wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkantquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Cybart het volgende:
sneakers met schapenvacht....
nog nooit gezien
cool idear tho
Waar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkant
jap jap jap,quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar!Die moet ik gewoon hebben! Een beetje een hoog model hopelijk? En het is toch wel echte koevacht?
![]()
Oh bah, die zijn dus nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap jap jap,
was 2 jaar geleden in utrecht, spijt dat ik ze niet gekocht had, maar vond het toender tijd te gay
All starsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Cybart het volgende:my new sneakers:
[ afbeelding ]
alleen heb ik dan het lage model...
zo lelijk dat ze weer zo stoer zijn![]()
![]()
reguliers dwars?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezit alle horeca in de rue de vaseline in Amsterdam
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=eejRZaL9-LQ
Dave Matthews Band - Two Step.
Geen idee, dat volg ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?
Dat valt me nou weer van je tegen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, dat volg ik niet.
Zingen kan ie iig, half a brain or not!
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Zakje het volgende:
Ík ga nog snel wat eten, over 3 kwartier ga ik aan een 3 daagse sapkuur.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppen
klikt heel bekendquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Coastertommm het volgende:
Ja want 's nachts verbrand je niks ofzo.
Net mijn koffer gepakt, ik ben zo'n ramp daarinMijn vader neemt met gemak voor een week een mini koffer mee die ik mee neem als ik 2 nachten weg ga.
En nee ik ga niet op vakantie, iets van school..
'k Heb drie afleveringen ofzo gekeken, en toen vond ik het té 'Amerikaans' wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
Dat valt me nou weer van je tegen...
kan je nog wel op 1 been staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Zat zat zat ZAT!
Gourmetten is gezelliiiiig
ja natuurlijk maakt het wel een verschil of je op dat moment nog een pak yoghurt leeg eet of nog een groot bord chili con carnequote:
alvast een voorproefje van andere smeuige gerechtenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja natuurlijk maakt het wel een verschil of je op dat moment nog een pak yoghurt leeg eet of nog een groot bord chili con carne
Oow dat heb ik ook echt altijd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Coastertommm het volgende:
Ja want 's nachts verbrand je niks ofzo.
Net mijn koffer gepakt, ik ben zo'n ramp daarinMijn vader neemt met gemak voor een week een mini koffer mee die ik mee neem als ik 2 nachten weg ga.
En nee ik ga niet op vakantie, iets van school..
Ja dahag, ik zit vanaf nu 3 dagen aan niets anders dan sap en een centrumpil, vind je het gek dat ik nog eventjes op de valreep wat eetquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppen
Laurie maakt ALLES goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb drie afleveringen ofzo gekeken, en toen vond ik het té 'Amerikaans' worden.
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja dahag, ik zit vanaf nu 3 dagen aan niets anders dan sap en een centrumpil, vind je het gek dat ik nog eventjes op de valreep wat eet.
Hij wil nog graatmagerder wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?
en hoe voelt dat zo al die losse eindjes nog aan elkaar te moeten knopen, of wordt het meer na mij de zondvloed ?quote:
en heb je dan nog een paar dagen "rust" om af te kicken, of gelijk verder de volgende dag, en moving on to the next leven ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Sunjammer het volgende:
Heerlijk. Het idee dat ik deze depressietank gewoon kan verlaten volgende week donderdag.
en de leinding heeft niets door? er gaan geen bellen rinkelen dat er dingen moeten veranderen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
Whoppa. Er heeft er hier weer een ontslag genomen... Da's de zoveelste.
Een sapkuur werkt als ontgiftingskuur, veel afvalstoffen worden zo uit je lichaam gehaald , die er anders nog jaren in zatenquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?
waifquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een sapkuur werkt als ontgiftingskuur, veel afvalstoffen worden zo uit je lichaam gehaald , die er anders nog jaren in zaten. Daarbij ben ik met de feestdagen 2 kilo nogwat aangekomen, en ik wil mijn waif-figuur behouden
.
In de onderdelenshop vind je dit vast wel...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaan deze ook met een lengte van een paar meter, of moet ik gaan prutsen met kroonsteentjes?
De leiding maakt zich zorgen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de leinding heeft niets door? er gaan geen bellen rinkelen dat er dingen moeten veranderen ?
De waif ja, ookwel heroin chic , dit dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waif![]()
trouwens die sapkuur is enorm slecht voor je lichaam, slechter dan die enkele afval stoffen die er nog in zitten
Nee dank je, dun ok, maar dan heb je toch echt het gevoel of je een geraamte ligt te n....nquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De waif ja, ookwel heroin chic , dit dus![]()
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dank je, dun ok, maar dan heb je toch echt het gevoel of je een geraamte ligt te n....n
Hebben al die homofoben weer wat te zeikenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet van de afvalstoffen die eruit gekomen zijn he?
Stoomschip?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:59 schreef DennisMoore het volgende:
En toch kan er al best een leuk bootje in m'n inham.
Kleintje... Hoe zie je er nu uit Deel 11quote:
Niet meer dan nodig om in leven te blijven en voort te bewegen enzo.quote:En jij bent geen gratenpakhuis, jij hebt spieren.
Nou, blijkbaar wel meer, want er zijn mensen met veel minder die nog steeds levenquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:18 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kleintje... Hoe zie je er nu uit Deel 11
[..]
Niet meer dan nodig om in leven te blijven en voort te bewegen enzo.
Maar die kunnen dan weer geen vol kratje vier verdiepingen omhoog sjouwen, dus da's nauwelijks een leven te noemen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:24 schreef wonderer het volgende:
Nou, blijkbaar wel meer, want er zijn mensen met veel minder die nog steeds leven
Tja, als je het zo stelt...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar die kunnen dan weer geen vol kratje vier verdiepingen omhoog sjouwen, dus da's nauwelijks een leven te noemen.
Moet dat?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:12 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet hoor, ik zal zaterdag wel een foto met het resultaat posten
.
large?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:17 schreef Zakje het volgende:
Hmm, waar zou je zulke handschoenen kunnen kopen?
[ afbeelding ]
www.large.nlquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef Zakje het volgende:
Waar zit die, ik heb er nog nooit van gehoord.
Dat is de zanger van Tokio Hotelquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
Wat een plat meisje.
Well duh, dat was zelfs tot onder míjn steen doorgedrongenquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:27 schreef Zakje het volgende:
Dat is de zanger van Tokio Hotel! ( die ik stiekem best leuk vind
)
Klik op 'negeren'quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:32 schreef Cybart het volgende:
ook sneu:
mensen die je berichtjes sturen: "je stuurt niets terug"
en dan de hint niet begrijpen en nog steeds berichten blijven sturen...
quote:HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?
op jou zal ik altijd antwoorden hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 19:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar waarom antwoord je nou niet dan?
BrEaZaH?quote:
Ben ik dan erg vervelendquote:Frama: Dag Dennis
DennisM: dag frama
Frama: Alles goed?
DennisM: ik mag niet klagen
Frama: Leuke foto's op je profiel!
DennisM: dankuwelvriendelijkbeleefd
Frama: haha, wat doe je zoal?
DennisM: wijn drinken
Komt uit een KLB-topic tegen nichtenquote:
nee, dan ben je eerlijkquote:
Mja, precies... als iemand een flinke lap profieltekst heeft gecomponeerd, dan mag je daar best een beetje op reageren vind ik. Doet ie niet voor de kat z'n snaarinstrument.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Cybart het volgende:
nee, dan ben je eerlijk
like that style
moeten ze maar je best doen om je aandacht te krijgen !
uiteindelijk willen ze toch weten of je een potentieel neukobject bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, precies... als iemand een flinke lap profieltekst heeft gecomponeerd, dan mag je daar best een beetje op reageren vind ik. Doet ie niet voor de kat z'n snaarinstrument.
Och, zover wil ik nog niet eens gaan (da's namelijk ook niet mijn eigen motivatie als ik iemand aanspreek). Maar probeer het vooral vermakelijk te houden. En dan mag het zélfs over het weer gaan! Maar niet die domme kruisverhoor-chats. Alles goed? Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ga je nog wat doen van 't weekend? Blablabla.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef Cybart het volgende:
uiteindelijk willen ze toch weten of je een potentieel neukobject bent
mijn motivatie ook niet, nouja niet helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, zover wil ik nog niet eens gaan (da's namelijk ook niet mijn eigen motivatie als ik iemand aanspreek). Maar probeer het vooral vermakelijk te houden. En dan mag het zélfs over het weer gaan! Maar niet die domme kruisverhoor-chats. Alles goed? Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ga je nog wat doen van 't weekend? Blablabla.
Als ik niet zo lui was zou ik gigantische onzin-antwoorden uit m'n duim gaan zuigen... en kijken hoe lang 't duurt voor ze 't niet meer geloven....
"Nou, ik vertrek komende zaterdag naar Irak voor een cursus. Ja, iets met chemicaliën, maar het fijne weet ik er nog niet van, dat loopt allemaal via m'n buurman Ali."
Dat veranderde bij mij toen ik 25+ werdquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef Cybart het volgende:
en daarbij gaat het om het aangesproken worden, niet om het aanspreken natuurlijk!
Binnenkort eens uitproberenquote:aah joh, je moet dat gewoon doen, kijken wie er dan nog je humor kan waarderen
oooh, dan duurt het ook nog maar 4 maanden voor ik in die fase hang...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat veranderde bij mij toen ik 25+ werd.
let me now the results!quote:Binnenkort eens uitproberen.
never heard of it...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
Laphroaig hiero.
En Dance Trends - CD2 uit 1998.
Whiskyquote:
quote:hier TMF Yearmix 1995 (hoezo jeugdsentiment)
*zucht*quote:_EDWIN_: volgende keer wel ff 'hoi'zeggen..
DennisM: waarom?
_EDWIN_: oh sorry heb weer een bitch wakker geschud
_EDWIN_: probeerde alleen maar n conversatie te maken wijfie
_EDWIN_: kanker loser
DennisM: de vorige keer begon je ook al uit 't niets te schelden
met kansloze figuren als jij die meteen beginnen te zeiken zodra ze onvoldoende aandacht krijgen, heb ik dus liever niets te maken
je staat op de negeer nu
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Da's wel een nadeel van sommige goldmembers... wanneer je op hun profiel hebt geklikt:
[..]
*zucht*.
Het is toch wat... etc etc.
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruiptquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?.
Ik heb geen gay-profiel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruipt
hoef je niet uit te leggen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb geen gay-profiel..
Ja, iedereen op gay.nl is echt heel sneu, en mensen die geen gay.nl-profiel hebben zijn heel fantastisch, een soort übermenschen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?.
Nouja, op zich is het wel goed dat ook mensen in een psychiatrische inrichting internet-toegang mogen hebben, maar ik vind wel dat er wat controle op moet zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:33 schreef Cybart het volgende:
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruipt
hmmm, dat verhaal idee komt me ergens bekend van voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, iedereen op gay.nl is echt heel sneu, en mensen die geen gay.nl-profiel hebben zijn heel fantastisch, een soort übermenschen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het wel goed dat ook mensen in een psychiatrische inrichting internet-toegang mogen hebben, maar ik vind wel dat er wat controle op moet zijn.
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
Ik tel er maar eentje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
no comment.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.
Ga naar bed en.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om gekke geluidjes te maken.
.... en scheten onder de dekensquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Truequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Volgens mij zijn de keren dat jij met iemand flikflooit waarvan je de volgende ochtend niet meer weet hoe die eruit ziet niet meer op een hand te tellen.
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Hoi!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef Weemz het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet/nauwelijks wordt aangesproken door enge mannen...
*klopt af*
Ik doe het altijd veiligquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.
Oh wacht, dat geldt voor beide varianten.
Wees er maar trots op!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Totdat je maandenlang met een probleem zit opgescheept.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
True![]()
Mjah okay,maar kun je misschien niet je hetero vrienden overhalen een keertje mee te gaan? (mocht je er behoefte aan hebben natuurlijk)quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef Cybart het volgende:
nee zakje, ik snap je wel
als je homo uit gaat, en homo vrienden hebt, dan is het redelijk overbodig
ik heb geen homo's als vrienden
ga nooit homo op stap
en dan is het wel eens handig...
ik heb er geen behoefte aan, het was wel cool een paar maanden geleden toen ze wilden gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mjah okay,maar kun je misschien niet je hetero vrienden overhalen een keertje mee te gaan? (mocht je er behoefte aan hebben natuurlijk)
Ik zie toch een subtiel verschil tussen jou en Zakje..quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef Cybart het volgende:
nee zakje, ik snap je wel
als je homo uit gaat, en homo vrienden hebt, dan is het redelijk overbodig
ik heb geen homo's als vrienden
ga nooit homo op stap
en dan is het wel eens handig...
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie toch een subtiel verschil tussen jou en Zakje..
Met plakslippers zonder bandjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Zakje heeft grotere voeten denk ik.
Oh god... ik hoop dat ze dat goldmember-gebeuren zsm weer afschaffenquote:koekjevandeweek schreef op vandaag, om 22:36:
Hey leuk dat je ff op mijn profiel bent geweest,alles goed daar?
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woontquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...
ja dat klopt !!!
O god.. hij is aardig hoor die jongenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh god... ik hoop dat ze dat goldmember-gebeuren zsm weer afschaffen.
true truequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woont
Och welnee, Sam ( waar is hij geblevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woont
YMCA leden missen elkaar toch he!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, Sam ( waar is hij gebleven?) komt er nog veeeeeeeeeeel vaker.
Dat heb ik ook. Ook niet de behoefte om het bij te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
Zelfs ik heb een gay.nl profiel
Ik doe er alleen niks mee.
Nou, ik kreeg pas nog weer het "compliment" dat een aantal mensen het op het eerste gezicht niet aan me konden zien. Maar schuil homo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true
maar volgensmij valt het bij jou ook mee, en komt het af en toe over dat het wel is,
maar is vlarpus ook een klein beetje een schuil homo?
Beetje jammer dat je je achter Sam moet verschuilen nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, Sam ( waar is hij gebleven?) komt er nog veeeeeeeeeeel vaker.
Over bier gesproken....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg pas nog weer het "compliment" dat een aantal mensen het op het eerste gezicht niet aan me konden zien. Maar schuil homo?Nee hoor.. ik kom best vaak in homotenten, maar ga net zo lief ergens anders heen, als het maar gezellig is dan vind ik het best. Ik ben gewoon heel makkelijk op dat punt.
En ik loop sowieso niet met Jan-en-alle-man mee naar huis, alleen met een echt leuke jongen overweeg ik dat
Wanneer heb je weer eens tijd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over bier gesproken....
Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Zakje het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met veel uitgaan ?Het is toch juist leuk om met vrienden en vriendinnen heel de avond te dansen, nieuwe mensen te ontmoeten , wat drinken en weetikveel wat nogmeer
?
Laat 't ff weten, dan kijk ik ook even.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer heb je weer eens tijd?
Oh, in het weekend nooit heh.. dan blader ik vast 30 weken verder in m'n agenda
Was sex met Sam zo saai dan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand is wiens oppervlakkigheden ik niet mis, dan is Sam wel.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Was sex met Sam zo saai dan?
Ach ja....ik vind het altijd heel gezellig daar, en daar draait het toch uiteindelijk om?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.
Hmm.. the usual configuration it is thenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:59 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Laat 't ff weten, dan kijk ik ook even.
Absoluut.. maar er zijn nog zoveel andere gezellige plekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ach ja....ik vind het altijd heel gezellig daar, en daar draait het toch uiteindelijk om?
Het ligt ook niet alleen aan mij dat ik veel in homotenten kom, veel van mijn vriendinnen zijn of lipstick-lesbo's , of gewoon dol op homo'squote:Op donderdag 17 januari 2008 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Absoluut.. maar er zijn nog zoveel andere gezellige plekken
Misschien ligt het eraan hoe hard je op zoek bent naar een leuke avond?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jawel! (En ik ga zaterdag ook naar *uche* PANN *uche*) Maar het lijkt soms zo dat jonge homo's persé naar homotenten willen gaan omdat ze homo zijn.
Niet zo overkomen sluit natuurlijk niet uit dat je het niet bènt, maar je draagt het in ieder geval met meer stijl.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...
ja dat klopt !!!
Ik vermaak me zowel hetero als homo wel. Of het nou de pallaz is, een pann feest, de Altstadt ("hetero" rock kroeg), de Kram (echt bruin café) of de Effenaar of Paradiso. Maakt me niet zo veel uit! Al pas ik me misschien wel een beetje aan aan de tent en dans ik in een homo kroeg misschien iets meer of uitbundiger dan in een bruin café, kheb er toch wel lolquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Het ligt ook niet alleen aan mij dat ik veel in homotenten kom, veel van mijn vriendinnen zijn of lipstick-lesbo's , of gewoon dol op homo's, maar ik ga niet ontkennen dat ik zelf ook liever gay uitga ( je weet nooit wat je tegen komt
).
Nouja zeg, ik ben vrij opgevoed, en bij ons thuis kon/kun je zulke zaken gewoon bespreken, het is toch heel menselijk dat je bepaalde behoeften hebtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo overkomen sluit natuurlijk niet uit dat je het niet bènt, maar je draagt het in ieder geval met meer stijl.
Wat heeft een vrije opvoeding, over zaken kunnen spreken en het hebben van normale menselijke behoeften te maken met het wel of niet stijlvol sletterij dragen?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:15 schreef Zakje het volgende:
[..]
Nouja zeg, ik ben vrij opgevoed, en bij ons thuis kon/kun je zulke zaken gewoon bespreken, het is toch heel menselijk dat je bepaalde behoeften hebt?
Als je met stijlvol verbergen bedoelt ( en dat neem ik aan, maar dat is misschien onterecht) een boel. Ik snap niet waarom je je zou moeten ,,verontschuldigen/schamen'' voor een drang die (veel) mensen hebben.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft een vrije opvoeding, over zaken kunnen spreken en het hebben van normale menselijke behoeften te maken met het wel of niet stijlvol sletterij dragen?
omdat het misschien ordinair is?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:30 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je met stijlvol verbergen bedoelt ( en dat neem ik aan, maar dat is misschien onterecht) een boel. Ik snap niet waarom je je zou moeten ,,verontschuldigen/schamen'' voor een drang die (veel) mensen hebben.
De sexuele revolutie heeft bijna een halve eeuw geleden al met dat taboe afgerekend. Persoonlijk vind ik die huichelaars veel erger, die claimen heiliger dan Jezus te zijn maar ondertussen......quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
omdat het misschien ordinair is?
soms roep je het beeld bij mij op van een breezer hoer, dat is het tegenovergestelde van een heilige maagd. Maar ergens een tussenweg denk wel op z'n plaats.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:39 schreef Zakje het volgende:
[..]
De sexuele revolutie heeft bijna een halve eeuw geleden al met dat taboe afgerekend. Persoonlijk vind ik die huichelaars veel erger, die claimen heiliger dan Jezus te zijn maar ondertussen.......
Pap, man ik moet iets vertellen, Ik ben geen maagd meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Edequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
Ik denk dat als jij bij mij op school zou rondwandelen dat je gewoon op brandstapel terecht kwam. Ter illustratie, in een klas van 25 man zijn ik, mijn vriendinnetje en nog een klasgenoot openlijk niet-maagd. de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Onderschat het niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pap, man ik moet iets vertellen, Ik ben geen maagd meer
--> CHEquote:
quote:
Hoe kan dat ? Wonen er daar gewoon zo weinig homo's of komen er heel weinig ervoor uit ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onderschat het niet hoor
maar moet je nagaan, ik als hun eerste homo.... Ik ben echt iets bijzonders hoor, bijna een kermis atractie/dier uit de dierentuin
word er nu ook geprobeerd om jou naar zo'n christelijk heropvoed kamp te sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onderschat het niet hoor
maar moet je nagaan, ik als hun eerste homo.... Ik ben echt iets bijzonders hoor, bijna een kermis atractie/dier uit de dierentuin
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe kan dat ? Wonen er daar gewoon zo weinig homo's of komen er heel weinig ervoor uit ?
Ik vond je juist zo geweldigquote:
Ik wil niemand kwetsen, maar het lijkt me vreselijk om daar te wonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nog
Samquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond je juist zo geweldigwat ben je toch hursh.
Idd, de bible belt. Maar het is de Christelijke Hogeschool Ede, vanuit heel Nedeland, komen mensen hier studeren juist vanwege het christelijke karakter van de school. TIs ook een echt wel christelijke school...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nog
Af en toe maak een uitstapje naar real lifequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam! Je leeft nog! Ik begon me al zorgen te maken
.
Ga je zaterdag nog richting Schiedamsesingelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Af en toe maak een uitstapje naar real lifeen thanks
.
ik kom gelukkig uit een heel vrij gezin. (denk dat mijn gezin net zo vrij is in de opvoeding als die van Zakje. Mijn moeder heeft maar een regel; doe wat je wilt doen, maar kwets niemand daarbij)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word er nu ook geprobeerd om jou naar zo'n christelijk heropvoed kamp te sturen
Nee ik heb een beetje vaarwel gezegd tegen palacequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ga je zaterdag nog richting Schiedamsesingel?
Jezus, wat moet dat irritant en vervelend voor je zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kom gelukkig uit een heel vrij gezin. (denk dat mijn gezin net zo vrij is in de opvoeding als die van Zakje. Mijn moeder heeft maar een regel; doe wat je wilt doen, maar kwets niemand daarbij)
Maar ik merkte toen ik hier op school kwam dat het toch wel moeilijk voor mijn klasgenoten was om te horen dat ik homo was. Het is gewoon iets wat de gewone wereld beschouwd als zeg maar stelen of moorden.
Maar ik doe gelukkig een sociale opleiding, keuren het niet "goed" maar behandelen mij wel normaal, het is aan god om mij te veroordelen zeggen ze dan. Maar merk bij een leraar dat het hem wel dwars zit en dat geeft soms erg veel frictie en dat is vermoeiend, want het is niet leuk om op je geaardheid afgerekend te worden ipv op je prestaties...
volgens mij haal jij hier 2 hobbies door elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:03 schreef Sitethief het volgende:
Level we allemaal nog?
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij haal jij hier 2 hobbies door elkaar
maar daar heb je dan ook menig uurtje voor geoefend volgens mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddels
En inmiddels toch mijn abonnement opgezegd. Straks moet ik een afkickkliniek in. LEVENSgevaarlijk dat spel, aldus de wetenschappelijke quotes van Zakje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heb je dan ook menig uurtje voor geoefend volgens mij
volgens mij juist LEVELSgevaarlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En inmiddels toch mijn abonnement opgezegd. Straks moet ik een afkickkliniek in. LEVENSgevaarlijk dat spel, aldus de wetenschappelijke quotes van Zakje.
"Lok de man"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
welk spel speel je dan Ang3l?
quote:
daar nog een bepaalde motivatie voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, zo te zien had ik gisteravond even moeten aanloggen
Ja echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
--> CHE
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en baltsgedrag vertonen?
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzerquote:
ach het giing over gedrag en uitgaan enzo daar had ik wel wat over willen zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar nog een bepaalde motivatie voor?
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzer) is actief bij 't CHJC (die christelijke homojongeren vereniging). En verhip, hij staat er nog met een foto online ook!
[ afbeelding ]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoontquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijk
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
Ik strijk nog steeds met het dingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofMaar goed hij leeft dus in zonde volgens zijn eigen geloof, hoe gaat hij daar mee om dan ?
Denk dat Paulus af en toe gewoon teveel wijn op hadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik strijk nog steeds met het ding.
[..]
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieks.
Puh, ikkuh level 62quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddels
gelukkig welquote:
Ik vind de Guano Apes versie leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mXPUkrz7Uow
op de een of andere manier vind ik dit toch best wel een lekker nummer
en uber jaren 80
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en balsgedrag vertonen?
Whaha, cool! Onder de gay-classicsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Doe ik toch wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Jammer dat het geen sing-a-long versie is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Ik heb nu de NL versie opstaan.... maar vind het toch maar vreemd te horenquote:
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.
Nou, vertel dan evenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.
@ wonderer Ja er zit wel degelijk een verschil tussen dat lijkt me toch duidelijk
Ok even snel danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, vertel dan evenWat voor verschil dan? Gedraag je je anders, ga je naar andere tenten, afhankelijk van je gezelschap, etc.
CHE?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij bij mij op school zou rondwandelen dat je gewoon op brandstapel terecht kwam. Ter illustratie, in een klas van 25 man zijn ik, mijn vriendinnetje en nog een klasgenoot openlijk niet-maagd. de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallazquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook research gaan doen natuurlijk, op excursie.
In je eentje uitgaan sucks.Op zich ben ik vrijwel altijd dezelfde wanneer ik uitga, heel soms heb ik geen zin in al die frantsen want het kost behoorlijk wat tijd. Dus soms kom ik ongeschoren in een gewone bloes en jeans een discotheek binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
quote:
.....Wat ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallaz
Jaaaa, zakje en nathan komen zwart op wit te staan!
Ik ga eigenlijk altijd met een groep uit, dat vind ik gezelliger. Daarbij is het gewoon leuk om een paar uur voordat we gaan samen te komen, een beetje bijkletsen, haar doen, dames make-uppen, wijntje , de standaard dingen zegmaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Jeumig, een usericon van 300+ kbyte!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Waaaarom staan er bij een Homo-topic adds onder het topic "Zoek Russische Vrouw" en "Verleid iedere vrouw"
vroeg het me gewoon af...
quote:In the past year over 800.000 Americans have died. Despite millions of dollars of research, death continues to be our nation's number one killer.
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
grrrrr.... dat is de 2e keer dat je me dat flikt... bij de vorige ook al!
Klopt, ik resize ze niet
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen....
Gij regelbreker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruit
regels?quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:
quote:Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 Bytes (10 kiloByte)
Oh ja, daar ben ik wel eens geweest.. heeeeeuuuuul vruuuger...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
Da's de verkeerde regel, prutserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
quote:Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's de verkeerde regel, prutser.
Dat gaat over plaatjes die bij fok zelf gehost worden, die je dus kunt uploaden.
[..]
Wees maar niet bang, meer dan "in een hoekje gingen twee jongens volledig en zonder enige schroom in elkaar op" of iets in die geest wordt het nietquote:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?
Oe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FB.
Was jij er ook danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Bring it.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Ik herinner me niet al te veel meer van die avond na het etentjequote:
ik kan nog uren doorgaan over dit onderwerp. Ik heb nog zoveel weggelaten over uitgaan met je vrienden en je partner, over uitgaan met je (schoon)familie, over de "do's and don'ts", voordelen en nadelen, ed hele uitgaanswereld en veel meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Dank je wel! Zoiets bedoelde ik ja![]()
Ik ga zelf nooit uit en ik probeer een boek te schrijven over een kroegtijger, dus dan moet ik het van andermans ervaring hebben
Hij was die volgens Sam zo chagrijnig keek.quote:
Die wallen, die toiletpot, dat oerburgerlijke motiefje op de tegelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |