quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:[..]
Nou, vertel dan even

Wat voor verschil dan? Gedraag je je anders, ga je naar andere tenten, afhankelijk van je gezelschap, etc.
Ok even snel dan
Alleen wanneer ik thuis ben : Naar bars waar ik het personeel ken en waar ik weet dat er leuke mensen komen. Zit meestal aan de bar dan omdat daar de mensen toch altijd heen moeten om te bestellen en dus kom ik sneller met anderen aan de praat.
Alleen wanneer ik in een nieuw land ben: Zoek ik een leuke bar/club uit waar het me gezellig lijkt en ga ook meestal aan de bar zitten met dezelfde reden.
Groep wanneer ik thuis ben : Naar Bars en Clubs die de meerderheid leuk vind, kan weleens voorkomen dat ik zelf dat wat minder vind. Staan of zitten meestal niet aan de bar (is asociaal als je met een groep de bar blokkeert) We staan meestal buiten op straat (als het een bar betreft). En in het begin is het vooral veel praten met elkaar en weinig aandacht voor de anderen. Later in de avond wordt er wel wat meer gepraat/geflirt met anderen aan wezig in bar/club
Groep wanneer ik in het buitenland ben : Zelfde als thuis behalve dat buten staan.
Met Partner dat is meestal alleen thuis : Gaan we samen uit eten en bepraten we allerlei dingen zonder gestoord te worden door anderen, daarna nemen we een drankje in een rustig barretje en gaan we of naar huis of als we willen naar een Bar/Club waar we weten dat daar vrienden en bekenden zijn om daar verder mee te feesten. Dan is het weer meer als een groep want we zijn niet zo een stelletje dat zelfs in een groep altijd aan elkaar hangt of naast elkaar staat. Het laatste gebeurt meestal in het weekend, door de weeks gaan we gewoon naar huis.
Zoals je ziet zijn er nogal wat verschillen en is dit stuk veels te lang geworden om te lezen en zal het wel veel taal en tikfouten bevatten.
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.