
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Krijg waarschijnlijk binnenkort toch nog stagevergoeding
En krijg over dat half jaar dat ik hier zit alles in terugwerkende kracht terug
Stagebegeleider helemaal over de toeren zonet toen het in een gesprek naar voren kwam dat ik nog niks gekregen had
En mocht niks tegen mijn collega zeggen van hem, die verdiende zijn geld niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?
Stagebegeleider helemaal over de toeren zonet toen het in een gesprek naar voren kwam dat ik nog niks gekregen had
En mocht niks tegen mijn collega zeggen van hem, die verdiende zijn geld niet
Marloesquote:
quote:
ik ga nu wel aan het werkquote:
Sterktequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben mn tentamen voor maandag aan het leren.. maar ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd. Aah, stom gedoe
Ohja, krijg je die onzin weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zijn toch best wel leuke Vlaaminkjes, tussen de 20 en 25 jaar oud, die je netjes met u aan praten enzo.
Dan weet je ook meteen hoe mijn dochters later opgevoedt worden!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, krijg je die onzin weer.
Dan voel je je toch net d'r vader als je aan het naaien bent
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Waar gaat die over Erik?
link?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen hoe mijn dochters later opgevoedt worden!![]()
Ps. kijk even in de apple sc, ik heb een vraag misschien weet jij het antwoord!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel cool opzichquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.
Beknopt verhaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Hoelang heb je 'm al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon even langs een store gaan, ben je 'm wel week of 2 kwijt, maar heb je wel gewoon nieuwe
Signature.
en de hele film blijf je denken of het nu een Alien is of dat ie gestoord is, goede filmquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.
Beknopt verhaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang heb je 'm al?
Ik zou gewoon even langs een store gaan, ben je 'm wel week of 2 kwijt, maar heb je wel gewoon nieuwe
Vanwaar is deze informatie specifiek aan Etc. gericht? Dit gaat ons toch ook aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan krijg ik ook mn werkplek te zien etc
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
en de hele film blijf je denken of het nu een Alien is of dat ie gestoord is, goede film
Ja, dat is zeker kut.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel kut, dat ding 2 weken kwijt!
[..]
Vanwaar is deze informatie specifiek aan Etc. gericht? Dit gaat ons toch ook aan?![]()
Is correct, er brokkelen maar stukjes van ongeveer 1 milimeter breedte af maar ik baal er gewoon van. Ondanks het feit dat ik hem veel bij me heb ben ik er wel voorzichtig mee (er wordt niet mee gegooit, voetballen in de buurt wordt zoveel mogelijk getracht te voorkomen en ik probeer er geen drinken overheen te gooien), dan hoop je dit gewoon nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker kut.
Maar beter dan een laptop die uit elkaar valt.
tofquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik werd trouwens gisteren nog gebeld of ik woensdag nog even naar stage wil om alvast mijn stagebegeleider te ontmoeten. Tot nu toe had ik alleen gesprekken gehad met de teammanager. Ze zijn wel fanatiek
Dan krijg ik ook mn werkplek te zien etc
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
Vanwaar is deze informatie specifiek aan Etc. gericht? Dit gaat ons toch ook aan?![]()
Nee, zeker niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is correct, er brokkelen maar stukjes van ongeveer 1 milimeter breedte af maar ik baal er gewoon van. Ondanks het feit dat ik hem veel bij me heb ben ik er wel voorzichtig mee (er wordt niet mee gegooit, voetballen in de buurt wordt zoveel mogelijk getracht te voorkomen en ik probeer er geen drinken overheen te gooien), dan hoop je dit gewoon niet
Nou, je hebt het gelezen, dus dan is het toch nog goed gekomen!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben zelf een extreem slechte schrijver qua grammatica en spelling, toch kon ik het niet laten vanmorgen te reageren op je schrijven !quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel eens de neiging om in een topic te reageren als er etcetera staat
Oké. Ik woon trouwens vlak naast een applestore, maar dat is niet degeen waar ik dat ding gekocht heb. Kan ik naar elke apple store toe of is dat niet mogelijk denk je?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Maar goed, als je nog garantie hebt, zou ik 'm zeker wegbrengen.
Dat is best grappig, want waarom is de afkorting dan geschreven als etc. ?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben zelf een extreem slechte schrijver qua grammatica en spelling, toch kon ik het niet laten vanmorgen te reageren op je schrijven !
Nu heb ik er al weer een opmerking over je spelling, je bent niet bewust dat et cetera met een spatiebalk tussen de t en de c geschreven wordt hé?
et ce·te·ra (bijwoord)
1 enzovoort
ja dat weet ikquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben zelf een extreem slechte schrijver qua grammatica en spelling, toch kon ik het niet laten vanmorgen te reageren op je schrijven !
Nu heb ik er al weer een opmerking over je spelling, je bent niet bewust dat et cetera met een spatiebalk tussen de t en de c geschreven wordt hé?
et ce·te·ra (bijwoord)
1 enzovoort
Dat doet er niet toe.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:23 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké. Ik woon trouwens vlak naast een applestore, maar dat is niet degeen waar ik dat ding gekocht heb. Kan ik naar elke apple store toe of is dat niet mogelijk denk je?
Wie is Marloes nou weerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Marloes! Al een beetje zin in??
Jup, verheug me eropquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef Deansensitized het volgende:
Goed bezig Marloes! Al een beetje zin in??
Ik weet het niet, maar ik kwam het vandaag tegen in het topic van "dingen die je zoveel later pas snapte!"quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat is best grappig, want waarom is de afkorting dan geschreven als etc. ?
't is niet e.t.c. namelijk.
Het is zelfs een authorised service provider, als het nu niet goed komt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe.
Zolang het een 'authorised dealer' is, kan je 'm daar gewoon kwijt.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is zelfs een authorised service provider, als het nu niet goed komt.
Waarom heb je dat bij apple laten doen, dat is heel duur!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]!
Het idiote is wel, dat zij niet zelf de service doen
Ik heb ook een service provider in de buurt, maar die sturen die zooi gewoon door.
ik zou zelfs m'n bookie kwijt zijn voor 2 weken omdat ik nieuwe (lees: extra) intern geheugen erin wilde
d'r staat 'zou'quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom heb je dat bij apple laten doen, dat is heel duur!
Afkomstig uit Brazilië, Thailand ofzo?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Lol, ik krijg net een berichtje van een totaal onbekend persoon op Facebook.. Facebook heb ik alleen maar aangemaakt omdat ik na 1 maand gezeurd van een aantal exchange students het zat was..
Ze vond me leuk, maar ik moest eerst naar een ander website op haar profiel te kijken... Wat zeggen jullie? Het spelletje meespelen
Heb ik daar wat mee te maken, ik verwacht gewoon antwoordquote:
Uiteraard! Hoeveel van die verzoeken krijg je nou eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Lol, ik krijg net een berichtje van een totaal onbekend persoon op Facebook.. Facebook heb ik alleen maar aangemaakt omdat ik na 1 maand gezeurd van een aantal exchange students het zat was..
Ze vond me leuk, maar ik moest eerst naar een ander website op haar profiel te kijken... Wat zeggen jullie? Het spelletje meespelen
Ik heb het niet laten doen, want dit ding is niet van mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb ik daar wat mee te maken, ik verwacht gewoon antwoord![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het niet laten doen, want dit ding is niet van mij.
Die prijzen interesseren me geen hol overigens, ik sleutel gewoon liever niet zelf aan m'n apparatuur, want ik maak graag dingen kapot
Expat uit Amerika en woonachtig in Nederland.. althans dat schrijft ze op haar profielquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Afkomstig uit Brazilië, Thailand ofzo?
We gaan het spelletje meespelen..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard! Hoeveel van die verzoeken krijg je nou eigenlijk
Jij hebt tenminste vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:41 schreef sandertjuh het volgende:
vanaf 4 februari ga ik beginnen tot 28 juni ergens en dan heb ik eidenlijk een keer vakantie
Mja, ik ben verre van technisch aangelegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om het zo te doen inderdaad. Ik maak ook graag dingen kapot, maar niet als het electronica enzo is!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste vakantie![]()
Ik moet het maar gewoon doen met een aantal vrije dagen!
Veel succes..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:41 schreef sandertjuh het volgende:
Ik mag straks ook weer aan de bak, word alweer mijn 3e stage. Ik zie er best tegenop want ik ben absoluut geen ochtend mens en om nou 5 dagen per week 20 weken lang om 7 uur / half 8 op te staan, naah dat is niks voor mij!
vanaf 4 februari ga ik beginnen tot 28 juni ergens en dan heb ik eidenlijk een keer vakantie
n00bquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik ben verre van technisch aangelegd.
zodra ik een schroevedraaier in dat ding doe, maakt ie kortsluiting en vliegt ie in de brand ofzo, dat zie ik alweer gebeuren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb in mijn stage maar 2 vrije dagen opgenomenen dat was rond kerst
ik heb een half jaar stage gelopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar zat daar ook de zomervakantie in?
Ik start trouwens de 11e. Nog even een weekje vrij voordat ik ga beginnen!
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voorquote:
Noem je dat studerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voor
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een half jaar stage gelopenvanaf september
dus valt wel mee hoor
Ik zal het deze zomervakantie ook wel weer druk hebben. Vorig jaar heb ik tijdens de zomer kei veel gewerkt, toen ik eindelijk vakantie had was iedereen al weer naar school. Wel mooi als afsluiting was een weekje lang elke avond stappen op verschillende plaatsen in nederland!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.
Das wel wat minder vind ik zelf. Maja
ja dat lijkt mij ook niet zo geslaagdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.
Das wel wat minder vind ik zelf. Maja
En zo hebben mensen als mij weer werkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voor
Je moet elkaar aan het werk houden hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En zo hebben mensen als mij ik weer werk
Mooi dat jij het zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet elkaar aan het werk houden he
Zo is datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet elkaar aan het werk houden he
Ja goed, maar dat werken zit er voor mij dus ook niet echt in. Ach, we zullen zienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zal het deze zomervakantie ook wel weer druk hebben. Vorig jaar heb ik tijdens de zomer kei veel gewerkt, toen ik eindelijk vakantie had was iedereen al weer naar school. Wel mooi als afsluiting was een weekje lang elke avond stappen op verschillende plaatsen in nederland!
Dat lijkt me wel! Hoeveel precies weet ik nog niet, ook dat hoor ik woensdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook niet zo geslaagd
maar bouw je geen vakantiedagen op?
Nou ik kan elke dag aanwezig zijn van 7.00 tot 18.00, als ik dat zou willenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoeveel uur werken ze daar Kiwi, misschien kun je mooi overuren op sparen!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik kan elke dag aanwezig zijn van 7.00 tot 18.00, als ik dat zou willen
Ach ze doen niet moeilijk, dus het zal allemaal wel goed komen.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Je zit toch bij de gemeente? Maak je dan maar niet druK!
Zal het zo even voor je opzoeken, ben nu even een course evaluation aan het invullenquote:
Ik heb laatst een iPod Nano 3rd gen 8GB gekocht. Hangt er een beetje vanaf wat je wil..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een Ipod kopen! Iemand nog tips?
Welke welk, welke niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt Pieter, ik ben op internet ook cool!
Touchquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een Ipod kopen! Iemand nog tips?
Welke welk, welke niet?
Zowel online als offline ben ik serious uncoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil wel een schermpjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb laatst een iPod Nano 3rd gen 8GB gekocht. Hangt er een beetje vanaf wat je wil..
Wil je goedkoop uit zijn.. de Shuffle, klein maar fijn.. alleen geen schermpje
Ik heb een Nano gekocht voor de Nike+ optie.. running with my nikes on
Oh, vást!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
iTunesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
Toch moet je toegeven dat het niet ideaal is dat je de I-pod niet gewoon als externe HD kan gebruiken / openen!quote:
Video's op een kleine schermpje kijken is best klote.. Nu heeft de Nano best een aardig schermpje, maar in het OV heb je altijd last van mensen die dan mee willen kijken.. Dan maar de x-rated versie van N.E.R.D - Lapdance opzettenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel een schermpjeIk twijfel heel erg of ik ook video's etc erop wil kijken.
Van de ene kant lijkt me dat onwijs leuk, maar ik vraag me af hoe vaak je dat zult doen
Sinds wannneer kan dat niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch moet je toegeven dat het niet ideaal is dat je de I-pod niet gewoon als externe HD kan gebruiken / openen!
Video's op kleine schermen kijken is echt voor polen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Video's op een kleine schermpje kijken is best klote.. Nu heeft de Nano best een aardig schermpje, maar in het OV heb je altijd last van mensen die dan mee willen kijken.. Dan maar de x-rated versie van N.E.R.D - Lapdance opzetten
Er zijn ook alternatieven voor iTunes te gebruiken.. Met YamiPod en Winamp kan je ook gewoon muziek op je iPod zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
Volgende computer wordt ook een Apple, gamen doe ik toch weinig meerquote:
Wat heeft winamp voor voordelen ten opzichte van iTunes dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn ook alternatieven voor iTunes te gebruiken.. Met YamiPod en Winamp kan je ook gewoon muziek op je iPod zetten.
[..]
Volgende computer wordt ook een Apple, gamen doe ik toch weinig meer
Mijn 1st generation iPod Shuffle was gewoon ook mijn (veel te dure) USB stick.. Mijn Nano gebruik ik ook als externe hdd, maar mijn gewone usb-stick is een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wannneer kan dat niet?
Ik gebruik mijn mini gewoon als externe HD hoor...
Dat je niet op die manier je muziek erop kan zetten vid ik niet belangrijk, via iTunes is dat net zo snel, en ik gebruik dat programma toch al voor m'n muziek.
Ik twijfel nu enorm tussen Ipod Nano (de rozequote:
Wat is hier mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil wel een dikke Apple voor mijn recording studiootje
Alleen jammer van die designs altijd...
Ik gebruik ook gewoon iTunes voor synchronisatie etc, maar de windows versie van iTunes pakt nog steeds geen ogg-files.. en Winamp vraagt nog steeds minder geheugen dan iTunes. Daarentegen werkt de id3-tag van iTunes wel een stuk beter dan die van Winampquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heeft winamp voor voordelen ten opzichte van iTunes dan?
Leuk als je al winamp gebruikt, maar mensen zeggen altijd bij voorbaat dat iTunes kut is, terwijl ze er nog nooit mee gewerkt hebben
Verschil tussen 8 en 80 GB is toch wel behoorlijk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik twijfel nu enorm tussen Ipod Nano (de roze) van 8GB voor 199 euro.
Of de Ipod Classis van 80GB (zwart) voor 249 euro.
Gisteren bij de MediaMarkt zien staan, was meteen verkocht... alleen mijn bankrekening is nog niet toereikendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Lekker strak
Ok, ja, daar heb ik niks mee te maken -> geen windowsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon iTunes voor synchronisatie etc, maar de windows versie van iTunes pakt nog steeds geen ogg-files.. en Winamp vraagt nog steeds minder geheugen dan iTunes. Daarentegen werkt de id3-tag van iTunes wel een stuk beter dan die van Winamp
Ja weet niet. Wel netjes, maar mij wat té denk ik. Ziet er zo yupperig uit allemaal...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Lekker strak
Helemaal als je dan ook nog draadloos toetsenbord en muis hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren bij de MediaMarkt zien staan, was meteen verkocht... alleen mijn bankrekening is nog niet toereikend
Yuppenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja weet niet. Wel netjes, maar mij wat té denk ik. Ziet er zo yupperig uit allemaal...
En wil dan wel een dikke Quad Pro dinges... zware muziek opname/bewerk/montage shit moet er op
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Voor die 50 euro meer heel wat meer ruimte
Ik had het wel geweten!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verschil tussen 8 en 80 GB is toch wel behoorlijk hoor
Voor die 50 euro extra zou ik gewoon gaan voor een classic.
Waarom brengen ze trouwens eerst weer een roze nano uit
Pleur op met die nano, ik wil die telefoon
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPENquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil wel een dikke Apple voor mijn recording studiootje
Alleen jammer van die designs altijd...
Wist ik het maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Je hebt gelijk
Wanneer komt de Iphone uit in NL dan?
Hoenjéequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPEN
maar dat is mijn mening jeweet :p
Gewoon niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPEN
maar dat is mijn mening jeweet :p
Importeren??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wist ik het maar.
Januari zeiden ze
Sure.
Dan hadden ze nu al reclame op hun site staan.
Maar nee, niks nog.
Ding is verdomme al een half jaar op de markt.
Ruim.
Hmm, nouja ik moet in augustus mijn contract verlengen, hoop dat die er dan isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wist ik het maar.
Januari zeiden ze
Sure.
Dan hadden ze nu al reclame op hun site staan.
Maar nee, niks nog.
Ding is verdomme al een half jaar op de markt.
Ruim.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |