Niet voordat er handcrème op zit.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och schoonheid is natuurlijk een subjectieve zaak, en hoezeer je ook je best doet, je kunt nooit bij iedereen in de smaak vallen. Ik weet alleen van mezelf dat ik mijn handjes mag dichtknijpen.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:58 schreef Zakje het volgende:
Ik weet alleen van mezelf dat ik mijn handjes mag dichtknijpen.
Ik heb toevallig een hele goede ontdektquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet voordat er handcrème op zit.
En dan te bedenken dat ik het sarcastisch bedoeldequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:01 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een hele goede ontdektAveda hand releif , ruikt heerlijk naar sinaasappel
.
Homoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:07 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik poets 's ochtends mijn tanden, flossen, stap onder de douche en verwijder daar de nieuwe kleine haartjes op mijn lichaam, dan een scrub, haren wassen, conditioner en als laatste alles inzepen en afspoelen. Uit de douche ga ik aan mijn gezicht beginnen. Lenzen in, scheren, checken of mijn wenkbrauwen bijgewerkt moeten worden, crème op gezicht , vaseline op de lippen, aankleden, haar doen. Ik ben ongeveer anderhalf uur bezig.
Wellicht had je er niet sarcasme maar foundation op moeten smeren, dan werd het vast begrepen!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik het sarcastisch bedoelde.
Eens!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wederom niet mee eens. Ik prefereer een knap iemand die 's ochtends ook nog knap is boven iemand die erg knap is maar waarvan je 's ochtends een hartaanval krijgt omdat alle make-up er dan af is.
En je G_L ook?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met mijn piemel..
Ik vergat de Brewer twins!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
James Duval
Christina Applegate
Jeremy Jordan
Jaason Simmons
Ryan Phillippe
Heather Graham
Scott Caan
Mena Suvari
Beverly D'Angelo
Denise Richards
Traci Lords
Shannen Doherty
Rose McGowan
Staci Keanan
Je kijkt waarschijnlijk nooit in de spiegel 's morgens?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof ie het over mij heeft.
Mja, vooral de lengte goed inschatten. Ben je net gewend aan een stropdas van dunne stof, moet je weer overschakelen op een van dikke stof. Knoop veel te dik, lengte klopt niet meer. Gedoe!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
's Ochtends een nieuwe stropdas strikken, dát kost pas tijd..
Die zijn zoooooo 2000quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vergat de Brewer twins!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Keith & Derek.
Wanneer word je eens wakker naast me zodat ik dat kan testen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alsof ie het over mij heeft.
Echt hequote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die zijn zoooooo 2000
Ze waren vroeger mooi ja
Maar sommige mensen zijn ook mooi omdát ze ergens toch lelijk zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:47 schreef Ang3l het volgende:
De vraag is dan of ze mooi ZIJN of mooi gemaakt worden. Naomi Campbell is een lelijke trol zonder make-up. Met make-up is z eineens supermodel. Maar is zij dan mooi?
Die tijd gebruik ik ook liever om mezelf uit te deukenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik ook. 's Ochtends vroeg rondrennen met een hete strijkbout is niet verstandig..
Waarom haal je hem dan steeds los? Als ik eenmaal de perfecte heb dan schuif ik hem daarna gewoon open en van mijn hoofd af en hang 'm zo op.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, vooral de lengte goed inschatten. Ben je net gewend aan een stropdas van dunne stof, moet je weer overschakelen op een van dikke stof. Knoop veel te dik, lengte klopt niet meer. Gedoe!
Ik gebruik hem liever om iemand anders uit te deukenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Die tijd gebruik ik ook liever om mezelf uit te deuken
Op foto's lijkt ie vooral engquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:11 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar sommige mensen zijn ook mooi omdát ze ergens toch lelijk zijn.
Ik keek laatst de film The Good Shepherd, waarin ene Eddie Redmayne de zoon van Matt Damon en Angelina Jolie speelt. Hij heeft gigantische lippen en rare ogen, maar in die film vond ik 'm af en toe toch best wel fotomodel-achtig-aantrekkelijk.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom haal je hem dan steeds los? Als ik eenmaal de perfecte heb dan schuif ik hem daarna gewoon open en van mijn hoofd af en hang 'm zo op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |