hmmm, dat verhaal idee komt me ergens bekend van voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, iedereen op gay.nl is echt heel sneu, en mensen die geen gay.nl-profiel hebben zijn heel fantastisch, een soort übermenschen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het wel goed dat ook mensen in een psychiatrische inrichting internet-toegang mogen hebben, maar ik vind wel dat er wat controle op moet zijn.
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
Ik tel er maar eentje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
no comment.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.
Ga naar bed en.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om gekke geluidjes te maken.
.... en scheten onder de dekensquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Truequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Volgens mij zijn de keren dat jij met iemand flikflooit waarvan je de volgende ochtend niet meer weet hoe die eruit ziet niet meer op een hand te tellen.
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Hoi!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef Weemz het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet/nauwelijks wordt aangesproken door enge mannen...
*klopt af*
Ik doe het altijd veiligquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.
Oh wacht, dat geldt voor beide varianten.
Wees er maar trots op!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Totdat je maandenlang met een probleem zit opgescheept.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
True![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |