Mooi dat jij het zegtquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet elkaar aan het werk houden he
Zo is datquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je moet elkaar aan het werk houden he
Ja goed, maar dat werken zit er voor mij dus ook niet echt in. Ach, we zullen zienquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zal het deze zomervakantie ook wel weer druk hebben. Vorig jaar heb ik tijdens de zomer kei veel gewerkt, toen ik eindelijk vakantie had was iedereen al weer naar school. Wel mooi als afsluiting was een weekje lang elke avond stappen op verschillende plaatsen in nederland!
Dat lijkt me wel! Hoeveel precies weet ik nog niet, ook dat hoor ik woensdagquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat lijkt mij ook niet zo geslaagd
maar bouw je geen vakantiedagen op?
Nou ik kan elke dag aanwezig zijn van 7.00 tot 18.00, als ik dat zou willenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoeveel uur werken ze daar Kiwi, misschien kun je mooi overuren op sparen!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Nou ik kan elke dag aanwezig zijn van 7.00 tot 18.00, als ik dat zou willen
Ach ze doen niet moeilijk, dus het zal allemaal wel goed komen.
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Je zit toch bij de gemeente? Maak je dan maar niet druK!
Zal het zo even voor je opzoeken, ben nu even een course evaluation aan het invullenquote:
Ik heb laatst een iPod Nano 3rd gen 8GB gekocht. Hangt er een beetje vanaf wat je wil..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een Ipod kopen! Iemand nog tips?
Welke welk, welke niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt Pieter, ik ben op internet ook cool!
Touchquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik wil een Ipod kopen! Iemand nog tips?
Welke welk, welke niet?
Zowel online als offline ben ik serious uncoolquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik wil wel een schermpjequote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb laatst een iPod Nano 3rd gen 8GB gekocht. Hangt er een beetje vanaf wat je wil..
Wil je goedkoop uit zijn.. de Shuffle, klein maar fijn.. alleen geen schermpje
Ik heb een Nano gekocht voor de Nike+ optie.. running with my nikes on
Oh, vást!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
iTunesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KaheemSaid het volgende:Er moeten andere muziekspelers zijn die ongeveer even duur zijn (in plaats van apple) waarbij je niet percé Itunes nodig hebt om er gegevens op te zetten, die ongeveer even groot zijn en die een betere geluidskwaliteit leveren Kiwi.
Toch moet je toegeven dat het niet ideaal is dat je de I-pod niet gewoon als externe HD kan gebruiken / openen!quote:
Video's op een kleine schermpje kijken is best klote.. Nu heeft de Nano best een aardig schermpje, maar in het OV heb je altijd last van mensen die dan mee willen kijken.. Dan maar de x-rated versie van N.E.R.D - Lapdance opzettenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel een schermpjeIk twijfel heel erg of ik ook video's etc erop wil kijken.
Van de ene kant lijkt me dat onwijs leuk, maar ik vraag me af hoe vaak je dat zult doen
Sinds wannneer kan dat niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 12:25 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Toch moet je toegeven dat het niet ideaal is dat je de I-pod niet gewoon als externe HD kan gebruiken / openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |