Doe eens lief!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Je kan er wel de hele tijd zo over zeuren, maar jij zit inmiddels thuis en ik ben op stage.
Jij kan gewoon op bed gaan!
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Laat me lekker klagen!
quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Kiwi, niet zo zeuren!
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achterquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds hoe je eruit ziet en dan moet ik weer op je fotoboek klikken
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthoudenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nou, dan laat ik niet echt een goede indruk achter
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Er zit hier een man wat op te scheppen, omdat die in 1 jaar 8 dagen vakantie gehad had. Hij had dat jaar 1 800 uur gewerkt, dat zijn 50 weken lang 36 uur per week.
Heb me maar even stil gehouden over het feit dat ik vorig jaar een collega had die 900 in 61 dagen pakt. Hierbij moet wel gerealliseerd worden dat die 61 dagen zonder vrij dagen aan elkaar verbonden zijn.
Zo kun je het ook bekijken!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ook geen slechte anders zou ik het ook wel onthouden
Gemiddeld bijna 15 uur per dag, dat heeft best wel grappige lichamelijke gevolgen. Die jongen is aan het eind van die 61 dagen behoorlijk ondergewicht enzo. Verder ook nog wat lichamelijke klachten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kijk, daar neem ik mijn pet voor af!
Met alle respect voor Kiwi maar ik vind haar nu niet dermate lekker dat ik elke dag even moet kijkenquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Nou vertel het eensquote:Op woensdag 23 januari 2008 16:50 schreef HansU het volgende:
[..]
ik heb je ook al meerdere malen bekeken. Je mag zelf raden waarom.
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:57 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Pieterbas als jij nog een studie gaat volgen die uit projectmatig werken bestaat. Dan zou ik me graag hierbij inschrijven voor die studie! Heb je weer iemand die altijd met je meelift!
Schrijf je je in bij alle grootte banken van nederland. Alleen op je P kan je hier al 5 000 krediet krijgen. Dan zit je op 20 000 euro. Dan kom jij het eerste jaar wel weer door Pieter!quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De Overheid vindt dat ik na mijn huidige studie voldoende heb geprofiteerd van het Rijk.. en mag dus op zoek naar werk, oftewel het Rijk gaat van mij profiteren tot mijn 67ste.
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd jaquote:
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:53 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet voor mijn afstudeervoorstel met een idee hoe ik een bijdrage aan de beroepsgroep kan leveren..Er hebben in de laatste 4 jaar genoeg mensen op mijn verslagen meegelift... dat vind ik al een hele bijdrage aan de toekomstige beroepsgroep
![]()
Ik snap wat je bedoeld Gooverquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Een bijdrage? Juist niet! Door jou komen die prutsers ook op de arbeidsmarkt! Niet onaardig bedoeld hoor, ik heb ook last van lifters. Maar bij het laatste blok heb ik er dan ook wel weer een uit gezet.
Hebben we nog geen antwoord ik vraag me alleen af of ik het antwoord wel wil wetenquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel redelijk benieuwd ja
Idem. Al is het weinig noemenswaardigs. Ik heb gewoon een kuthumeur.quote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Pfff.... vandaag ff een kankerdag gehad...
Een iets andere bewoording kan ook welquote:Op woensdag 23 januari 2008 17:53 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetjequote:Op woensdag 23 januari 2008 19:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb gewoon een kuthumeur.
Boeiend? Kom op zeg, als ik geen kankerdag had schreef ik wel iets anders...quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Een iets andere bewoording kan ook welIk heb het over je eerste zin
[..]
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetje
Bij sommige mensen ligt dat nu eenmaal gevoelig.. sorry hoor!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Boeiend? Kom op zeg, als ik geen kankerdag had schreef ik wel iets anders...
Oke, sorry, bedoel er niets beledigends mee, is gewoon een krachtterm die ik zelden gebruik. (Heb er zelf ook genoeg ervaring mee, maar het is maar een woord.)quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Bij sommige mensen ligt dat nu eenmaal gevoelig.. sorry hoor!
heb je even een dipje?quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik heb geen kuthumeur, maar voel me wel beetje
Je hebt PM!quote:Op woensdag 23 januari 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke, sorry, bedoel er niets beledigends mee, is gewoon een krachtterm die ik zelden gebruik. (Heb er zelf ook genoeg ervaring mee, maar het is maar een woord.)
Ja inderdaad.. ach gaat wel over, hoop ikquote:
patserquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ben ook steeds vrij moe de laatste paar dagen. Toch ook maar eens op tijd gaan slapen vanavond.
Morgen nog even werken, officieel mijn laatste stagedag. Vrijdag vrij, eigenlijk zou ik morgen naar Amsterdam, maar opeens zegt vrijwel iedereen af, dus ik blijf ook maar thuis, heb geen zin om er alleen heen te gaan. Dus ik had best vrijdag nog kunnen gaan, maar ik ben dan ook jarig, dus het is wel prima zo. 's Ochtends kan ik dan ook even wat nieuwe meubeld kopen.
En volgende week blijf ik er sowieso nog werken, fulltime, en daarna nog enkele uren per week. Voor 11,90 ofzo (zal de nieuwe CAO eens opzoeken voor de tabel), daar doen we het voor.
Ik kan er niks aan doen. Mijn begeleider deed een aanbod, ik vroeg daarna enkele treden hoger in dezelfde schaal en uiteindelijk heeft PZ er iets nog beters van gemaakt.quote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 09:25 schreef Deansensitized het volgende:
Het netwerk hier is veranderd, het loopt nu allemaal via het hoofdkantoor in het zuiden van het land. Nu kunnen mijn collega en ik wel gewoon inloggen op ons 'eigen' werkstation en internet is toegankelijk, maar we kunnen niet meer inloggen op het bedrijfsnetwerk, en dus kan mijn collega niet meer bij de 'Stagelopers netwerkschijf' op de server. En waar stond de enige kopie van mijn collega's Projectmanagement verslag [zijn versie van het 'soapserie verslag'] ook alweer?
Juist.
ja. en dan per ongeluk 'wissen'quote:Moet ik hem vertellen dat ik nog een versie op mijn datastick heb staan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |