Het is dus je laatste dag?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:16 schreef HostiMeister het volgende:
Nee, iedereen denkt dat ik morgen nog terug kom
Ik kom volgende week wel ff een vlaai bringen ofzo, maar dit is mijn laatste volledige werkdag iig.
Gewoon mijn mok jatten
Jup, net ben ik bedankt door mijn 'projectleider' voor mijn inzet en hij is heel blij met het eindproductquote:
ik heb 'm zelf meegenomenquote:Op donderdag 24 januari 2008 14:58 schreef PieterBas het volgende:
Ik had nog geen eens een eigen mok.. Wel een voorraad plastic bekertjes in het kastje achter mijn stoel
ik ook, daarom vind ik het zo vervelendquote:
ik heb gewoon 1 van huis meegenomen. van de C1000 mokkenactie: Oet Grunnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Okee, ik moet dus ook een eigen mok kopenGoed plan.
Dat is zeker waar. Plastic drinkt inderdaad niet fijnquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb gewoon 1 van huis meegenomen. van de C1000 mokkenactie: Oet Grunn
en elke vrijdags mee naar huis om af te wassen en door de week met heet water schoongespoeld. wil prima, en drinkt lekkerder dan die plastic meuk
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn beker staat Ajax. Dat ding kreeg ik ruim 10 jaar geleden eens voor mijn verjaardag en die opdruk is er na ruim 10 jaar vaatwasser verdomme nog niet af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |