quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l: http://www.pathe.nl/filminfo.asp?film_id=4186
Ik heb nu de NL versie opstaan.... maar vind het toch maar vreemd te horenquote:
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:34 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
uitgaan doe je niet in je eentje. Maar drempels overstappen doe je sneller met 1 of meer erbij he.
Nou, vertel dan evenquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Uitgaan doe je wel in je eentje, of met een groep of met je partner.
@ wonderer Ja er zit wel degelijk een verschil tussen dat lijkt me toch duidelijk
Ok even snel danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, vertel dan evenWat voor verschil dan? Gedraag je je anders, ga je naar andere tenten, afhankelijk van je gezelschap, etc.
CHE?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 00:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij bij mij op school zou rondwandelen dat je gewoon op brandstapel terecht kwam. Ter illustratie, in een klas van 25 man zijn ik, mijn vriendinnetje en nog een klasgenoot openlijk niet-maagd. de rest is maagd of beweerd dit. Ik heb het dan over jongeren tussen de 21-30....
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallazquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:47 schreef DennisMoore het volgende:
Je kunt ook research gaan doen natuurlijk, op excursie.
In je eentje uitgaan sucks.Op zich ben ik vrijwel altijd dezelfde wanneer ik uitga, heel soms heb ik geen zin in al die frantsen want het kost behoorlijk wat tijd. Dus soms kom ik ongeschoren in een gewone bloes en jeans een discotheek binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
Nog even over het uitgaan, maakt het verschil of je in je eentje gaat, met een groep of met je partner?
quote:
.....Wat ?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik gedaan in oktober, naar Pann en Pallaz
Jaaaa, zakje en nathan komen zwart op wit te staan!
Ik ga eigenlijk altijd met een groep uit, dat vind ik gezelliger. Daarbij is het gewoon leuk om een paar uur voordat we gaan samen te komen, een beetje bijkletsen, haar doen, dames make-uppen, wijntje , de standaard dingen zegmaarquote:Op vrijdag 18 januari 2008 17:10 schreef wonderer het volgende:
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Jeumig, een usericon van 300+ kbyte!
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:18 schreef DR34M3R het volgende:
Waaaarom staan er bij een Homo-topic adds onder het topic "Zoek Russische Vrouw" en "Verleid iedere vrouw"
vroeg het me gewoon af...
quote:In the past year over 800.000 Americans have died. Despite millions of dollars of research, death continues to be our nation's number one killer.
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:22 schreef DR34M3R het volgende:
grrrrr.... dat is de 2e keer dat je me dat flikt... bij de vorige ook al!
Klopt, ik resize ze niet
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruitquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:38 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En ik maar moeite doen om m'n picje richting de 100 kbyte te krijgen....
Gij regelbreker.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
ik doe geen moeite.. ik google en pik dan de mooiste eruit
regels?quote:
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profilequote:
quote:Het plaatje mag niet groter zijn dan 10240 Bytes (10 kiloByte)
Oh ja, daar ben ik wel eens geweest.. heeeeeuuuuul vruuuger...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
Da's de verkeerde regel, prutserquote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile
[..]
quote:Webicons mogen maximaal 100 kB groot zijn, anders kunnen users problemen krijgen bij het tonen van de topics, vooral als ze geen snelle internetverbinding hebben of als het plaatje op een trage webserver gehost wordt.
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Da's de verkeerde regel, prutser.
Dat gaat over plaatjes die bij fok zelf gehost worden, die je dus kunt uploaden.
[..]
Wees maar niet bang, meer dan "in een hoekje gingen twee jongens volledig en zonder enige schroom in elkaar op" of iets in die geest wordt het nietquote:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FBquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:00 schreef DR34M3R het volgende:
ah...... maar dat was ook vruuuuger.. tegenwoorig zit er toch niemand meer met zo'n antieke verbinding?
Oe.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:05 schreef DennisMoore het volgende:
Er loopt zelfs nog steeds een NSB-topic in FB.
Was jij er ook danquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Bring it.quote:
GMTAquote:Op vrijdag 18 januari 2008 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou nou, zó ver ging het toch ook weer niet!
Ik herinner me niet al te veel meer van die avond na het etentjequote:
ik kan nog uren doorgaan over dit onderwerp. Ik heb nog zoveel weggelaten over uitgaan met je vrienden en je partner, over uitgaan met je (schoon)familie, over de "do's and don'ts", voordelen en nadelen, ed hele uitgaanswereld en veel meerquote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:44 schreef wonderer het volgende:
Dank je wel! Zoiets bedoelde ik ja![]()
Ik ga zelf nooit uit en ik probeer een boek te schrijven over een kroegtijger, dus dan moet ik het van andermans ervaring hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |