Tof om te horen... ik heb nog meer en zal wat voor je regelen tzt. Je hoort van mijquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:47 schreef Houniet het volgende:
En je bent tevens geslaagd voor je set.
Mocht je nog meer hebben kan je die mailen of PMen!
Erg prettig ja.... maar ik ga nu even coma zuipenquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Gefeliciteerd Jackson! Wat een lekker gevoel moet dat zijn
Tegen Vitesse toch? Moet idd wel lukkenquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Erg prettig ja.... maar ik ga nu even coma zuipen
quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Op mijn beker staat Ajax. Dat ding kreeg ik ruim 10 jaar geleden eens voor mijn verjaardag en die opdruk is er na ruim 10 jaar vaatwasser verdomme nog niet af.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 januari 2008 19:42 schreef jackson het volgende:
Even kort maar krachtig!
HBO in de pocket al hier. Afgestudeerd met een 7
Dank allemaal voor de toffe uurtjes vermaak alhier
Hou ik je aanquote:Op donderdag 24 januari 2008 20:04 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof om te horen... ik heb nog meer en zal wat voor je regelen tzt. Je hoort van mij
Ja.quote:Op donderdag 24 januari 2008 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tegen Vitesse toch? Moet idd wel lukken
Rondjes rennen door de zaak?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:28 schreef KaheemSaid het volgende:
Vandaag lekker de hele dag alleen op kantoor. Iedereen is vrij, vrij en nog eens vrij!
Lekker een beetje aftrekken in de baas zijn tijd hé!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Rondjes rennen door de zaak?
De kantjes ervan aflopen?
Hele dag in kantine zitten?
Oh, okquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lekker een beetje aftrekken in de baas zijn tijd hé!
Nee man, in mijn kantoortje is er niemand. Alle andere 6 hebben weekend, vakantie, ziektewet of een andere baan
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ok
Nou goed, dan deur op slot en alsnog aftrekken in de baas zijn tijd
Hebben ze veel chicks in Belgie?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:52 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
![]()
Wat een werkzaamheden hé. Misschien kan ik mijn sperma wel in België kwijt, daar hebben ze volgens de frontpage toch een tekort. Verdien ik misschien ook nog eens geld in de baas zijn tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |