en de leinding heeft niets door? er gaan geen bellen rinkelen dat er dingen moeten veranderen ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:32 schreef Sunjammer het volgende:
Whoppa. Er heeft er hier weer een ontslag genomen... Da's de zoveelste.
Een sapkuur werkt als ontgiftingskuur, veel afvalstoffen worden zo uit je lichaam gehaald , die er anders nog jaren in zatenquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?
waifquote:Op donderdag 17 januari 2008 12:55 schreef Zakje het volgende:
[..]
Een sapkuur werkt als ontgiftingskuur, veel afvalstoffen worden zo uit je lichaam gehaald , die er anders nog jaren in zaten. Daarbij ben ik met de feestdagen 2 kilo nogwat aangekomen, en ik wil mijn waif-figuur behouden
.
In de onderdelenshop vind je dit vast wel...quote:Op donderdag 17 januari 2008 11:42 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
Bestaan deze ook met een lengte van een paar meter, of moet ik gaan prutsen met kroonsteentjes?
De leiding maakt zich zorgen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 12:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en de leinding heeft niets door? er gaan geen bellen rinkelen dat er dingen moeten veranderen ?
De waif ja, ookwel heroin chic , dit dusquote:Op donderdag 17 januari 2008 13:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
waif![]()
trouwens die sapkuur is enorm slecht voor je lichaam, slechter dan die enkele afval stoffen die er nog in zitten
Nee dank je, dun ok, maar dan heb je toch echt het gevoel of je een geraamte ligt te n....nquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:31 schreef Zakje het volgende:
[..]
De waif ja, ookwel heroin chic , dit dus![]()
Zo erg is het bij mij nou ook weer niet hoorquote:Op donderdag 17 januari 2008 15:23 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dank je, dun ok, maar dan heb je toch echt het gevoel of je een geraamte ligt te n....n
Hebben al die homofoben weer wat te zeikenquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch niet van de afvalstoffen die eruit gekomen zijn he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |