wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkantquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:32 schreef Cybart het volgende:
sneakers met schapenvacht....
nog nooit gezien
cool idear tho
Waar!quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wel eens een keer sneackers met een koeienhuidje aan de buitenkant
jap jap jap,quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waar!Die moet ik gewoon hebben! Een beetje een hoog model hopelijk? En het is toch wel echte koevacht?
![]()
Oh bah, die zijn dus nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:42 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
jap jap jap,
was 2 jaar geleden in utrecht, spijt dat ik ze niet gekocht had, maar vond het toender tijd te gay
All starsquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Cybart het volgende:my new sneakers:
[ afbeelding ]
alleen heb ik dan het lage model...
zo lelijk dat ze weer zo stoer zijn![]()
![]()
reguliers dwars?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bezit alle horeca in de rue de vaseline in Amsterdam
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:01 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://youtube.com/watch?v=eejRZaL9-LQ
Dave Matthews Band - Two Step.
Geen idee, dat volg ik nietquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:05 schreef wonderer het volgende:
Was dat die gozer uit House? Met "half a brain"?
Dat valt me nou weer van je tegen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Geen idee, dat volg ik niet.
Zingen kan ie iig, half a brain or not!
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Zakje het volgende:
Ík ga nog snel wat eten, over 3 kwartier ga ik aan een 3 daagse sapkuur.
Valt best mee.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppen
klikt heel bekendquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Coastertommm het volgende:
Ja want 's nachts verbrand je niks ofzo.
Net mijn koffer gepakt, ik ben zo'n ramp daarinMijn vader neemt met gemak voor een week een mini koffer mee die ik mee neem als ik 2 nachten weg ga.
En nee ik ga niet op vakantie, iets van school..
'k Heb drie afleveringen ofzo gekeken, en toen vond ik het té 'Amerikaans' wordenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:15 schreef wonderer het volgende:
Dat valt me nou weer van je tegen...
kan je nog wel op 1 been staan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:21 schreef Ang3l het volgende:
Zat zat zat ZAT!
Gourmetten is gezelliiiiig
ja natuurlijk maakt het wel een verschil of je op dat moment nog een pak yoghurt leeg eet of nog een groot bord chili con carnequote:
alvast een voorproefje van andere smeuige gerechtenquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja natuurlijk maakt het wel een verschil of je op dat moment nog een pak yoghurt leeg eet of nog een groot bord chili con carne
Oow dat heb ik ook echt altijd...quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:18 schreef Coastertommm het volgende:
Ja want 's nachts verbrand je niks ofzo.
Net mijn koffer gepakt, ik ben zo'n ramp daarinMijn vader neemt met gemak voor een week een mini koffer mee die ik mee neem als ik 2 nachten weg ga.
En nee ik ga niet op vakantie, iets van school..
Ja dahag, ik zit vanaf nu 3 dagen aan niets anders dan sap en een centrumpil, vind je het gek dat ik nog eventjes op de valreep wat eetquote:Op woensdag 16 januari 2008 23:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's heel slecht, zo vlak voor het slapen gaan je nog vol proppen
Laurie maakt ALLES goed.quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Heb drie afleveringen ofzo gekeken, en toen vond ik het té 'Amerikaans' worden.
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:36 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja dahag, ik zit vanaf nu 3 dagen aan niets anders dan sap en een centrumpil, vind je het gek dat ik nog eventjes op de valreep wat eet.
Hij wil nog graatmagerder wordenquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ja, wat is anders het idee achter je hongerstaking?
en hoe voelt dat zo al die losse eindjes nog aan elkaar te moeten knopen, of wordt het meer na mij de zondvloed ?quote:
en heb je dan nog een paar dagen "rust" om af te kicken, of gelijk verder de volgende dag, en moving on to the next leven ?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:11 schreef Sunjammer het volgende:
Heerlijk. Het idee dat ik deze depressietank gewoon kan verlaten volgende week donderdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |