Ben ik dan erg vervelendquote:Frama: Dag Dennis
DennisM: dag frama
Frama: Alles goed?
DennisM: ik mag niet klagen
Frama: Leuke foto's op je profiel!
DennisM: dankuwelvriendelijkbeleefd
Frama: haha, wat doe je zoal?
DennisM: wijn drinken
Komt uit een KLB-topic tegen nichtenquote:
nee, dan ben je eerlijkquote:
Mja, precies... als iemand een flinke lap profieltekst heeft gecomponeerd, dan mag je daar best een beetje op reageren vind ik. Doet ie niet voor de kat z'n snaarinstrument.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:16 schreef Cybart het volgende:
nee, dan ben je eerlijk
like that style
moeten ze maar je best doen om je aandacht te krijgen !
uiteindelijk willen ze toch weten of je een potentieel neukobject bentquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, precies... als iemand een flinke lap profieltekst heeft gecomponeerd, dan mag je daar best een beetje op reageren vind ik. Doet ie niet voor de kat z'n snaarinstrument.
Och, zover wil ik nog niet eens gaan (da's namelijk ook niet mijn eigen motivatie als ik iemand aanspreek). Maar probeer het vooral vermakelijk te houden. En dan mag het zélfs over het weer gaan! Maar niet die domme kruisverhoor-chats. Alles goed? Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ga je nog wat doen van 't weekend? Blablabla.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:24 schreef Cybart het volgende:
uiteindelijk willen ze toch weten of je een potentieel neukobject bent
mijn motivatie ook niet, nouja niet helemaal natuurlijkquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Och, zover wil ik nog niet eens gaan (da's namelijk ook niet mijn eigen motivatie als ik iemand aanspreek). Maar probeer het vooral vermakelijk te houden. En dan mag het zélfs over het weer gaan! Maar niet die domme kruisverhoor-chats. Alles goed? Wat doe je zoal in het dagelijks leven? Ga je nog wat doen van 't weekend? Blablabla.
Als ik niet zo lui was zou ik gigantische onzin-antwoorden uit m'n duim gaan zuigen... en kijken hoe lang 't duurt voor ze 't niet meer geloven....
"Nou, ik vertrek komende zaterdag naar Irak voor een cursus. Ja, iets met chemicaliën, maar het fijne weet ik er nog niet van, dat loopt allemaal via m'n buurman Ali."
Dat veranderde bij mij toen ik 25+ werdquote:Op donderdag 17 januari 2008 20:35 schreef Cybart het volgende:
en daarbij gaat het om het aangesproken worden, niet om het aanspreken natuurlijk!
Binnenkort eens uitproberenquote:aah joh, je moet dat gewoon doen, kijken wie er dan nog je humor kan waarderen
oooh, dan duurt het ook nog maar 4 maanden voor ik in die fase hang...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:50 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat veranderde bij mij toen ik 25+ werd.
let me now the results!quote:Binnenkort eens uitproberen.
never heard of it...quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:57 schreef DennisMoore het volgende:
Laphroaig hiero.
En Dance Trends - CD2 uit 1998.
Whiskyquote:
quote:hier TMF Yearmix 1995 (hoezo jeugdsentiment)
*zucht*quote:_EDWIN_: volgende keer wel ff 'hoi'zeggen..
DennisM: waarom?
_EDWIN_: oh sorry heb weer een bitch wakker geschud
_EDWIN_: probeerde alleen maar n conversatie te maken wijfie
_EDWIN_: kanker loser
DennisM: de vorige keer begon je ook al uit 't niets te schelden
met kansloze figuren als jij die meteen beginnen te zeiken zodra ze onvoldoende aandacht krijgen, heb ik dus liever niets te maken
je staat op de negeer nu
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:23 schreef DennisMoore het volgende:
Da's wel een nadeel van sommige goldmembers... wanneer je op hun profiel hebt geklikt:
[..]
*zucht*.
Het is toch wat... etc etc.
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruiptquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?.
Ik heb geen gay-profiel.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruipt
hoef je niet uit te leggen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:36 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik heb geen gay-profiel..
Ja, iedereen op gay.nl is echt heel sneu, en mensen die geen gay.nl-profiel hebben zijn heel fantastisch, een soort übermenschen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Zijn het niet gewoon allemaal loosers, op gay.nl?.
Nouja, op zich is het wel goed dat ook mensen in een psychiatrische inrichting internet-toegang mogen hebben, maar ik vind wel dat er wat controle op moet zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:33 schreef Cybart het volgende:
als je door niemand wordt aangesproken snap ik dat je zo reageert, waar de frustratie van afdruipt
hmmm, dat verhaal idee komt me ergens bekend van voorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, iedereen op gay.nl is echt heel sneu, en mensen die geen gay.nl-profiel hebben zijn heel fantastisch, een soort übermenschen.
quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, op zich is het wel goed dat ook mensen in een psychiatrische inrichting internet-toegang mogen hebben, maar ik vind wel dat er wat controle op moet zijn.
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
Ik tel er maar eentje hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:51 schreef MisterO het volgende:
Wat boeit het nou of je een gay.nl profiel hebt, stelletje zeikerds
no comment.quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie je in je lijst hebt.
Ga naar bed en.....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zin om gekke geluidjes te maken.
.... en scheten onder de dekensquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Truequote:Op donderdag 17 januari 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]!
Volgens mij zijn de keren dat jij met iemand flikflooit waarvan je de volgende ochtend niet meer weet hoe die eruit ziet niet meer op een hand te tellen.
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:24 schreef Zakje het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo op gay.nl ,als ik nieuwe mensen wil ontmoeten ga ik liever uit, dan zie je ook gelijk goed wat voor vlees je in de kuip hebt.
Hoi!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:22 schreef Weemz het volgende:
Ben ik even blij dat ik niet/nauwelijks wordt aangesproken door enge mannen...
*klopt af*
Ik doe het altijd veiligquote:Op donderdag 17 januari 2008 22:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies, en voor je het weet heb je een virus binnen.
Oh wacht, dat geldt voor beide varianten.
Wees er maar trots op!quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
True![]()
, maar je kan maar beter echt met iemand flikflooien dan een beetje flirterige berichtjes naar iemand typen waarvan je ook niet zeker weet hoe hij eruit ziet
Totdat je maandenlang met een probleem zit opgescheept.quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:27 schreef Zakje het volgende:
True![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |