Mjah okay,maar kun je misschien niet je hetero vrienden overhalen een keertje mee te gaan? (mocht je er behoefte aan hebben natuurlijk)quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef Cybart het volgende:
nee zakje, ik snap je wel
als je homo uit gaat, en homo vrienden hebt, dan is het redelijk overbodig
ik heb geen homo's als vrienden
ga nooit homo op stap
en dan is het wel eens handig...
ik heb er geen behoefte aan, het was wel cool een paar maanden geleden toen ze wilden gaanquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Mjah okay,maar kun je misschien niet je hetero vrienden overhalen een keertje mee te gaan? (mocht je er behoefte aan hebben natuurlijk)
Ik zie toch een subtiel verschil tussen jou en Zakje..quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef Cybart het volgende:
nee zakje, ik snap je wel
als je homo uit gaat, en homo vrienden hebt, dan is het redelijk overbodig
ik heb geen homo's als vrienden
ga nooit homo op stap
en dan is het wel eens handig...
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zie toch een subtiel verschil tussen jou en Zakje..
Met plakslippers zonder bandjes.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
Zakje heeft grotere voeten denk ik.
Oh god... ik hoop dat ze dat goldmember-gebeuren zsm weer afschaffenquote:koekjevandeweek schreef op vandaag, om 22:36:
Hey leuk dat je ff op mijn profiel bent geweest,alles goed daar?
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woontquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
je bedoelt dat ik niet sletterig over kom...
ja dat klopt !!!
O god.. hij is aardig hoor die jongenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh god... ik hoop dat ze dat goldmember-gebeuren zsm weer afschaffen.
true truequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woont
Och welnee, Sam ( waar is hij geblevenquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ook dat jij vrijwel nooit in homotent-dingen komt, en Zakje er volgens mij bijna woont
YMCA leden missen elkaar toch he!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, Sam ( waar is hij gebleven?) komt er nog veeeeeeeeeeel vaker.
Dat heb ik ook. Ook niet de behoefte om het bij te houden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:43 schreef wonderer het volgende:
Zelfs ik heb een gay.nl profiel
Ik doe er alleen niks mee.
Nou, ik kreeg pas nog weer het "compliment" dat een aantal mensen het op het eerste gezicht niet aan me konden zien. Maar schuil homo?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
true true
maar volgensmij valt het bij jou ook mee, en komt het af en toe over dat het wel is,
maar is vlarpus ook een klein beetje een schuil homo?
Beetje jammer dat je je achter Sam moet verschuilen nuquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:46 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och welnee, Sam ( waar is hij gebleven?) komt er nog veeeeeeeeeeel vaker.
Over bier gesproken....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg pas nog weer het "compliment" dat een aantal mensen het op het eerste gezicht niet aan me konden zien. Maar schuil homo?Nee hoor.. ik kom best vaak in homotenten, maar ga net zo lief ergens anders heen, als het maar gezellig is dan vind ik het best. Ik ben gewoon heel makkelijk op dat punt.
En ik loop sowieso niet met Jan-en-alle-man mee naar huis, alleen met een echt leuke jongen overweeg ik dat
Wanneer heb je weer eens tijd?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Over bier gesproken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |