"Lok de man"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
welk spel speel je dan Ang3l?
quote:
daar nog een bepaalde motivatie voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, zo te zien had ik gisteravond even moeten aanloggen
Ja echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
--> CHE
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en baltsgedrag vertonen?
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzerquote:
ach het giing over gedrag en uitgaan enzo daar had ik wel wat over willen zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar nog een bepaalde motivatie voor?
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzer) is actief bij 't CHJC (die christelijke homojongeren vereniging). En verhip, hij staat er nog met een foto online ook!
[ afbeelding ]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoontquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijk
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
Ik strijk nog steeds met het dingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofMaar goed hij leeft dus in zonde volgens zijn eigen geloof, hoe gaat hij daar mee om dan ?
Denk dat Paulus af en toe gewoon teveel wijn op hadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik strijk nog steeds met het ding.
[..]
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieks.
Puh, ikkuh level 62quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddels
gelukkig welquote:
Ik vind de Guano Apes versie leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mXPUkrz7Uow
op de een of andere manier vind ik dit toch best wel een lekker nummer
en uber jaren 80
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en balsgedrag vertonen?
Whaha, cool! Onder de gay-classicsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Doe ik toch wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Jammer dat het geen sing-a-long versie is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |