Uiteraard! Hoeveel van die verzoeken krijg je nou eigenlijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:31 schreef PieterBas het volgende:
Lol, ik krijg net een berichtje van een totaal onbekend persoon op Facebook.. Facebook heb ik alleen maar aangemaakt omdat ik na 1 maand gezeurd van een aantal exchange students het zat was..
Ze vond me leuk, maar ik moest eerst naar een ander website op haar profiel te kijken... Wat zeggen jullie? Het spelletje meespelen
Ik heb het niet laten doen, want dit ding is niet van mij.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Heb ik daar wat mee te maken, ik verwacht gewoon antwoord![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het niet laten doen, want dit ding is niet van mij.
Die prijzen interesseren me geen hol overigens, ik sleutel gewoon liever niet zelf aan m'n apparatuur, want ik maak graag dingen kapot
Expat uit Amerika en woonachtig in Nederland.. althans dat schrijft ze op haar profielquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Afkomstig uit Brazilië, Thailand ofzo?
We gaan het spelletje meespelen..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Uiteraard! Hoeveel van die verzoeken krijg je nou eigenlijk
Jij hebt tenminste vakantiequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:41 schreef sandertjuh het volgende:
vanaf 4 februari ga ik beginnen tot 28 juni ergens en dan heb ik eidenlijk een keer vakantie
Mja, ik ben verre van technisch aangelegd.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om het zo te doen inderdaad. Ik maak ook graag dingen kapot, maar niet als het electronica enzo is!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste vakantie![]()
Ik moet het maar gewoon doen met een aantal vrije dagen!
Veel succes..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:41 schreef sandertjuh het volgende:
Ik mag straks ook weer aan de bak, word alweer mijn 3e stage. Ik zie er best tegenop want ik ben absoluut geen ochtend mens en om nou 5 dagen per week 20 weken lang om 7 uur / half 8 op te staan, naah dat is niks voor mij!
vanaf 4 februari ga ik beginnen tot 28 juni ergens en dan heb ik eidenlijk een keer vakantie
n00bquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, ik ben verre van technisch aangelegd.
zodra ik een schroevedraaier in dat ding doe, maakt ie kortsluiting en vliegt ie in de brand ofzo, dat zie ik alweer gebeuren
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb in mijn stage maar 2 vrije dagen opgenomenen dat was rond kerst
ik heb een half jaar stage gelopenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Maar zat daar ook de zomervakantie in?
Ik start trouwens de 11e. Nog even een weekje vrij voordat ik ga beginnen!
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voorquote:
Noem je dat studerenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voor
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een half jaar stage gelopenvanaf september
dus valt wel mee hoor
Ik zal het deze zomervakantie ook wel weer druk hebben. Vorig jaar heb ik tijdens de zomer kei veel gewerkt, toen ik eindelijk vakantie had was iedereen al weer naar school. Wel mooi als afsluiting was een weekje lang elke avond stappen op verschillende plaatsen in nederland!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.
Das wel wat minder vind ik zelf. Maja
ja dat lijkt mij ook niet zo geslaagdquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm, ja ik loop dus gewoon door tijdens de zomervakantie.
Das wel wat minder vind ik zelf. Maja
En zo hebben mensen als mij weer werkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ach ja, d'r studeren mensen om dit soort zaken voor me op te lossen, en die betaal ik daar graag voor
Je moet elkaar aan het werk houden hequote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
En zo hebben mensen als mij ik weer werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |