*Het daar nogal mee eens is*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar sommige mensen zijn ook mooi omdát ze ergens toch lelijk zijn.
Ik keek laatst de film The Good Shepherd, waarin ene Eddie Redmayne de zoon van Matt Damon en Angelina Jolie speelt. Hij heeft gigantische lippen en rare ogen, maar in die film vond ik 'm af en toe toch best wel fotomodel-achtig-aantrekkelijk.
Oh, ik ook.. maar dat boeit me niet.. Nou ja, als ik nat scheer dan heb ik wel een dag een "glad" gezicht. Maar ik scheer me de laatste tijd nog maar om de 3 dagen ofzoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Douchen doe ik ook 's avonds, omdat anders mijn weelderige bos krullen () 's ochtends nog niet droog zijn voor ik ga. En scheren kan ik 's avodns niet want dan heb ik 's ochtends al weer stoppels
Genoeg....en het ziet er altijd goed uit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kijkt waarschijnlijk nooit in de spiegel 's morgens?
Nee het is lekker efficiënt om 's ochtends steeds een half uur te staan strikken zullen we zeggenquote:
Ik hoef me gewoon maar om de 3 dagen te scheren.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik ook.. maar dat boeit me niet.. Nou ja, als ik nat scheer dan heb ik wel een dag een "glad" gezicht. Maar ik scheer me de laatste tijd nog maar om de 3 dagen ofzo
Had je me maar moeten uitnodigen op je housewarming en me daar dronken moeten voerenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer word je eens wakker naast me zodat ik dat kan testen?
Jij hebt toch tegenwoordig lang haar?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:16 schreef Ang3l het volgende:
Douchen doe ik ook 's avonds, omdat anders mijn weelderige bos krullen () 's ochtends nog niet droog zijn voor ik ga. En scheren kan ik 's avodns niet want dan heb ik 's ochtends al weer stoppels
*uche*quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Genoeg....en het ziet er altijd goed uit.
Ik heb net de thermostaat wat hoger gezet, dus de housewarming is begonnen. Kratje bier staat koudquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je me maar moeten uitnodigen op je housewarming en me daar dronken moeten voeren
Okay...niet altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Ahh.. tja, voor baardhaar moet je een echt man zijn heh?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik hoef me gewoon maar om de 3 dagen te scheren.
Dat kan hij ook zonder housewarming hoor...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Had je me maar moeten uitnodigen op je housewarming en me daar dronken moeten voeren
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Okay...niet altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Ja, vandaar de weelderige bos krullen. Als mijn haar lang is kan het gaan krullen. Ligt aan de dag. De ene dag is het stijl en glad, de andere dag is het enorm krullerig. En soms... soms kan ik het zelfs zelf kiezen wat het isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij hebt toch tegenwoordig lang haar?
Ook weer in het land der nuchteren?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat kan hij ook zonder housewarming hoor...
Ik kan even geen fatsoenlijke foto van m'n ongeschoren hoofd vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind trouwens dat een ongeschoren hoofd er soms best heel erg leuk uitziet.
Susan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vandaar de weelderige bos krullen. Als mijn haar lang is kan het gaan krullen. Ligt aan de dag. De ene dag is het stijl en glad, de andere dag is het enorm krullerig. En soms... soms kan ik het zelfs zelf kiezen wat het is
Precies... niet 'mooi', maar wel aantrekkelijk ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
*Het daar nogal mee eens is*
Die gozer heeft iets ehm... aparts...
Ik heb het er vandaag af laten halen...niks voor mij.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, vandaar de weelderige bos krullen. Als mijn haar lang is kan het gaan krullen. Ligt aan de dag. De ene dag is het stijl en glad, de andere dag is het enorm krullerig. En soms... soms kan ik het zelfs zelf kiezen wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |