Onderschat het niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Pap, man ik moet iets vertellen, Ik ben geen maagd meer
--> CHEquote:
quote:
Hoe kan dat ? Wonen er daar gewoon zo weinig homo's of komen er heel weinig ervoor uit ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onderschat het niet hoor
maar moet je nagaan, ik als hun eerste homo.... Ik ben echt iets bijzonders hoor, bijna een kermis atractie/dier uit de dierentuin
word er nu ook geprobeerd om jou naar zo'n christelijk heropvoed kamp te sturenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Onderschat het niet hoor
maar moet je nagaan, ik als hun eerste homo.... Ik ben echt iets bijzonders hoor, bijna een kermis atractie/dier uit de dierentuin
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nogquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Hoe kan dat ? Wonen er daar gewoon zo weinig homo's of komen er heel weinig ervoor uit ?
Ik vond je juist zo geweldigquote:
Ik wil niemand kwetsen, maar het lijkt me vreselijk om daar te wonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nog
Samquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:55 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik vond je juist zo geweldigwat ben je toch hursh.
Idd, de bible belt. Maar het is de Christelijke Hogeschool Ede, vanuit heel Nedeland, komen mensen hier studeren juist vanwege het christelijke karakter van de school. TIs ook een echt wel christelijke school...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
De tyranie van de kerk heerst daar gewoon nog
Af en toe maak een uitstapje naar real lifequote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Sam! Je leeft nog! Ik begon me al zorgen te maken
.
Ga je zaterdag nog richting Schiedamsesingelquote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:58 schreef samjustme het volgende:
[..]
Af en toe maak een uitstapje naar real lifeen thanks
.
ik kom gelukkig uit een heel vrij gezin. (denk dat mijn gezin net zo vrij is in de opvoeding als die van Zakje. Mijn moeder heeft maar een regel; doe wat je wilt doen, maar kwets niemand daarbij)quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
word er nu ook geprobeerd om jou naar zo'n christelijk heropvoed kamp te sturen
Nee ik heb een beetje vaarwel gezegd tegen palacequote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:00 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ga je zaterdag nog richting Schiedamsesingel?
Jezus, wat moet dat irritant en vervelend voor je zijnquote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik kom gelukkig uit een heel vrij gezin. (denk dat mijn gezin net zo vrij is in de opvoeding als die van Zakje. Mijn moeder heeft maar een regel; doe wat je wilt doen, maar kwets niemand daarbij)
Maar ik merkte toen ik hier op school kwam dat het toch wel moeilijk voor mijn klasgenoten was om te horen dat ik homo was. Het is gewoon iets wat de gewone wereld beschouwd als zeg maar stelen of moorden.
Maar ik doe gelukkig een sociale opleiding, keuren het niet "goed" maar behandelen mij wel normaal, het is aan god om mij te veroordelen zeggen ze dan. Maar merk bij een leraar dat het hem wel dwars zit en dat geeft soms erg veel frictie en dat is vermoeiend, want het is niet leuk om op je geaardheid afgerekend te worden ipv op je prestaties...
volgens mij haal jij hier 2 hobbies door elkaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:03 schreef Sitethief het volgende:
Level we allemaal nog?
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddelsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 07:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij haal jij hier 2 hobbies door elkaar
maar daar heb je dan ook menig uurtje voor geoefend volgens mijquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddels
En inmiddels toch mijn abonnement opgezegd. Straks moet ik een afkickkliniek in. LEVENSgevaarlijk dat spel, aldus de wetenschappelijke quotes van Zakje.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar daar heb je dan ook menig uurtje voor geoefend volgens mij
volgens mij juist LEVELSgevaarlijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En inmiddels toch mijn abonnement opgezegd. Straks moet ik een afkickkliniek in. LEVENSgevaarlijk dat spel, aldus de wetenschappelijke quotes van Zakje.
"Lok de man"quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:32 schreef hierissieweer het volgende:
welk spel speel je dan Ang3l?
quote:
daar nog een bepaalde motivatie voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef Nuno_G het volgende:
Goedemorgen allemaal, zo te zien had ik gisteravond even moeten aanloggen
Ja echt?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:50 schreef hierissieweer het volgende:
--> CHE
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en baltsgedrag vertonen?
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzerquote:
ach het giing over gedrag en uitgaan enzo daar had ik wel wat over willen zeggenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
daar nog een bepaalde motivatie voor?
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijkquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een vriend van me (die van 't stoomstrijkijzer) is actief bij 't CHJC (die christelijke homojongeren vereniging). En verhip, hij staat er nog met een foto online ook!
[ afbeelding ]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoontquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:31 schreef Nuno_G het volgende:
mag hij nu ook geen sex voor het huwelijk, en hij mag ook niet trouwen mmmmm Dat wordt moelijk
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hij heeft al zo'n drie jaar een vriend (die theologie studeert/promoveert), waar hij mee samenwoont.
Maar hij's wel om die reden zijn evangelische kerk uitgetrapt ja...
Ik strijk nog steeds met het dingquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Niet om zijn keuze van goedkope stoomstrijkijzers?
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieksquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:01 schreef Nuno_G het volgende:
theologie studeren zegt niks (kuch) over je geloofMaar goed hij leeft dus in zonde volgens zijn eigen geloof, hoe gaat hij daar mee om dan ?
Denk dat Paulus af en toe gewoon teveel wijn op hadquote:Op vrijdag 18 januari 2008 12:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik strijk nog steeds met het ding.
[..]
Nou, volgens het geloof van zijn voormalige kerk dus. Gelukkig zijn er ook kerken die wél snappen dat het veroordelen van homoseksualiteit door een oud woestijnvolk duizenden jaren geleden best te relativeren is, en dat Paulus af en toe gewoon rare dingen zei, die wellicht ook niet goed vertaald zijn vanuit het Grieks.
Puh, ikkuh level 62quote:Op vrijdag 18 januari 2008 08:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, ik ben level 42 imiddels
gelukkig welquote:
Ik vind de Guano Apes versie leukquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:50 schreef hierissieweer het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=mXPUkrz7Uow
op de een of andere manier vind ik dit toch best wel een lekker nummer
en uber jaren 80
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 10:56 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
![]()
Zou Ang3l nou ook een lokroep hebben en balsgedrag vertonen?
Whaha, cool! Onder de gay-classicsquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Doe ik toch wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Jammer dat het geen sing-a-long versie is
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Ik heb nu de NL versie opstaan.... maar vind het toch maar vreemd te horenquote:
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.
Nou, vertel dan evenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.
@ wonderer Ja er zit wel degelijk een verschil tussen dat lijkt me toch duidelijk
Ok even snel danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, vertel dan evenWat voor verschil dan? Gedraag je je anders, ga je naar andere tenten, afhankelijk van je gezelschap, etc.
CHE?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij bij mij op school zou rondwandelen dat je gewoon op brandstapel terecht kwam. Ter illustratie, in een klas van 25 man zijn ik, mijn vriendinnetje en nog een klasgenoot openlijk niet-maagd. de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallazquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook research gaan doen natuurlijk, op excursie.
In je eentje uitgaan sucks.Op zich ben ik vrijwel altijd dezelfde wanneer ik uitga, heel soms heb ik geen zin in al die frantsen want het kost behoorlijk wat tijd. Dus soms kom ik ongeschoren in een gewone bloes en jeans een discotheek binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
quote:
.....Wat ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallaz
Jaaaa, zakje en nathan komen zwart op wit te staan!
Ik ga eigenlijk altijd met een groep uit, dat vind ik gezelliger. Daarbij is het gewoon leuk om een paar uur voordat we gaan samen te komen, een beetje bijkletsen, haar doen, dames make-uppen, wijntje , de standaard dingen zegmaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Jeumig, een usericon van 300+ kbyte!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Waaaarom staan er bij een Homo-topic adds onder het topic "Zoek Russische Vrouw" en "Verleid iedere vrouw"
vroeg het me gewoon af...
quote:In the past year over 800.000 Americans have died. Despite millions of dollars of research, death continues to be our nation's number one killer.
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
grrrrr.... dat is de 2e keer dat je me dat flikt... bij de vorige ook al!
Klopt, ik resize ze niet
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen....
Gij regelbreker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruit
regels?quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:
quote:Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 Bytes (10 kiloByte)
Oh ja, daar ben ik wel eens geweest.. heeeeeuuuuul vruuuger...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
Da's de verkeerde regel, prutserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
quote:Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's de verkeerde regel, prutser.
Dat gaat over plaatjes die bij fok zelf gehost worden, die je dus kunt uploaden.
[..]
Wees maar niet bang, meer dan "in een hoekje gingen twee jongens volledig en zonder enige schroom in elkaar op" of iets in die geest wordt het nietquote:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?
Oe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FB.
Was jij er ook danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Bring it.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Ik herinner me niet al te veel meer van die avond na het etentjequote:
ik kan nog uren doorgaan over dit onderwerp. Ik heb nog zoveel weggelaten over uitgaan met je vrienden en je partner, over uitgaan met je (schoon)familie, over de "do's and don'ts", voordelen en nadelen, ed hele uitgaanswereld en veel meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Dank je wel! Zoiets bedoelde ik ja![]()
Ik ga zelf nooit uit en ik probeer een boek te schrijven over een kroegtijger, dus dan moet ik het van andermans ervaring hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |