Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hemquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hem
Gozer helemaal in de stress
Serves him right! Wraak is zoet
niet doorgezet met bestellenquote:
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet doorgezet met bestellenze wachten nog steeds op m'n betaling
ja weet ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon proberen toch? Mocht je bij moeten leggen kan je de order altijd nog cancellen toch?
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topicquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.
Mocht het wel een eerlijk bedrijf zijn, krijg je 'm denk alsnog niet voor die 20 euro
Zou wel geweldig zijn
Nee, maar ik bedoel, 't is imo een malafide bedrijf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topic)
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook niet veel positiefs over het bedrijf gelezen op de site van tros radar, ook een reden dat ik mijn bestelling neit door heb gezet
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
ik kan ook wel wat claimenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.
Het was de eigenaar van die site.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan ook wel wat claimenalsof die klachten allemaal leugens zijn
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het was de eigenaar van die site.
Die zegt dus dat ie al jaren probleemloos zaken met zichzelf doet.
Daar doelde ik op
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53837&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Link?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |