Zo liev zijn ze nietquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef Etcetera het volgende:
ik eet met m'n oudersdie trouwens wel heel liev wachten met eten tot ik thuis ben
ja, ik eet 1, maximaal 2 keer per week met huisgenoten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:26 schreef KaheemSaid het volgende:oké, het kan ook neit altijd feest zijn. Zowel mijn huisgenoot (degeen die thuis is de ander is op wintersport) als ik moeten morgen eigenlijk even met wat zaken bezig. Dus het beste zou zijn thuis even eten en dan gewoon onder het genot van een alcoholische dranken thuis blijven. Aan de andere kant is er natuurlijk altijd een risico dat we thuis komen terwijl het alweer licht is, maarja dan kan hij zijn sollicitatie wel vergeten en zal ik zondag maar de hele dag bezig moeten!
Verder eet ik trouwens altijd (wanneer we allen thuis eten) met mijn beide huisgenoten, dat is bij jullie anders?
Vandaag in ieder geval hard studerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat zijn de plannen voor dit weekend mede-stagelopers en ander crapuul wat dit topic blijft proberen te vullen.
m'n vriend en ik willen graag samenwonen maar daar moet je geld voor hebben en bij voorkeur baangarantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oké, zou je niet liefer uit huis gaan?
Zoals ik al zei, het liefst even goed bezig met de dingen die ik doen moet. Maar het kan ook wel weer eens in de soep vallen door het toedienen van alcohol. In ieder geval succes!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vandaag in ieder geval hard studerenEen hoop deadlines volgende week..
Morgen is m'n moeder jarig, en verder nog met wat vrienden afgesproken, niets bijzonders eigenlijk
En jij?
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
m'n vriend en ik willen graag samenwonen maar daar moet je geld voor hebben en bij voorkeur baangarantie
als je echt graag wilt,quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het liefst even goed bezig met de dingen die ik doen moet. Maar het kan ook wel weer eens in de soep vallen door het toedienen van alcohol. In ieder geval succes!
[..]
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:51 schreef Deansensitized het volgende:
Krijg waarschijnlijk binnenkort toch nog stagevergoeding
En krijg over dat half jaar dat ik hier zit alles in terugwerkende kracht terug
Stagebegeleider helemaal over de toeren zonet toen het in een gesprek naar voren kwam dat ik nog niks gekregen had
En mocht niks tegen mijn collega zeggen van hem, die verdiende zijn geld niet
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat is dat nu weer voor iets ridicuuls? Er zijn genoeg studenten die op kamers wonen of een huisje met 2 of meer man huren. Een huisje met zijn tweeën is best wel te doen als student zijnde, waarom zouden jullie het dan niet kunnen zonder baangarantie. Oké als je persé een koophuis wil dan moet je een baangarantie hebben, maar dat hoeft toch niet?
Stagebegeleider helemaal over de toeren zonet toen het in een gesprek naar voren kwam dat ik nog niks gekregen had
En mocht niks tegen mijn collega zeggen van hem, die verdiende zijn geld niet
Marloesquote:
quote:
ik ga nu wel aan het werkquote:
Sterktequote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben mn tentamen voor maandag aan het leren.. maar ik ben er helemaal niet bij met mijn hoofd. Aah, stom gedoe
Ohja, krijg je die onzin weer.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Er zijn toch best wel leuke Vlaaminkjes, tussen de 20 en 25 jaar oud, die je netjes met u aan praten enzo.
Dan weet je ook meteen hoe mijn dochters later opgevoedt worden!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, krijg je die onzin weer.
Dan voel je je toch net d'r vader als je aan het naaien bent
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:58 schreef Deansensitized het volgende:
Waar gaat die over Erik?
link?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan weet je ook meteen hoe mijn dochters later opgevoedt worden!![]()
Ps. kijk even in de apple sc, ik heb een vraag misschien weet jij het antwoord!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt wel cool opzichquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.
Beknopt verhaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]Hoelang heb je 'm al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou gewoon even langs een store gaan, ben je 'm wel week of 2 kwijt, maar heb je wel gewoon nieuwe
Signature.
en de hele film blijf je denken of het nu een Alien is of dat ie gestoord is, goede filmquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een kerel (Kevin Spacey) doet alsof ie van de planeet K-PAX komt, en een psychiater weet ie daar bijna van te overtuigen, maar op gegeven moment gaat die psychiater onderzoek doen naar die kerel.
Beknopt verhaal
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoelang heb je 'm al?
Ik zou gewoon even langs een store gaan, ben je 'm wel week of 2 kwijt, maar heb je wel gewoon nieuwe
Vanwaar is deze informatie specifiek aan Etc. gericht? Dit gaat ons toch ook aan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Dan krijg ik ook mn werkplek te zien etc
Kloptquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:09 schreef HansU het volgende:
[..]
en de hele film blijf je denken of het nu een Alien is of dat ie gestoord is, goede film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |