Foto!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb het er vandaag af laten halen...niks voor mij.
'k Zou 'm toch niet wegschoppenquote:
Wat een slappe TRS smoesquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:51 schreef DennisMoore het volgende:
('k Had natuurlijk niet de caps gemaakt om ze in een zo snel sluitend topic te plaatsen....)
Ik had afgelopen zaterdag maar eens gemoeten.. 't wordt onhandelbaarquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het er vandaag af laten halen...niks voor mij.
Voetbal kijken in de kroeg is leuk.. verder nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:47 schreef Tomasso het volgende:
Kameraden
Hand in hand, voor Feyenoord 1.
Geen woorden maar daden, leve Feyenoord 1
En daarna naar DIG. En V&A.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat 't topic nu weer van LIF naar VBL?
dan ja jij zeker pleitte voordat SCH dan weer zijn rentree maakt ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:17 schreef DennisMoore het volgende:
Gaat 't topic nu weer van LIF naar VBL?
dan ga jij het nog mega druk krijgen om al die TRS wannabe\s met hun aziaatjes eruit te filterenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
FOT, we gaan nog ooit naar FOT!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:32 schreef Vlarp het volgende:
Mag ik ruilen voor het LESBEAU topic?
We chatten nog best generalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:23 schreef BrandX het volgende:![]()
just droppin' by to say hi!
alles nog naar wens hier?
Nou vooruit. Omdat jij het bent.quote:
Nee, ik doe niet aan koekjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat je een pak Bastognekoeken koopt en dat dat pak na een paar uur al half op is?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Voetbal
Hebben jullie dat ook? Dat je een pak Bastognekoeken koopt en dat dat pak na een paar uur al half op is?
quote:
eh, andersom: na een half uur is het pak geheel leeggevrotenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:44 schreef Andyvie het volgende:
Voetbal
dat herken ik ook wel, maar dan met chocoladequote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:57 schreef BrandX het volgende:
eh, andersom: na een half uur is het pak geheel leeggevroten
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vandaag trouwens wel iets opmerkelijks meegemaakt, nou ja, opmerkelijks, ik mertke het op zeg maar. Ik was op het station van Utrecht aan het wachten op een bankje. Komen er twee meisjes/vrouwen/jongedames aanlopen. Met hoofddoekjes, dus vast Marokkaans of iets in die richting. Terwijl ze langslopen hoor ik de ene tegen de andere zeggen "Jij ging vanavond toch neuken?" en toen zagen ze dat ik het gehoord had en liepen gehaast weer verder. Opmerkelijk, nietwaar? Ik bedoel, ze mogen van mij best neuken. Maar ik had gewoon niet verwacht dat gehoofddoekte meisjes het daar zo openlijk over hebben. Vooroordelen ook altijd.
Nouja, wel anaal natuurlijk. Ivm maagdenvlies enzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Opmerkelijk, nietwaar? Ik bedoel, ze mogen van mij best neuken. Maar ik had gewoon niet verwacht dat gehoofddoekte meisjes het daar zo openlijk over hebben. Vooroordelen ook altijd.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En toch steeds weer kijken in onzin hé?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk zelden in ONZ.
KLB is het nieuwe ONZ.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind er namelijk te veel bagger staan. Heel soms zijn er leuke topics (zoals dat CD-cover-maak-topic), maar het overgrote deel is gewoon bagger.
Nee je kraamt het regelmatig uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kijk zelden in ONZ.
Voor wie?quote:
Dat is onzin!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee je kraamt het regelmatig uit.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
KLB is het nieuwe ONZ.
Vuile tyfusbroeste geeft klap in mijn gezicht!!!!
he gaat het nu weer over anaal, we zijn nu in GC he. Goedenavond trouwensquote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, wel anaal natuurlijk. Ivm maagdenvlies enzo.
Blij met je "cadeautje" ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik schrok me de schijt...ik ben opeens goldmember.
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.quote:
Dat je niet kunt parkeren?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Ff schriftelijk beroep geschreven tegen een parkeerbon. Wat denken ze wel?!
Nee, omdat dat klote bouwbedrijf onze vergunningshouders parkeervakken volleggen met hekken, bouwmaterialen en hun wagens!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat je niet kunt parkeren?
En waar stond jouw auto?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, omdat dat klote bouwbedrijf onze vergunningshouders parkeervakken volleggen met hekken, bouwmaterialen en hun wagens!
Tussen de echte parkeervakken in zitten van die grote stukken stoep... overbodige stukken stoep aangezien er geen loop-trottoir aan grenst, waar de bewoners bij erge drukte hun auto ook wel eens neerzetten. En aangezien het bouwbedrijf gezellig 4 vakken in beslag nam (weer) had ik daar dus mijn auto neergezet. Bon. 50,- EUR. Ja dįįįįg!quote:Op woensdag 16 januari 2008 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En waar stond jouw auto?
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:37 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk klaar voor een ieder
Veertigers en jochies van 16.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.
ja en om Erik straks in FOT tevreden te stellen zouden we daar eigenlijk eens allemaal een actiefoto moeten plaatsen van die rituelen ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?De ene al anderhalf uur en de ander straks 10 minuutjes?
wat dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:25 schreef DennisMoore het volgende:
*2 jaar oude taak van to-do-lijst streep*.
ik heb zelfs mijn benen geschoren vanochtendquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn we nu weer allemaal met ons ochtendritueel bezig?De ene al anderhalf uur en de ander straks 10 minuutjes?
krijgen we pics te zien van het resultaat ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 09:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wat dan?
[..]
ik heb zelfs mijn benen geschoren vanochtend![]()
nou ja benen, been. Ga zometeeen weer voor een half dagje pijniging met naalden, met als resultaat mooie tattoo's dus ik moest wel :S
Maar goede morgen allemaal.
En stroekie jij doet me aan Yvonne Keuls denken
het heeft toch zeker 1 uur geduurd, en dat is exclusief koffie. Goedemorgen trouwensquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet zo he!quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Da's ongeveer nu ja, maar een kwartier geleden was het Mawnin.quote:
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's ongeveer nu ja, maar een kwartier geleden was het Mawnin.
Vooruit, dan ga ik maar bij je spieken... tevreden?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zie opeens dat ik door veel 40ers bekeken wordt en dat is nou precies wat ik niet wilde weten.
schuif je wel voorzichtig? en niet via klinkerweggetjes, want anders mors je veel te veelquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Semisane het volgende:
[..]
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.
Senkjoe, net wat ik nodig had voor deze enge dag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:21 schreef Semisane het volgende:
* Semisane schuift GDP een kopje thee toe.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
Wat wil je ons nog vragen?
Alles goed? ().
Mag ik jouw lepeltje even lenen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Sunjammer het volgende:
*al thee had*
*rotatie-ijzertje overgooi*quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik jouw lepeltje even lenen?
En welkom Tom
Dank u.quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:56 schreef Sunjammer het volgende:
*rotatie-ijzertje overgooi*
quote:Op woensdagavond 16 januari 2008 vindt vanaf 19.30 de eerste editie van European Dreams plaats in de Melkweg, Amsterdam. Nieuwjaar voor Europa met muziek, debat, interviews, films, cabaret en fotografie. Onder andere Piet Hein Donner, Thomas von der Dunk, Boris van der Ham, John de Wolf & Turkiyemspor, Joost Conijn en Alexander Pechtold zijn te gast. Er zijn optredens van o.a. Leaf, Ellen ten Damme, Typhoon, Balkan Beatz en Nabil.Er is nog een beperkt aantal kaarten (5 euro) bij de deur van de Melkweg verkrijgbaar.
Tof hoor. Ik heb jarenlang ook in een orkest gespeeldquote:Op woensdag 16 januari 2008 12:02 schreef Coastertommm het volgende:
Dankje!
In Amsterdam is het leuk hoor, weer lekker druk als altijd..En ik doe klassiek slagwerk, dus speel eigenlijk alleen maar klassiek, in orkesten enzo
.
Wat vet! Wat speel je? Of speeldequote:Op woensdag 16 januari 2008 12:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tof hoor. Ik heb jarenlang ook in een orkest gespeeld. (Niks heel goeds, maar toch
.)
Waarom enge dag? Heb je een blind date?quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Senkjoe, net wat ik nodig had voor deze enge dag.
Je hebt een date met een american idol?quote:
nee American Idol is weer begonnen en dat haalt m'n zenuwen voor vanmiddag eventjes weg nu.quote:
Da's een genetische aanleg, het wijn-gen. Dat bevindt zich op hetzelfde chromosoom als het thee-gen (ze lusten dus ook vaak geen koffie).quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag.. waarom houden zoveel homo's van wijn? Het valt me echt opOf rosé ofzo.. terwijl ik juist van de bier ben. En wijn echt totaal niet lekker vind. Meer bierliefhebbers? Ja toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Gelukkig is het slechts een aanleg, en zijn er ook zįt homo's die zowel bier als wijn, en zowel koffie als thee blieven.
Waarom zou je zenuwen moeten krijgen van een teevee show? Sta je er zelf in?quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
nee American Idol is weer begonnen en dat haalt m'n zenuwen voor vanmiddag eventjes weg nu.
Whaha, ik heb 1x auditie gedaan voor Popstars the Rivals als geintje. Nooit meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:18 schreef Semisane het volgende:
Waarom zou je zenuwen moeten krijgen van een teevee show? Sta je er zelf in?
* Semisane zou dat stiekum wel gaan kijken, als CDP gaat zingen in Idols.![]()
Als je 17 bent, moet je ook gewoon bier drinken en geen wijn...behalve als je Frans bent. Van naam of nationaliteit maakt in dit geval niks uit Wijn komt als je een oude nicht bent.quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:35 schreef Coastertommm het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag.. waarom houden zoveel homo's van wijn? Het valt me echt opOf rosé ofzo.. terwijl ik juist van de bier ben. En wijn echt totaal niet lekker vind. Meer bierliefhebbers? Ja toch?
Ah..zie wel...dus toch een blind date!quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Whaha, ik heb 1x auditie gedaan voor Popstars the Rivals als geintje. Nooit meer.
En het gaat er om dat AI kijken juist mn zenuwen wegneemt.. moet straks naar een belangrijke meeting
I wish. Ik zit voor Expreszo straks op het ministerie van OCWquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Semisane het volgende:
Ah..zie wel...dus toch een blind date!
Ik drink al wijn sinds mijn 12equote:Op woensdag 16 januari 2008 13:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Als je 17 bent, moet je ook gewoon bier drinken en geen wijn...behalve als je Frans bent. Van naam of nationaliteit maakt in dit geval niks uit Wijn komt als je een oude nicht bent.![]()
![]()
![]()
Dennismore: de wijngen bestaat niet...das een mythe...enkel de alcoholgen bestaan en die is aanwezig in elke homo.
Da's te zien.quote:
Z'n naam: Ben Haar.quote:
Jaloers ?quote:
Je was op je 12e al een oude nicht!quote:
quote:
Oohw politiek...niks om je druk om te maken...dat doet de politiek namelijk ook nooit.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I wish. Ik zit voor Expreszo straks op het ministerie van OCW
Gaat over de homo-emancipatie notaquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:48 schreef Semisane het volgende:
Wat ga je daaro doen dan?
Ach zo...nou doe je best dan maar, want dat ging nergens over de laatste paar jaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Gaat over de homo-emancipatie nota
Ben Fur?quote:
Gay.nl...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef Coastertommm het volgende:
JaKoffie lust ik ook niet.
Shit.
Naja, als ik 60 ben en gay.nl profielen van 16 jarigen bezoek zal ik wel aan de wijn zitten
Er staan best interessante dingen in hoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:51 schreef Semisane het volgende:
Ach zo...nou doe je best dan maar, want dat ging nergens over de laatste paar jaar.![]()
Wat wil je met zo'n partij aan de macht als cda...en nog erger..CU.
Ik hou het toch liever bij colombiaanse coke.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ben Fur?.
djezus! wat een gedrocht...
ow en bier is lekkerder dan wijn, behalve bij het eten. maar achteraf toch maar een havanna club coke!
.
Ik ben het niet tegengekomen in de afgelopen versies...maar ja...wellicht deze keer...ik zal mijn vooroordelen laten varen...en ook enkel omdat jij er mee te maken heb hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan best interessante dingen in hoor
volgens mij poeder jij je neus nog zelfs met de afgebladderde verfresten van de westerkerk my dear.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:55 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik hou het toch liever bij colombiaanse coke.
hyves...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:56 schreef Coastertommm het volgende:
Nou, hyves is leuk hoor.
Gay.nl niet nee.
Ben daar al tijden niet meer geweest hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
volgens mij poeder jij je neus nog zelfs met de afgebladderde verfresten van de westerkerk my dear.
hij is thans ook net gerenoveerdquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben daar al tijden niet meer geweest hoor.
Best jammer ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij is thans ook net gerenoveerd.
Hómó!quote:
Bier is lekker koud en fris en bitter, maar met name 's avonds of bij bepaald eten is het fijner om voor een 'ronde, volle, kruidige, warme' smaak te gaan, en dan is een rooie wijn lekkerderquote:Naja, als ik 60 ben en gay.nl profielen van 16 jarigen bezoek zal ik wel aan de wijn zitten
Welkequote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Verder weten jullie m'n mening wel. Gevolg was dat ik in een overvolle bus zat, waarbij iemand het "lef" had hetzelfde geurtje op te doen als m'n vriendje
laat me raden; jean Paul gaultierquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:10 schreef Tomasso het volgende:
Oleeee, het is weer zelfmoord woensdag/woensdag gehaktdag, dus iemand had zich vanmorgen weer eens voor de trein gegooid.
Verder weten jullie m'n mening wel. Gevolg was dat ik in een overvolle bus zat, waarbij iemand het "lef" had hetzelfde geurtje op te doen als m'n vriendje
Ik zeg niets, want dan gaan jullie hem allemaal op doenquote:
Zi hier het bewijs dat ook in de H de smaken heel erg verschillen en dat we niet allemaal het zelfde zijn zoals de hetero's altijd denkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
Ik vind bier en koffie indd heel vies![]()
![]()
Ik heb het wel geprobeerd! te vaak! En bier drink ik soms, maar het blijft vies....
Bierquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Ik heb het wel geprobeerd! te vaak! En bier drink ik soms, maar het blijft vies....
ach, het drinkt lekker wegquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Dan vind ik dan weerquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik ben weer niet zo'n pisang ambon - sambucca - dropshot liefhebber
Precies! en dat kan ook zonder alcoholquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:42 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dan vind ik dan weermaja, das weer superduur.... ach dan maar minder alcohol!
Als ik maar lol en gezelligheid kan hebben met mn vrienden.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:23 schreef MisterO het volgende:
![]()
Als ik 3 dranken niet tof vind, zijn het deze welquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, het drinkt lekker weg.
ik ben weer niet zo'n pisang ambon - sambucca - dropshot liefhebber
heb ik dus ook. echt van die kotsdranken. Plus dat de smaak zo vreselijk lang blijft nahangen in je keel en maag.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als ik 3 dranken niet tof vind, zijn het deze wel. Met de meeste (sterke) drank weinig moeite, maar met die 3
![]()
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
Zi hier het bewijs dat ook in de H de smaken heel erg verschillen en dat we niet allemaal het zelfde zijn zoals de hetero's altijd denken
Bwhehe, je komt uit Tilburg.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:13 schreef Cairon het volgende:
oh jah Deurne met 0-4 verloren van Feynoord
pauperboeren!
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)quote:
reserva en 8 anos!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)
Havana Club 7 jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vodka en rum (wel een goede 7 jaar oude)
quote:
Warme chocolademelk met jus d'orange en sambuca lijkt me ook heerlijk ja.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Zakje het volgende:
Ik drink alles, en het liefste door elkaar
![]()
.
je weet toch wel wat een mojito is?quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
Zijn dat een soort van gepunnikte lama's voor op de schoorsteenmantel?
Shut your evil, evil pie-hole!quote:
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:46 schreef Zakje het volgende:
Ik drink alles, en het liefste door elkaar
![]()
.
Je vergeet die rietsuiker.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je weet toch wel wat een mojito is?
mint, rum, soda, limoen, crushed ice?.
Hmm, nee, ik bestel altijd gewoon bierquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
Een vrij verwachte opmerking van je Cairon...niet te veel moeite doen om ons te verrassen hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>
Maar dan heet het weer anders, kan er even niet zo snel opkomenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je vergeet die rietsuiker.
En met aardbeien erbij kan ook heel lekker zijn![]()
Ik vond hem ook iets te makkelijkquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Een vrij verwachte opmerking van je Cairon...niet te veel moeite doen om ons te verrassen hoor.
Oh bah nee, dat vind ik wel zo vies. Dat spuug ik (boos) uitquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:05 schreef Cairon het volgende:
[..]
<<< vul hier een verplichte opmerking over zaad in >>>
Een strawberry Mojitoquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar dan heet het weer anders, kan er even niet zo snel opkomen
en toch was het zwaar cool om te zien !!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:13 schreef Cairon het volgende:
oh jah Deurne met 0-4 verloren van Feynoord
pauperboeren!
ach, soms is het zo moeilijk ergens positief over te kunnen doen, weet je tochquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:28 schreef Cybart het volgende:
[..]
en toch was het zwaar cool om te zien !!!
ghe ghe, you're right!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach, soms is het zo moeilijk ergens positief over te kunnen doen, weet je toch.
hey bartus!
Mja, fijne film wel (laatst weer 's gedownload en gekeken), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand 5 verschillende versies en 9 uur bonusmateriaal gaat zitten kijkenquote:Op woensdag 16 januari 2008 16:54 schreef Semisane het volgende:
And now for something totally different..Wopla!!! Eventjes besteld >> Blade Runner Collector's Edition.
1 van de meest briljante SciFi's ooit.
[ afbeelding ]
me blij.
Wat is internet toch fijn... dit soort kennis met een paar muisklikken toegankelijkquote:Zootje is van oorsprong de verkleinvorm van het zelfstandig naamwoord (de) zo. Dit betekende oorspronkelijk 'hoeveelheid eten die tegelijk gekookt wordt of voor één maaltijd genoeg is'; bijvoorbeeld een zo vis of een zo sla. Hieruit is de betekenis 'hoeveelheid, massa' ontstaan, en vervolgens ook 'rommel, bende'. In deze afgeleide betekenissen wordt zo van oudsher meestal in de verkleinvorm gebruikt: zootje. Omdat zootje zo'n eigen toepassingsgebied heeft gekregen, is het in veel woordenboeken als aparte ingang opgenomen.
Waar komt zooitje dan vandaan? Zooi is een spreektalige variant van zo (net als strooi naast stro en vlooi naast vlo), die ook in de schrijftaal in zwang is geraakt. Hieruit ontstond de verkleinvorm zooitje.
Beide vormen bestaan al zeker sinds de negentiende eeuw. Hoewel zooitje niet in įlle hedendaagse woordenboeken is opgenomen (zootje wel), zijn ze allebei juist. Welke vorm je gebruikt, is vooral een kwestie van smaak: sommige mensen vinden zootje mooier, anderen zooitje.
allebei nog ingepakt... Straks meer, maar mijn broeder moet eerst de douche uit :Squote:Op woensdag 16 januari 2008 10:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
krijgen we pics te zien van het resultaat ?
:squote:
quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
allebei nog ingepakt... Straks meer, maar mijn broeder moet eerst de douche uit :S
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hi!quote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
*nieuw!
Wat is je voornaam?
Tom
Wat is de betekenis van je nickname?
Ja.. vroeger (lees, 1e klas) was ik gek van achtbanen etc. Vandaar.
En die van je user-icoon?
Ik vond dr wel schattig.
En van je signature?
Goh, die heb ik niet volgens mij..
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
In dit topic? Door mezelf, tijdens mij kansloze 'ik verveel me dus ga fok uitspitten' uurtjes
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Ik heb mezelf nog nooit geneukt (er is wel iemand die dat kan toch?! Echt insane.)
Hoe oud ben je?
17 (ooh jeetje, wat jong.)
Wat voor studie/werk doe je?
Conservatorium (Amsterdam)![]()
Waar woon je (ongeveer)?
Tussen de mooie landbouwvelden van de bruisende stad Lelystad
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nee, nu niet
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Neuh
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Muziek, voor de rest heb ik niet echt een leven.![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Ja, geen idee. Omdat ik toch even niks te doen heb?
Wat is je eerste indruk van ons?
Kan niet beter. Echt.
Alles goed? ().
Dus; hoi!
bij het lijnen zetten de vorige keer op mijn been was het een beetje verkeert gegaan, toen was ie rood van het scheren geworden :S 4 weken lang met een raar rood en jeukend been rond gelopen :Squote:Op woensdag 16 januari 2008 18:22 schreef Zakje het volgende:
[..]
Vooral die op je arm vind ik er mooi uitzien! Ik dacht altijd dat net na een tattoo je huid helemaal rood en stuk zou zijn, maar kennelijk is dat niet zo
.
achtbanen zijn nog steeds coolquote:Op woensdag 16 januari 2008 11:47 schreef Coastertommm het volgende:
*nieuw!
Wat is je voornaam?
Tom
Wat is de betekenis van je nickname?
Ja.. vroeger (lees, 1e klas) was ik gek van achtbanen etc. Vandaar.
En die van je user-icoon?
Ik vond dr wel schattig.
En van je signature?
Goh, die heb ik niet volgens mij..
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie?
In dit topic? Door mezelf, tijdens mij kansloze 'ik verveel me dus ga fok uitspitten' uurtjes
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Ik heb mezelf nog nooit geneukt (er is wel iemand die dat kan toch?! Echt insane.)
Hoe oud ben je?
17 (ooh jeetje, wat jong.)
Wat voor studie/werk doe je?
Conservatorium (Amsterdam)![]()
Waar woon je (ongeveer)?
Tussen de mooie landbouwvelden van de bruisende stad Lelystad
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten?
Nee, nu niet
Heb je een vriendje? (of zoiets)
Neuh
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen?
Muziek, voor de rest heb ik niet echt een leven.![]()
Waarom geef je antwoord op al deze vragen?
Ja, geen idee. Omdat ik toch even niks te doen heb?
Wat is je eerste indruk van ons?
Kan niet beter. Echt.
Alles goed? ().
Dus; hoi!
Och, als het al vanaf de 19e eeuw gangbaar isquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
Oeh, goed om te weten. Ik dacht altijd dat zooitje fout was. Hoewel je spreektaal niet per se als "goed" kan bestempelen, natuurlijk...
Mja, je zegt "wat is het een zooi" en niet "wat is het een zo".quote:Puur gevoelsmatig zou ik trouwens ook zeggen dat "zootje" iets anders is dan zooi(tje).
Ik zag laatst iemand individu's typen. Dus ik was al met een uitlach-post bezig, toen ik het tóch nog even ging checken. Blijkt zowel individu's als individuen te mogen! Dat klinkt toch helemaal niet, individu's? 'k Was helemaal confu'squote:En nu ik het zo vaak gelezen heb, betekent het helemaal niks meer en is het gewoon raar
Een dansjequote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Daar heb ik volgende week woensdag en volgende week vrijdag een date.quote:
Ik vind: zooi is een bende, een rommel, een rotzooi (quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, je zegt "wat is het een zooi" en niet "wat is het een zo".
Dus een beperkte zooi zou een zooitje zijn..?
Taalpurist zijn is best rottig soms, voor je het weet maak je een duffe foutquote:Ik zag laatst iemand individu's typen. Dus ik was al met een uitlach-post bezig, toen ik het tóch nog even ging checken. Blijkt zowel individu's als individuen te mogen! Dat klinkt toch helemaal niet, individu's? 'k Was helemaal confu's.
En die drink je natuurlijk het Okura.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Schopje naar TTKquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
Taalpurist zijn is best rottig soms, voor je het weet maak je een duffe fout
Eerlijk is eerlijk, ik vind het spuuglelijk.. Wat moet het voorstellen?quote:Op woensdag 16 januari 2008 18:45 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vervolg van na het douchen
Mja, ik vind het ook wel erg groot en erg zwart enzo. M'goed, smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef MisterO het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik vind het spuuglelijk.. Wat moet het voorstellen?
ik hou sowieso niet van tattoos
Moijto's zijn erg lekker!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die drink je natuurlijk het Okura.
is dat een uitnodiging? "@quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En die drink je natuurlijk het Okura.
op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik vind het spuuglelijk.. Wat moet het voorstellen?
ik hou sowieso niet van tattoos
OK, well ik ben blij dat je er tevreden mee bent!quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)
de ander is een celtic dragon, dies gewoon mooi
Ik geef je props voor die treequote:Op woensdag 16 januari 2008 19:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
op mijn arm is een tree of life. heeft heel veel betekenis (voor mij)
de ander is een celtic dragon, dies gewoon mooi
jap deed pijn. Maar idd iedereen heeft zijn eigen smaak en dat is ook wel prima...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef MisterO het volgende:
[..]
OK, well ik ben blij dat je er tevreden mee bent!
Deed het ook pijn?
Het is heel riskant met jou proberen af te spreken.quote:
't Is ook wel gemeen om het in zo'n Spa-flesje mee te sjouwen...quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Coastertommm het volgende:
En om even op de alcohol tour door te gaan.. wodka! Stolichnaya is wel het leukst. Leuk als vriendinnen dan vragen of ze ook een slokje van je 'water' mogen en dan vervolgens een flinke slok nemen en bijna moeten kotsen
De draak is ook groot mijn hele onderbeen is bezet, maar dat vind ik juist leuk. Zie je me van de zomer al lopen met mijn korte broek en mijn birkenstock, te gezonde, sandaalenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:33 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik geef je props voor die tree, alleen die draak vind ik zo......groot, maar misschien lijkt dat slechts zo door de foto
.
Het doet pijn, erg veel pijn, als je een woes bent die er al niet tegen kan om het te zien, zal ik het ook niet doen. Want het is het gevoel van een verdovingsspuit bij de tandarts en dan aldoor... Plus dat op je bot tattoeeren nog pijnlijker is...quote:Zelf zou ik graag een zonnetje of een streepjescode willen (net boven de boxer op dat pelvis-bot), maar ik ben bang geworden nadat ik een keertje ging kijken, misschien toch een keer moed verzamelen.
dit is nog niet het snelst hoor, t kan snellerquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Coastertommm het volgende:
Wow, wat gaat het hier snel men, ik ben alleen maar langzame fok topics gewend (oke, Idols topic is een uitzondering)
Maar ik heb al een indruk gekregen hoor.. maar ben alles gewend (eh..)
Ik studeer klassiek slagwerk, dus ik studeer niet conservatorium. Beetje vaag opgeschreven oid. En ehm.. ja, heb wel dingen zelf gecomponeerd, maar dat zijn dan etudes voor mezelf, omdat ik zelf het beste weet wat ik het lastigst vind..
En om even op de alcohol tour door te gaan.. wodka! Stolichnaya is wel het leukst. Leuk als vriendinnen dan vragen of ze ook een slokje van je 'water' mogen en dan vervolgens een flinke slok nemen en bijna moeten kotsen
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is ook wel gemeen om het in zo'n Spa-flesje mee te sjouwen...
Ik draag eigenlijk nooit korte broekenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:45 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De draak is ook groot mijn hele onderbeen is bezet, maar dat vind ik juist leuk. Zie je me van de zomer al lopen met mijn korte broek en mijn birkenstock, te gezonde, sandaalen
[..]
Het doet pijn, erg veel pijn, als je een woes bent die er al niet tegen kan om het te zien, zal ik het ook niet doen. Want het is het gevoel van een verdovingsspuit bij de tandarts en dan aldoor... Plus dat op je bot tattoeeren nog pijnlijker is...
ooit wil ik dit nog ergens de ingrediėnten van de mens op mijn lichaam
i think we both grew up last yearsquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is heel riskant met jou proberen af te spreken.
Sterke drank mag toch pas vanaf 18 jaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:49 schreef Coastertommm het volgende:.
Je snapt toch wel dat het gewoon in een water glas zat en dat de barman heel veel had ingeschonken?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik draag eigenlijk nooit korte broeken, als het heel warm is een fladderige linnen broek of mijn zwembroek( een speedo, maar wel met korte pijpjes
), maar goed, ik kan me voorstellen dat je je tattoo graag wilt showen deze zomer
. Alleen.........waarom toch birkenstocks ?
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind ze echt geweldig! Waarom, vind birkenstocks super! Buiten dat, met teenslippers kan ik niet auto rijden. En andere sandalen zijn raar :S en teva's vind ik niet lekker lopen. Birkenstocks lopen altijd lekker!!
Ik had ook flink problemen kunnen krijgenquote:Op woensdag 16 januari 2008 19:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Sterke drank mag toch pas vanaf 18 jaar?
Strapless teenslippers worden nog teenslippers genoemd omdatquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.
ik stamp te lomp op mijn pendalen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:04 schreef Zakje het volgende:
[..]
En strapless teenslippers ? Kun je daar niet mee auto rijden? Birkenstocks vind ik persoonlijk altijd zo.... onflatteus.
Nee, door die speciale plakzool blijven ze heel goed zittenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Strapless teenslippers worden nog teenslippers genoemd omdat
Kan je dan niet net zo goed op blote voeten lopen zonder wat dan ook eronder/omheen/op?
Sorryquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb je diarree ofzo, Tomasso?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:15 schreef hierissieweer het volgende:
teenslippers die plakken aan je voet?
Jij had liever Sinterklaas?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:16 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom krijg ķk nou weer de zwarte piet...
Mij dus ook niet. Ben sowieso al geen slipper, in welke vorm dan ook, fan.quote:
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:18 schreef Zakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ideaal, ik ga ze zeker weer op de kop tikken deze zomer.
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan jequote:Op woensdag 16 januari 2008 20:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
en dat blijft zitten en je kan ze ook ff "uit" doen als je dat wilt?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:28 schreef DennisMoore het volgende:
ik zuip me kapot
m'n lever bijna verrot
te lekker, merlot
Daar word ik een beetje verdrietig vanquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:20 schreef Tomasso het volgende:
Jij had liever Sinterklaas?
[ afbeelding ]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:24 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jep, gewoon eraf trekken, en als je ze weer aan wilt hard erop gaan staan en weg kan je
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teintquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry maar het ziet er verschrikkelijk uit...
Heel veel zand jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:31 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
maar trekt ook lekker veel vuil aan, of niet?
Sta je zo op de Erasmusbrug, opeens hele zandstormen naar je slippers.quote:
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhygienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion thoughquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
vind ik wel handig, want dan zie ik of ik wel gekleurd ben geworden....quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:35 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind 2 diagonale witte, ongebruinde strepen over je voet er pas verschrikkelijk uitzien, ik ga voor een egale teint.
tzou wat wezen he:Pquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is zakje opeens de modeflater van de week?
Comfort en functionaliteit, ik gebruik ze als ik op vakantie ben, en dan is het fijn als je niet over loeiheet zand met je blote voeten hoeft te lopen bij een strandwandeling, maar wel de egale bruine voeten krijgt die je wilt hebbenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het gaat mij meer om comfort, functionaliteit en een klein beetje fashionablity dan om twee witte strepen op mijn voeten die 95% van het jaar bij mij in sokken en schoenen zitten. die dingen die aan je voet blijven plakken kunnen nooit echt goed zijn voor ondersteuning of bescherming van je voet, zijn volgens mij ook nog eens onhigienisch en dan lijkt het sowieso alsof je met blote poten rondwaggelt, wat er in mijn ogen een beetje tacky uitziet. just my opinion though.
Oooh maar ik heb zovaak een modemisser, gelukkig corrigeert de posse dat snel en grondig. Zo heb ik ooit eens in een vlaag van verstandsverbijstering een driekwart broek gekocht.....1 keer gedragenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is zakje opeens de modeflater van de week?
even 1 a 2 dagen doorzetten en ben je er doorheen!quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Coastertommm het volgende:
Ik blijf wel gewoon in luchtige sneakers rondlopen. Ik krijg altijd zo'n wond tussen mn tenen
als ik dan mijn voeten niet wil verbranden draag ik mijn sneakers die uitgaan zodra ik mezelf heb genesteld op mijn badhanddoek. Ik ga in ieder geval niet mijn voeten verknallen door op plakjes klevend materiaal, wat me doet denken aan een strook vliegvangspul, te lope, waardoor elk hobbeltje de stand van mijn voetzool verandert in een stand waarin die niet behoort te staan. het verschil daarin met teenslippers of sandalen is dat die stijver kunnen zijn en los komen van de voet en daardoor ook bescherming kunnen bieden tegen kiezeltjes, onregelmatigere ondergrond etc. en neem dat maar aan van iemand die zijn leven lang op steunzolen loopt en de meest aangepaste hardloopschoen moest omdat ie een hilarisch erge vorm van platvoeten heeft...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Comfort en functionaliteit, ik gebruik ze als ik op vakantie ben, en dan is het fijn als je niet over loeiheet zand met je blote voeten hoeft te lopen bij een strandwandeling, maar wel de egale bruine voeten krijgt die je wilt hebben, dat is nogeens functionaliteit. Daarbij draag ik wel een hele fancy zonnebril , dus qua fashionisto-gehalte zit het wel goed
.
Het klinkt ergens wel erg schattig.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
skeempie, klinkt niet erg fashionista, platvoeten....
Oooh ik heb ook steunzolen van de podotherapeut gekregen, mijn achillespezen zijn iets te kort waardoor ik altijd op mijn voorvoet/tenen loop met mijn hielen ietsje boven de grond, maar ik krijg die dingen niet in al mijn schoenen...........Dus leef ik maar met mijn korte peesjes, en de zooltjes liggen ergens stof te happenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als ik dan mijn voeten niet wil verbranden draag ik mijn sneakers die uitgaan zodra ik mezelf heb genesteld op mijn badhanddoek. Ik ga in ieder geval niet mijn voeten verknallen door op plakjes klevend materiaal, wat me doet denken aan een strook vliegvangspul, te lope, waardoor elk hobbeltje de stand van mijn voetzool verandert in een stand waarin die niet behoort te staan. het verschil daarin met teenslippers of sandalen is dat die stijver kunnen zijn en los komen van de voet en daardoor ook bescherming kunnen bieden tegen kiezeltjes, onregelmatigere ondergrond etc. en neem dat maar aan van iemand die zijn leven lang op steunzolen loopt en de meest aangepaste hardloopschoen moest omdat ie een hilarisch erge vorm van platvoeten heeft...
skeempie, klinkt niet erg fashionista, platvoeten....
quote:
En over een half jaar heb je ongelooflijk veel last van je rug, omdat je continue verkeerd looptquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooh ik heb ook steunzolen van de podotherapeut gekregen, mijn achillespezen zijn iets te kort waardoor ik altijd op mijn voorvoet/tenen loop met mijn hielen ietsje boven de grond, maar ik krijg die dingen niet in al mijn schoenen...........Dus leef ik maar met mijn korte peesjes, en de zooltjes liggen ergens stof te happen
Ik hoop voor je dat je nog lang goed kan lopenquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
Oooh ik heb ook steunzolen van de podotherapeut gekregen, mijn achillespezen zijn iets te kort waardoor ik altijd op mijn voorvoet/tenen loop met mijn hielen ietsje boven de grond, maar ik krijg die dingen niet in al mijn schoenen...........Dus leef ik maar met mijn korte peesjes, en de zooltjes liggen ergens stof te happen
Who cares about rug en houding en gezondheid. Zolang je maar geen twee witte strepen ziet in die twee weken vakantie.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog lang goed kan lopen.
Ik houd ze in ieder geval in mijn schoenen. Aangezien mijn ene been langer is dan het andere en ik platvoeten heb zou het zeer verstandig zijn voor mijn rug en benen dat ik ze draag. Misschien ook advies voor jou omdat alles wat onderin gebeurt invloed heeft op de rest van je lichaam 9rug, stand van je bekken etc)
Nouja, ik loop eigenlijk vanaf dat ik heel klein ben al zo, en alles gaat prima , ik ben alleen ietsje onstabielerquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:58 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je nog lang goed kan lopen.
Ik houd ze in ieder geval in mijn schoenen. Aangezien mijn ene been langer is dan het andere en ik platvoeten heb zou het zeer verstandig zijn voor mijn rug en benen dat ik ze draag. Misschien ook advies voor jou omdat alles wat onderin gebeurt invloed heeft op de rest van je lichaam 9rug, stand van je bekken etc)
quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:56 schreef Zakje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Who cares about rug en houding en gezondheid. Zolang je maar geen twee witte strepen ziet in die twee weken vakantie.
Hehe, het klinkt als queen latifah in een strapless cocktailjurkje heisen van maatje 34 omdat dat in de mode is. Of marilyn manson in skinny jeans met een gilet en stropdas.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Who cares about rug en houding en gezondheid. Zolang je maar geen twee witte strepen ziet in die twee weken vakantie.
Ooooh Jojo zit keurig aan kant, het laminaat lag er met een uurtje extra in ( wat een rotklus, nooit meer), de meubels heeft ze door anderen in elkaar laten zetten, daar waagden we ons niet aanquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ik zie je al lopen:
Steunzolen op die bandloze slippers geplakt, ga jij er op staan, komt tot de conclusie dat die steunzolen niet plakken aan je voeten, zoekt vervolgens van die postbode elastieken en doet die vervolgens om je voet en steunzool/slipper combi.... Lijkt me fashionable...
Hoe ging het trouwens met de verhuisperikelen van je vriendin?
plus wc's met een plateau...quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef wonderer het volgende:
Ah, mijn ouders zijn dus niet de enige die krantenknipsels op de plee hangen?
Dat mis ik hier wel, eigenlijk. Aparte wc's die je leuk kunt versieren.
Waarom kan je het toilet niet versieren dan?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:21 schreef wonderer het volgende:
Ah, mijn ouders zijn dus niet de enige die krantenknipsels op de plee hangen?
Dat mis ik hier wel, eigenlijk. Aparte wc's die je leuk kunt versieren.
Ja, die ookquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
plus wc's met een plateau...
Omdat we alleen badkamers hebben.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom kan je het toilet niet versieren dan?
Bij Leen, van Frisia.quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een vent en een positief saldo van 1000 euro op mijn bankrekening. Bij welke god kan ik dit wenden?
Jammer dat zijn telefoon zijn smoel niet helemaal bedekt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
Oh, kijk wie zich net weer op gay.nl aanmeldt:
[ afbeelding ]
Gave nickname. Had ik die maar verzonnen toentertijd!
dan heb ik nog geen geld, ja geleend geld... Toch maar eens een betere baan vinden, wat verdient een beetje goed?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij Leen, van Frisia.
[ afbeelding ]
Escort, porno...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dan heb ik nog geen geld, ja geleend geld... Toch maar eens een betere baan vinden, wat verdient een beetje goed?
quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Escort, porno...
Je hebt de tatoeages al.
Mag ie het ook in het donker?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]ik heb er wel eens over nagedacht, neuken is leuk, waarom er niet voor betaald worden. Maar ben dan weer te passief en te onzeker om het dan ook daadwerkelijk te gaan doen. Ik wil gewoon een suikeroompje ofzo.
Of beter: Een zeer rijke oude vent die op sterven licht
sorrie ligt (dyslectie hč, officiele diagnose)quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mag ie het ook in het donker?
En dyslectie en nog een slap handje ook...het is ook altijd wat met die homo's.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:11 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
sorrie ligt (dyslectie hč, officiele diagnose)
heb je het gouden kalf al geprobeerd ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:59 schreef hierissieweer het volgende:
Ik wil een vent en een positief saldo van 1000 euro op mijn bankrekening. Bij welke god kan ik dit wensen?
Probeer het eens bij Sjoerd Kooistraquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
[..]ik heb er wel eens over nagedacht, neuken is leuk, waarom er niet voor betaald worden. Maar ben dan weer te passief en te onzeker om het dan ook daadwerkelijk te gaan doen. Ik wil gewoon een suikeroompje ofzo.
Grootste nadeel is dat je het als hoer ook met mannen moet doen die je niet aantrekkelijk vindt.quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:07 schreef hierissieweer het volgende:
sjoerd kooistra?quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Probeer het eens bij Sjoerd Kooistra
die staat niet voor niets in de Q 500![]()
havaianasquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb al jaren dezelfde oakley slippers aan m'n poten...ben ik nu raar?
vertel het maar...quote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef DennisMoore het volgende:
Ik hou me in... ik hou me in...
die zijn wel stoer jaquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:25 schreef Cybart het volgende:my new sneakers:
[ afbeelding ]
alleen heb ik dan het lage model...
zo lelijk dat ze weer zo stoer zijn![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |