Video's op kleine schermen kijken is echt voor polen.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:26 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Video's op een kleine schermpje kijken is best klote.. Nu heeft de Nano best een aardig schermpje, maar in het OV heb je altijd last van mensen die dan mee willen kijken.. Dan maar de x-rated versie van N.E.R.D - Lapdance opzetten
Er zijn ook alternatieven voor iTunes te gebruiken.. Met YamiPod en Winamp kan je ook gewoon muziek op je iPod zetten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
Volgende computer wordt ook een Apple, gamen doe ik toch weinig meerquote:
Wat heeft winamp voor voordelen ten opzichte van iTunes dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er zijn ook alternatieven voor iTunes te gebruiken.. Met YamiPod en Winamp kan je ook gewoon muziek op je iPod zetten.
[..]
Volgende computer wordt ook een Apple, gamen doe ik toch weinig meer
Mijn 1st generation iPod Shuffle was gewoon ook mijn (veel te dure) USB stick.. Mijn Nano gebruik ik ook als externe hdd, maar mijn gewone usb-stick is een stuk gemakkelijkerquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sinds wannneer kan dat niet?
Ik gebruik mijn mini gewoon als externe HD hoor...
Dat je niet op die manier je muziek erop kan zetten vid ik niet belangrijk, via iTunes is dat net zo snel, en ik gebruik dat programma toch al voor m'n muziek.
Ik twijfel nu enorm tussen Ipod Nano (de rozequote:
Wat is hier mis mee dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil wel een dikke Apple voor mijn recording studiootje
Alleen jammer van die designs altijd...
Ik gebruik ook gewoon iTunes voor synchronisatie etc, maar de windows versie van iTunes pakt nog steeds geen ogg-files.. en Winamp vraagt nog steeds minder geheugen dan iTunes. Daarentegen werkt de id3-tag van iTunes wel een stuk beter dan die van Winampquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat heeft winamp voor voordelen ten opzichte van iTunes dan?
Leuk als je al winamp gebruikt, maar mensen zeggen altijd bij voorbaat dat iTunes kut is, terwijl ze er nog nooit mee gewerkt hebben
Verschil tussen 8 en 80 GB is toch wel behoorlijk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik twijfel nu enorm tussen Ipod Nano (de roze) van 8GB voor 199 euro.
Of de Ipod Classis van 80GB (zwart) voor 249 euro.
Gisteren bij de MediaMarkt zien staan, was meteen verkocht... alleen mijn bankrekening is nog niet toereikendquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Lekker strak
Ok, ja, daar heb ik niks mee te maken -> geen windowsquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik gebruik ook gewoon iTunes voor synchronisatie etc, maar de windows versie van iTunes pakt nog steeds geen ogg-files.. en Winamp vraagt nog steeds minder geheugen dan iTunes. Daarentegen werkt de id3-tag van iTunes wel een stuk beter dan die van Winamp
Ja weet niet. Wel netjes, maar mij wat té denk ik. Ziet er zo yupperig uit allemaal...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat is hier mis mee dan?
[ afbeelding ]
Lekker strak
Helemaal als je dan ook nog draadloos toetsenbord en muis hebtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren bij de MediaMarkt zien staan, was meteen verkocht... alleen mijn bankrekening is nog niet toereikend
Yuppenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja weet niet. Wel netjes, maar mij wat té denk ik. Ziet er zo yupperig uit allemaal...
En wil dan wel een dikke Quad Pro dinges... zware muziek opname/bewerk/montage shit moet er op
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef Deansensitized het volgende:
Voor die 50 euro meer heel wat meer ruimte
Ik had het wel geweten!
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Verschil tussen 8 en 80 GB is toch wel behoorlijk hoor
Voor die 50 euro extra zou ik gewoon gaan voor een classic.
Waarom brengen ze trouwens eerst weer een roze nano uit
Pleur op met die nano, ik wil die telefoon
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPENquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:30 schreef Deansensitized het volgende:
Ik wil wel een dikke Apple voor mijn recording studiootje
Alleen jammer van die designs altijd...
Wist ik het maar.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
[..]
Je hebt gelijk
Wanneer komt de Iphone uit in NL dan?
Hoenjéequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPEN
maar dat is mijn mening jeweet :p
Gewoon niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
WTF ALLEEN OM HET DESIGN ZOU IK AL EEN APPLE KOPEN
maar dat is mijn mening jeweet :p
Importeren??quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wist ik het maar.
Januari zeiden ze
Sure.
Dan hadden ze nu al reclame op hun site staan.
Maar nee, niks nog.
Ding is verdomme al een half jaar op de markt.
Ruim.
Hmm, nouja ik moet in augustus mijn contract verlengen, hoop dat die er dan isquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wist ik het maar.
Januari zeiden ze
Sure.
Dan hadden ze nu al reclame op hun site staan.
Maar nee, niks nog.
Ding is verdomme al een half jaar op de markt.
Ruim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |