quote:ruud_fr
Nac speelt met de borst vooruit en steekt met kop en schouders boven ajax uit
quote:Rumille
Mislukte kus op bal na doelpunt Feher.
Moet Thelonious eigenlijk doenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
OP volgt
Klopt, maar die is lui.quote:
Ik had tenminste de wiki gewijzigd voor mijn OP.quote:
Danku.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:22 schreef ruud_fr het volgende:
die van Blawh en EnGCatjuh vond ik erg goed
Ik ook, maar had geen tijd meer voor eervolle vermeldingen, anders had zelfs Beschouw er een gehad.quote:
Komt ie in de volgende OP weer goedquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:16 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik had tenminste de wiki gewijzigd voor mijn OP.
Vorige was anders wel een hele goedequote:Op donderdag 17 januari 2008 21:38 schreef Blawh het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel matige foto's?
Maar de foto was van slechte kwaliteitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vorige was anders wel een hele goede
Heb je nog bier genoeg of moet ik je voorraad aanvullen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 14:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even een tvp'tje. De uitslag komt rond een uur of 19.00 denk ik
De laatste tijd veel zei ik, niet alle.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vorige was anders wel een hele goede
Is een beetje aan het op gaan inderdaadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Heb je nog bier genoeg of moet ik je voorraad aanvullen?
quote:Beschouw
Beter één dikke tiet dan een verdediging als een vergiet
quote:TheVulture
Feher zet zich op hartstochtelijke wijze in voor NAC
quote:gebruikersnaam
4-4-2 of 3-4-3 opsteling niet nodig. 4-2 is genoeg in de beker
De opmaak is hier te vinden.quote:Blawh
Feher vliegt achteruit met Sunweb.
Nac won van Ajax met 4-2 in de beker afgelopen weekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:24 schreef SCH het volgende:
Ik snap de winnende niet
Ja, onbekend. Ik vond het als Ajacied wel passend voor deze weekquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Maar wat hebben al die getallen met deze foto te maken?
helemaal niets, onterechte winnaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Maar wat hebben al die getallen met deze foto te maken?
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, onbekend. Ik vond het als Ajacied wel passend voor deze week
Juist. Een derde plek is veel te laag.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:31 schreef Blawh het volgende:
Die van Beschouw vond ik daarentegen wel weer geniaal, zeker omdat ze bij NAC altijd van die rijmende spandoeken hadden met 'liever...... dan ......'
Tss. beetje goedkoop scoren met die tiet-onderschriften van jequote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:25 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Juist. Een derde plek is veel te laag.
quote:Op zaterdag 19 januari 2008 00:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
Loopt die Gier weer in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |