Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hemquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:50 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hij net op zijn knieeën naar de systeembeheerder, die had het nog gevonden voor hem
Gozer helemaal in de stress
Serves him right! Wraak is zoet
niet doorgezet met bestellenquote:
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet doorgezet met bestellenze wachten nog steeds op m'n betaling
ja weet ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:06 schreef Deansensitized het volgende:
Gewoon proberen toch? Mocht je bij moeten leggen kan je de order altijd nog cancellen toch?
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topicquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk, dat het je reinste oplichting is, en je dat apparaat ook nooit zou krijgen.
Mocht het wel een eerlijk bedrijf zijn, krijg je 'm denk alsnog niet voor die 20 euro
Zou wel geweldig zijn
Nee, maar ik bedoel, 't is imo een malafide bedrijf.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft niets met eerlijk te maken, volgens de wet zijn ze niet verplicht hem te leveren wanneer het zo overduidelijk is dat het om een vergissing gaat (zie vorige gesloten topic)
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:16 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ook niet veel positiefs over het bedrijf gelezen op de site van tros radar, ook een reden dat ik mijn bestelling neit door heb gezet
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
ik kan ook wel wat claimenquote:Op donderdag 24 januari 2008 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je nog de post van de eigenaar gezien op dat forum?
Die claimt dat ie al jaren probleemloos zaken doet met ze
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:46 schreef HansU het volgende:
[..]
probleemloos zaken doen bestaat niet. Als je dat wel doet, dan betaal je waarschijnlijk gewoon teveel.
Het was de eigenaar van die site.quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik kan ook wel wat claimenalsof die klachten allemaal leugens zijn
quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
Het was de eigenaar van die site.
Die zegt dus dat ie al jaren probleemloos zaken met zichzelf doet.
Daar doelde ik op
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=53837&postdays=0&postorder=asc&start=0quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:16 schreef Deansensitized het volgende:
Link?
Hoihoi!quote:
Ben je ziek dan?quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:30 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoihoi!
Zo, ik heb vanmorgen nog helemaal niet gezeten. Hele tijd druk heen en weer.
Afleiding is de beste manier om je beter te voelen
Ja in mijn hoofdquote:
Deanquote:
Ok, sterkte ermee danquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:39 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd
Nee, het is een lang verhaal en ik heb geen behoefte om dat hier op Fok openbaar uit te leggen. Maar er is gisteren het een en ander gebeurd dat me bezig houdt. Komt vanzelf goed
[..]
Dean
Dank jequote:
ik moet nog veel belangrijke dingen, doen, deadlines enzo. Niets leuks aan. Ik vraag me ook allemaal af of het nog gaat lukken zonder studie vertraging. In het afgelopen half jaar ben ik teveel bezig geweest met andere dingen in me hoofd ipv school. In twee weken dat allemaal lijmen is onmogelijk geloof ikquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:53 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dank je
Iemand nog leuke plannen voor vandaag?
Ik moet eigenlijk studeren, maar heb zo geen zin!
Ja het ging wel goedquote:Op donderdag 24 januari 2008 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
@ KiwiTjuHh: hoe ging je pleidooi? Heb je al een beoordeling gehad? (was benieuwd hoe het gegaan was)
Hmm, met dit weer kan ik me daar iets bij voorstellen!quote:Op donderdag 24 januari 2008 12:56 schreef eer-ik het volgende:
Ik moet eigenlijk naar uitzendbureau, maar zo geen zin!
Hmm, dat lijkt me ook vervelend. Die druk! Even ontspannen is dan inderdaad een goed ietsquote:Op donderdag 24 januari 2008 12:58 schreef HansU het volgende:
[..]
ik moet nog veel belangrijke dingen, doen, deadlines enzo. Niets leuks aan. Ik vraag me ook allemaal af of het nog gaat lukken zonder studie vertraging. In het afgelopen half jaar ben ik teveel bezig geweest met andere dingen in me hoofd ipv school. In twee weken dat allemaal lijmen is onmogelijk geloof ik![]()
vanavond wel een feestje om even te kunnen ontspannen gelukkig
De nieuwe periode? Van wat?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:01 schreef Etcetera het volgende:
KIWI! misschien weet jij het antwoord op mijn prangende vraag![]()
wanneer begint de nieuwe periode in vredesnaam11 februari?
Ik heb sowieso nooit zin in dingen met dit weerquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ja het ging wel goed
Wel een paar leerpunten natuurlijk, maar dat is alleen maar goed.
Had een 7
[..]
Hmm, met dit weer kan ik me daar iets bij voorstellen!
van schoolquote:
Wil ik ook! Maja, daar moeten we helaas nog eventjes op wachten.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nooit zin in dingen met dit weer
Ik wil dat het weer zonnig is, en blauw en warm
Oooh! Ja weet ik veel, er zijn zoveel periodesquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
van schooljij doet toch ook hanzehogeschool
![]()
ik hoor net dat ik morgen hertentamen heb
Ik kan daar maar niet aan wennen, zit wat dat aangaat op de verkeerde plek.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wil ik ook! Maja, daar moeten we helaas nog eventjes op wachten.
Tot die tijd maar af en toe onder de zonnebank + naar subtropisch zwembad ofzo
Tja, dan moet je of verhuizen of er niet zoveel aan denken.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan daar maar niet aan wennen, zit wat dat aangaat op de verkeerde plek.
Ja, zo'n weekie met kerst en oud en nieuw vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Tja, dan moet je of verhuizen of er niet zoveel aan denken.
Ik vind de koude periode wel leuk tot en met oud & nieuw, daarna mag het van mij wel voorbij zijn
ja ik vond wel al 'semesteromslag' op 11 feb en dan begint de stage ook van een klagenootje dus ik denk dat dat wel kloptquote:Op donderdag 24 januari 2008 13:19 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Oooh! Ja weet ik veel, er zijn zoveel periodes
Bij mij begint periode op 11 februari ja. Maar dat is per opleiding toch verschillend?
Zijn ook opleidingen waar ze pas over 1 week tentamens hebben etc.
Welk gebouw zit je dan eigenlijk?
Kijk even op Blackboard bij de jaarplanningen?
Zou ik je dan daarvan kennen?quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja ik vond wel al 'semesteromslag' op 11 feb en dan begint de stage ook van een klagenootje dus ik denk dat dat wel klopt
ik zit bij de Toren meestal. niet in de toren maar ernaast, in E dus
Grappig!quote:Op donderdag 24 januari 2008 13:49 schreef Etcetera het volgende:
oh dat kan welik zit graag in E op die IKEA banken
quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste dag hiero, en nu heeft iemand mijn mok gejat
WTF...
geen kantoorgrap?quote:Op donderdag 24 januari 2008 14:02 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste dag hiero, en nu heeft iemand mijn mok gejat
WTF...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |